utorak, 20. rujna 2022.

FILORGA LIFT-STRUCTURE KREMA ZA LICE

 


Vrijeme ne možemo zaustaviti ali starenje možemo usporiti korištenjem kvalitetnih proizvoda za njegu kože lica.
Nakom 40-te godine obično tonus kože opada tj koža postaje obješena na obrazima, ispod brade i u vanjskom kutu oka. 
Francuska škola ljepote uvijek nudi najbolje anti-age proizvode za njegu lica, a ja sam im vjerna godinama.
Ovo proljeće koristila sam Filogra Lift-Structure kremu za lice.

Riječ proizvođača:

FILORGA LIFT-STRUCTURE Ultra-Lifting krema formulirana je s aktivnim sastojcima dobivenim iz estetskih postupaka za radikalan učinak protiv starenja. S kompleksom Plasmatic Lifting Factors® koji kombinira stanične čimbenike s kolagenom i hijaluronskom kiselinom, ova snažna krema djeluje tako da vidljivo preoblikuje crte lica dok kožu puni i daje joj volumen. Konačno, duo biljnih aktivnih sastojaka potiče kožu da poboljša čvrstoću i tonus kože.

Pakiranje i tekstura:
 Uživam koristiti kremu u ovako otmjenom i kvalitetnom pakiranju. Staklena posuda upakirana u crnu kartonsku kutiju stvarno izgleda lijepo. Posuda je propisno zaštićena kako bi se održali higijenski uvjeti, baš kako je primjereno renomiranom brendu kakav je Filorga.


 U posudi krema ima gustu ali rastresitu teksturu, podsjeća me na mousse od vanilije. Bojala sam se da će mi krema biti teška na licu, ali ona se lijepo razmazuje i nakon par minuta potpuno se upije u kožu. Ne ostavlja masan trag za sobom. Ako ste ljubitelj parfumirane kozmetike, bit će te zadovoljni. Miris svih Filorga proizvoda je prepoznatljiv, to je slatko-cvjetni miris koji brzo ishlapi.
Kako kaže proizvođač miris potječe od "aromatične mješavine neodređenih i potencijalno alegrenih sastojaka" pa tko ima osjetljivu kožu lica neka pripazi na ovo.


Sastav:
  • ekskluzivan kompleks Plasmatic lifting faktori kojeg čine kolagen, hijaluronska kiselina i stanični faktori (zateže i popunjava kožu te joj vraća volumen)
  •  antioksidansi iz ekstrakta runolista i ekstrakt algi (intenzivno učvršćivanje – duo biljnih aktivnih sastojaka)
Puni popis sastojaka možete vidjeti OVDJE 


Moje mišljenje:

Filorga je brend čije proizvode rado i već dugo koristim. 

Lift-Structure krema namijenjena je svim tipovima kože lica. Može se koristiti ujutro i/ili navečer. 

Ja sam kremu sam koristila svako večer kroz dva i pol mjeseca jer mi je za jutarnju njegu tekstura ipak teška. U tom periodu nisam koristila kiseline niti retinol. Podatna tekstura kreme nije mi izazvala pojavu komedona niti bilo kakvu negarivnu reakciju na licu. Krema mi je bila dostatna samostalno tj pružila mi je dovoljnu večernju dozu hidratizacije. 

Kao što sam više puta rekla nijedna krema ne briše bore s lica niti će zategnuti kožu i vratiti nas u 20-te godine života. Tko vam kaže da joj je Filorga Lift-Structure krema u mjesec ili dva korištenja uspjela "podići" opuštenu kožu lica, govori neistinu. Trenutni učinci ove kreme nisu vidljivi ali se nadam da će mi krema pomoći u budućem starenju moje kože tj odgoditi proces gubitka volumena kože lica. S tom mišlju koristim svaku anti-age kremu. 

Do sada sam vidjela da mi anti-age kreme pomažu tj sa skoro 50 godina imam na licu samo mimičke bore a koža još uvijek nije izgubila volumen.

Filorga Lift-Structure kremu možete kupiti na Notino web shopu. 

PR post


Moje ostale recenzije Filorga proizvoda:

1. Filorga Time-Filler krema za lice

2. Filorga Foam cleanser

3. Filorga Meso-Mask za blistavu kožu lica

4. Filorga Flash Nude Serum

5. Filorga Hydra-Filler krema za lice

6. NCFT Reversev Mat Fluid

7. Filorga UV Bronze Fluid SPF50

8. Filorga UV-Defence SPF 50+ krema za lice

9. Filorga Eyes Apsolute okoloočna krema

10. Filorga Optim Eyes okoloočna krema

11. Filorga Skin Structure Firmness Redefition Serum 
















 
 





Nema komentara