četvrtak, 15. prosinca 2022.

KLAIRS GENTLE BLACK DEEP CLEANSING OIL

 


Klairs Gentle Black Deep Cleansing Oil je na vrhu ljestvice mojih omiljenih proizvoda za skidanje šminke. Probala sam puno proizvoda ove namjene i za sada su mi korejski čistači bez premca.
Klairs je kojeski brend osnovan 2010. godine i fokusirani su na njegu osjetljive kože lica. Ponose se svojim veganskim proizvodima. Ovi proizvodi u svom sastavu ne sadrže supstance koje mogu biti potencijalni iritansi.
Od proizvoda za skidanje šminke tražim da temeljito ukloni sa lica puder, sjenilo, olovku za oči i posebno maskaru za oči. Uklanjanje maskare sa očiju zna biti teško i odmah prema tome prepoznam kvalitetu čistača. 


Klairs ulje za čišćenje pakirano je u plastičnu bocu sa pumpicom koja besprijekorno radi. Tekstura mu je potpuno rijetka, viskozna, bez ikakvog mirisa. Prilikom korištenja dovoljne su dvije pumpice, ali naravno to sve ovisi o količini šminke koju imate na licu. 


Ulje se lijepo razmazuje po licu i ne iritira oči. Koristi se kao i ostali proizvodi za skidanje šminke. Prvo se suhim rukama lagano umasira u kožu i oko očiju. Lijepo otopi maskaru tako da nema potrebe za trljanjem koje može traumatizirati nježnu kožu okoloočnog područja. 
Nakon toda se doda malo vode koja pomaže da ulje emulgira. Ponovimo masažu lica kako bi se sa lica uklonili svi ostaci šminke. Ulje se zatim obilno ispere vodom. Nakon umivanja ostane masan trag na koži koji se lako otkloni nekim gelom za umivanje. 

Sastav:
U sastavu su jednostavni i kvalitetni sastojci kao što su ulje sjemenki suncokreta, ulje sjemenki grožđa, ulje sjemenki grožđa i ulje crnog ribizla temeljito uklanja šminku sa lica. 
Također je bogato vitaminima A, B i C pa ima snažna antioksidativna svojstva.


Moje mišljenje:
Ovo ulje za čišćenje zadovoljava sve moje kriterije: u potpunosti ukloni šminku, maskaru i kremu sa spf faktorom. Kada se odrade oba koraka čišćenja (skidanje šminke i prenje sredstvom za umivanje) na koži ostaje osjećaj ugode bez zatezanja i suhoće. 
Uživala sam ga koristiti i pokazalo se kao odlična alternativa puno skupljim proizvodima koje sam koristila. 
Klairs ulje za čišćenje svakako treba isprobati. 
Ulje se može kupiti na Notino web shopu, a cijena mu je 179kn za 150ml proizvoda koji će vam dugo trajati.

Koja su vaša omiljena sredstva za skidanje šminke sa lica?

1 komentar

  1. Zvuči mi kao savršeno ulje za double cleanse metodu, stavljam ga na popis za isprobavanje! :)

    OdgovoriIzbriši