nedjelja, 8. siječnja 2023.

GUA SHA MASAŽA LICA

 


Tradicionalne istočnjačke tehnike masiranja zadnjih godina ušle su na velika vrata u salone ljepote. Riječ je o prirodnim, alternativnim tretmanima koji su se u Kini prakticirali još u 14. stoljeću. Služili su kao tretmani od davnina prvenstveno u medicinske svrhe. Postoji više tehnika masiranja i alata koji se pri tome koriste. 

Ja sam zadnjih mjesec dana radila Gua Sha masažu lica. Čitajte dalje kako bi ste saznali sve o tome.

Što je Gua Sha pločica?
Gua Sha pločica je plosnati kamen neobičnog oblika načinjen od žada ili ružičastog kvarca. Krajevi pločice su zaobljeni i svaka strana ove pločice namijenjena je masiranju određenog dijela lica. Pločice mogu biti različitog oblika, moja je u "obliku srca".


Što je Gua Sha masaža i koje su njene dobrobiti?
Gua Sha masaža kineska je tehnika iscjeljivanja koja uključuje "struganje" kože plosnatim kamenom. Riječ "gua" na kineskom jeziku znači "struganje", a riječ "shua" znači ravan dio.
Ova masaža poboljšava cirkulaciju, pospješuje drenažu limfe, oslobađa tijelo od napetosti, smanjuje otečenost podočnjaka te na kožu lica djeluje kao prirodan face lifting.
Tradicionalna kineska medicina govori kako Gua Sha masaža oslobađa tijelo od "ustajale energije" poznate kao Chi. Ta energija uzročnik je upalnih procesa u tijelu.
U principu ovo je jednostavna masaža, pogodna je za sve tipove kože i možete je prakticirati sami kod kuće.



Osnovna pravila za Gua Sha masažu lica:
  • pritisak na kožu je lagan do srednji (ovisi kako vam odgovara), a pokreti su spori 
  •  Gua Sha pločica se ne smije držati okomitno nego paralelno s kožom 
  • prije masaže Gua Sha pločicu operite sapunom za ruke i prebrišite alkoholom
  • lice namažite uljem za lice koje odgovara vašem tipu kože (kako bi trenje između pločice i kože bilo što manje tj. kako se koža ne bi oštetila)
  • različite strane pločice namijenjene su masiranju odgovarajućih djelova lica i vrata
  • masažu bi trebalo početi od vrata te preko čeljusti, obraza i obrva doći do čela jer se tako stvara jasan put za proticanje energije 
  • vrat se masira laganim pokretima prema gore (tako se poboljša cirkulacija, uklanja napetost i zateže koža na vratu) 
  • obrazi i čeljust masiraju se uvijek od unutarnjeg prema vanjskom dijelu 
  • čelo se masira od ruba obrva prema liniji kose
  • na svakom dijelu lica postupak ponovite pet do deset puta 



Moji dojmovi:
Prije par mjeseci sam na Instagramu vidjela sve češće pojavljivanje hashtaga "guasha" koji je prikazivao isklesana lica bez bora. Čitajući dalje, shvatila sam da je riječ o masaži koja ne samo da opušta nego i pokreće prirodni sustav čišćenja našeg tijela. 
Ova drevna tehnika nudi i holistički pristup općem zdravlju i dobrobiti našeg tijela. Često je zovu botoxom Istoka.
Radovala sam se naučiti i isprobati Gua Sha masažu. Kako bih ovladala tehnikom masiranja pogledala sam nekoliko tutoriala na YouTubeu i odabrala onu varijantu masaže koja mi se činila najjednostavnijom. Lice sam masirala tri puta tjedno, navečer nakon čišćenja. Stručnjaci kažu da je doba dana kada dodate Gua Sha svojoj rutini također važno. Ujutro se radi o "liječenju" natečenosti i energiziranju kože, dok uvečer više radite na opuštanju mišića.
Koristila sam masažu malo više od mjesec dana, što je prekratak period da bih mogla vidjeti veće promjene na licu, ali sam ipak uspjela uočiti neke pozitivne učinke. 
Nakon svake masaže lice bi mi se blago zacrvenilo, što je normalno jer se masažom potakne cirkulacija. Masiranje vrata mi posebno paše jer u stražnjem dijelu zbog puno sjedenja osjećam ukočenost.
Kako se ujutro uvijek probudim podbuhla, jer sna nikada dosta, zanimalo me hoće li gua sha masaža uspjeti to umanjiti. Navečer bih stavila gua sha pločicu u hladnjak i ujutro lagano hladnom pločicom izmasirala područje ispod očiju. Promjene su se odmah vidjele.
Ugodna mi je i masaža područja između očiju i na vanjskom dijelu obrva jer tu najviše osjećam napetost, posebno kod glavobolje.
Nakon masaže lica primijetila sam da mi lice izgleda zaglađenije, sjajnije i odmornije. 
Gua sha masaža je ugodna, opuštajuća i ima pregršt benefita za kožu, pa nije čudo da je postala toliko popularna. 
Iako sam u početku bila malo skeptična, pokazalo se da je Gua Sha pločica odličan alat za masiranje lica.
Gua Sha pločicu kao i puno drugih alata za masiranje lica možete kupiti na Notino web shopu.

PR post












1 komentar

  1. Moram priznati da sam skroz zakazala što se tiče korištenja Gua Sha. Kupila sam kamen prošle godine i od tada ga koristila možda dvaput. Trebam pronaći način da ga ubacim u rutinu malo po malo jer mi je žao da stoji u ladici, a da ga ne koristim

    OdgovoriIzbriši