ponedjeljak, 26. prosinca 2022.

NEOSTRATA RESURFACE GLYCOLIC RENEWAL SMOOTHING CREAM

 


NeoStrata je brend za njegu kože čije se središte nalazi u USD i Kanadi. Njihovi proizvodi koriste posebne, patentirane formulacije za postizanje dugoročnih rezultata. Imaju širok raspon proizvoda od čistača, maski za lice, seruma, losiona, krema za lice. 
Već par mjeseci koristim NeoStrata Resurface Glycolic Renewal Smoothing Cream.



Opis proizvoda:
Riječ je o kremi koja sadrži 10% glikolne kiseline. Namijenjena je obnovi grube, beživotne teksture kože. Uz to ima i anti-age svojstva te prevenira pojavu sitnih borica. Glikolna kiselina ciljano djeluje na punoću i tonus kože tako da smanjuje vidljive znakove starenja kože. Krema je formulirana uz optimalni pH i visoku koncentraciju kako bi glikolna kiselina učinkovito i precizno prodirala u kožu uz minimalne iritacije. 

Dobrobiti glikolne kiseline:

  • namijenjena je svakom tipu kože (oprez ako imate osjetljivu kožu)
  • pripada grupi alphahidroksi kiselina (tu se nalaze još mliječna i mandelična kiselina)
  • vrši piling kože i tako pomaže u otklanjanju mrtvih stanica s njene površine
  • zaglađuje kožu i smanjuje ili potpuno uklanja ožiljke sa lica (sitne bore na licu se vremenom mogu učiniti manje vidljivima a elastičnost kože je bolja)
  • utječe u borbi protiv akni i mitesera (ovdje je najučinkovitija kombinacija glikolne i salicilne kiseline)
  • utječe na smanjivanje pjega uzrokovanih sunčevim zrakama i staračkih pjega (glikolna kiselina može djelovati na sintezu kolagena te tako potiče obnovu kože. Za vidljive rezultate ovdje ju je potrebno dugo i ustrajno koristiti)
  • omogućava bolje prodiranje drugih preparativnih sastojaka u kožu (jer eksfolizacijom uklanja mrtve stanice i nečistoće sa površine kože)

Osnovne upute za korištenje glikolne kiseline:
  • ako ste skloni alergijama posavjetujte se sa svojim dermatologom
  • njeno pretjerano korištenje ili visoke koncentracije dovode do pojave crnenila, iritacija i ljuskanja kože 
  • ne koristite glikolnu kiselinu ako na koži imate ranice i upalne procese 
  • ukoliko vaša koža negativno reagira na glikolnu kiselinu ili imate osjetljivu kožu lica, prestanite je koristiti. Kao alternativu možete koristiti mliječnu ili mandeličnu kiselinu koje su puno blaže
  • neki proizvodi sa glikolnom kiselinom koriste se tek jednom tjedno ili kao desetominutne maske za lice. Zato pažljivo pročitajte upute na proizvodu 
  • ovu kiselinu je najbolje koristiti u večernjoj njezi, a tijekom dana je obavezno korištenje kreme sa spf zaštitom (koža postaje foto senzibilna)
  • uz glikolnu kiselinu potrebna je dobra hidratacija
  • ne koristite u istoj rutini glikolnu kiselinu, vitamin C i retinol



Tekstura i pakiranje:
Krema dolazi u tubi od 40g. Ova količina bit će vam dostatna za više od tri mjeseca.
Krema ima laganu teksturu bijele boje. Nema neki spacifičan miris. Lijepo razmazuje po licu i brzo upija u kožu. Na licu ne ostavlja mastan trag i pruža osjećaj ugode.  




Moje iskustvo:

Glicolic Renewa Smoothing krema sadrži veliki postotak glikolne liseline, pa nije namijenjen za one koji tek počinju sa korištenjem kiselina. 
Oreporuča je preporuka postepeno uvoditi glikolnu kiseline u svoju rutinu, pa je dobro početi sa kiselim tonicima u početku svako treći dan u tjednu. Učestalost korištenja se postupno povećava opet prema tome kako koža reagira na ovu aktivicu. 
Ovu kremu sam prvi tjedan koristila svako drugi dan. Kako je moja koža na nju dobro reagirala nastavila sam je koristiti svaku večer. Uz nju sam po danu koristila vitamin C i kremu sa spf faktorom. 
Nakon glikoline kiseline obavezno sam koristila hijaluronski serum i hidratantnu kremu.
Ovo je moj način korištenja Glicolic Renewa Smoothing kreme stoga ovo nije preporuka nego moje iskustvo.
Nakon dva mjeseca korištenja primijetila sam da se pojava komadona smanjila. Manje hiperpigmentacijske mrlje su nestale (vjerojatno je za to zaslužna kombinacija vitamina C i glikolne kiseline). 
Najveću promjenu vidjela sam na teksturi kože lica. Koža mi je bila meka, glatka na dodir i imala je zdravi sjaj (zato često tijekom dana ne koristim puder).
Nije uklonila manje borice (što je bilo i za očekivati) ali vjerujem da će odgoditi pojavu novih bora.
Moja koža jako voli kiseline pa su one kod mene u stalnoj postavi. Postotak kiseline prilagodim godišnjem dobu i koristenju drugih aktivica. Kada koristim retinol, glikolnu kiselinu i retinol rotiram na svako drugi ili treći dan. 

Do sada sam koristila glikolnu kiselinu kroz proizvode različitih brendova, a NeoStrata Resurface Glycolic Renewal Smoothing Cream mi je jedna od dražih. Sigurna sam da ću je jednom ponovo kupiti.

Ovu kremu kupila sam na Ljekarna Splitsko-dalmatinske županije, a cijena je oko 300kn.







Nema komentara