četvrtak, 8. prosinca 2022.

THE ORDINARY "BUFFET" + CUPPER PEPTIDES 1%

 


Jedan od novijih hitova u anti-age kozmetičkim proizvodima su bakreni peptidi.
Serumi sa bakrenim peptidima sve su popularniji i dostupni su kod velikog broja kozmetičkih brendova.
Što su bakreni peptidi?
Oni pripadaju velikoj obitelji peptida o kojima sam više pisala u prošlom postu (recenzija). Peptidi se već puno koriste u kozmetici jer slično peptidima koji se prirodno nalaze u našem tijelu šalju signal npr da se koža obnovi ili da se potakne proizvodnja kolagena.
Bakreni peptidi ili GHK-Cu nalaze se u našem tijelu u urinu, slini i plazmi. Peptidi bakra koji se koriste u kozmetički dobiveni su sintetičkim putem. 
Studija objavljena 2015. godine pokazala je da pospješuju zacjeljivanje rana i imaju protuupalni učinak. 
Bakreni peptidi u kozmetici su obećavajući sastojak za koji se tvrdi da može:
  • poboljšati elastičnost i čvrstoću kože
  • prevenitati bore
  • ubrzati proces oporavka kože
  • umiriti iritacije
Važno je znati da ako u rutinu uvedete bakrene peptide nije ih dobro istovremeno koristiti sa vitaminom C, AHA kiselinama i sa retinolom.

Neki od poznatijih seruma sa bakrenim peptidima su: The Ordinary "Buffet" + Copper Peptides 1%, NIOD Copper Amino Isolate Serum 2:1 (CAIS2), Medic8 Copper PCA Peptides serumu ili Omorovicza Blue Diamond Concetrate serumu.
Testirala sam The Ordinary "Buffet" + Copper Peptides 1% serum za koji kažu da je naprednija i poboljšana verzija TO Buffet Seruma koji sam davno koristila, a recenziju možete pročitati OVDJE


Tekstura i pakiranje:
TO bakreni peptidi dolaze u njihovom klasičnoj tamnoj bočici sa pipetom. 
Tekstura seruma je tekuća, viskozna i pariško plave boje. Plava boja se ne preslikava na kožu tako da nema bojazni.
Također, serum ima lagani "metalni miris" koji se kratko zadrži na koži. Miris nastaje zbog sastojaka koji se nalaze sastavu jer proizvodu nisu dodani umjetni mirisi. 
Serum je ugodan, nije ljepljiv i brzo se upije u kožu lica.


Sastav:

Mađu puno sastojaka koji se nalaze u serumu najvažniji su:
  • hijaluronska kiselina
  • nekoliko aminokiselina
  • probiotik
  • nekoliko vrsta peptida
  • 1% bakrenih peptida


Moje mišljenje:
Upute na proizvodu kažu da je bakrene peptide potrebno postepeno uvoditi u skincare rutinu. Prije korišteja dobro treba ih testirati na podlaktici da vidite kako će koža reagirati. Preporuka je koristiti ih u početku 2-3 puta tjedno pa polako povećati korištenje na jednom dnevno. 
Nakon počentog probnog razdoblja bakrene peptide sam koristila jednom dnevno i to ujutro. Na čistu kožu lica stavila bih par kapi seruma (pipeta proizvod jako lijepo dozira). Nakon njih išla je esencija i krema sa spf faktorom.
Ono što sam primijetila je da ovaj proizvod lijepo hidratizira kožu i pomaže zacjeljivanju akni (neku uvijek dobijem onih dana u mjesecu). 
Ako koža vapi za hidratizacijom i cijeni svaki proizvod koji joj to pruža, ovaj serum će vam biti koristan. Kada koža ima optimalnu količinu vlage odmah izgleda bolje. Vlaga joj daje ljepši sjaj te je postaje mekša na dodir.
Što se tiče anti-age djelovanja, ovakve proizvode treba testirati kroz duži vremenski period (ja sam proizvod koristila samo 2 mjeseca).
Ne kažem da ovaj serum ništa ne radi, samo ja nisam primijetila nikakav anti-age učinak.
Želja mi je probati NIOD bakrene peptide koji su puno skuplji, ali recenzije kažu da im je učinak bolji.

Isplati li se kupiti The Ordinary "Buffet" + Cupper Peptides 1% serum?
To ovisi o tome što tražite i koliko novca ste u mogućnosti potrošiti jer su proizvodi s bakrenim paptidima u principu skupi.
Ako ciljate samo na anti-age njegu, mišljenja sam da tu serum neće puno toga napraviti. 
Ovo je moje iskreno mišljenje koje se naravno može razlikovati od vašeg. 

The Ordinary "Buffet" + Cupper Peptides 1% serum kupila sam na Superkin web shopu, a cijena je 240kn za 30ml.

Jeste li već koristili bakrene peptide u njezi svoje kože?






 




Nema komentara