srijeda, 3. studenoga 2021.

GLATKE I ZDRAVE RUKE

 


    Jedna sam od onih koja u stanu u svakom kutu ima kremu za ruke, dok mini pakiranja nosim u torbi. Imam jako osjetljivu kožu ruku, a dezinficijensi koje dnevno puno puta koristim kožu jako isuše.
Za njegu obično koristim drogerijske kreme za ruke, a od ljekarničkih brendova koristila sam samo jednu kremu (recenzija).
Također sam na blogu dosta pisala o kremama za ruke, pa ako vas zanima škicnite OVDJE, OVDJE i OVDJE
Danas vam pišem moj dojam o dvije kreme koje sam zadnje koristila.

Vichy Ultra-Nourishing Hand Cream


Vichy Ultra-Nourishing Hand Cream
je ultra hranjiva krema za ruke koja pruža odličnu hidratizaciju i relativno se brzo upije u kožu. 
Tekstura kreme je srednje gusta, nemasna i neljepljiva. Krema ima lagani miris koji nije neugodan.



Formula kreme obogaćena je pažljivo odabranim sastojcima:
  • shea maslac (hidrira, umiruje i pojačava zaštitnu barijeru kože)
  • alantoin (pomaže suhoj koži da se osjeća ugodno i umireno)
  • vulkasna voda (voda iz dubine francuskih vulkana koja sadrži 15 esencijalnih minerala te štiti barijeru kože)
Ova krema ne sadrži parabene, a namijenjena je suhoj i osjetljivoj koži ruku koje su izložene klimatskim nepogodama i čestom pranju.

Moje mišljenje:
Vichy Ultra-Nourishing Hand Cream mi se sviđa zato što se brzo upije u kožu i za sobom ne ostavlja masan trag. Odlično mi je umirila kožu i mogla sam je koristiti tijekom dana. Ovo je jedna od boljih krema za ruke (a koristila sam ih jako puno) i ako ste u prilici svakako je kupite.
Iskoristite trenutno sniženje od 29% na Notino web shopu i kremu kupite za 40,55kn.

Elizabeth Arden Eigth Hour Intensive Moisturizing Hand Treatment  


Krema koja dubinski hidriratizira i hrani kožu ruku do osam sati.
Tekstura kreme je manje gust ali masnija od gore opisane kreme te ima jači miris. Brzo se upije u kožu pa se može koristiti tijekom dana. 



Krema je namijenjena ispucaloj i gruboj koži koju lijepo nahrani i zagladi. 
U sastavu kreme nalaze se butilen glikol (održava kožu hidratiziranom) i  alantoin (štiti i umiruje kožu).

Moje mišljenje:
Kod EA Eigth Hour Intensive Moisturizing Hand Treatment kreme za ruke smeta mi miris koji je neobičan i za mene malo prejak. Tekstura kreme mi se sviđa jer je konkretna, a opet brzoupijajuća. 
Ovo nije jedna od krema za ruke koju ću ponovo kupiti, ali je krema koja je ispunila većinu mojih zahtjeva.
Na Notino web shopu krema je dostupna u pakiranju od 30ml i 50ml, a trenutno je također na sniženju i cijena joj se kreće od 61,90kn do 126,90kn.

PR Post

Koje su vaše najdraže kreme za ruke?







 













Nema komentara