ponedjeljak, 27. srpnja 2020.

JUVIA`S PLACE NUBIAN PALETA SJENILA ZA OČI



 
 Juvia`s Place je paleta sjenila živopisnih boja koje su prilagođena svim bojama kože. Kada sam odlučila kupiti njihovu paletu sjenila, vjerujte mi, izbor mi nije bio lagan. Zaslijepi vas izbor nijansi, šarenilo pakiranja...Na kraju sam kupila Nubian paletu sjenila koja je izašla među prvima.  

Paleta dolazi u kartonskom pakiranju zelene boje sa slikom kraljice Nefertiti. Sve u svemu kompaktno i lijepo pakiranje sa nekim nedostacima koja moram navesti: nisu navedena imena sjenila, njihova gramaža, a voljela bih da paleta ima ogledalo.  



 Paleta sadrži 12 sjenila od kojih je 4 mat i 8 shimmerastih nijansi. 
Kao što na slici vidite, prevladavaju tople smeđe, bakrene i zlatne nijanse koje se međusobno jako lijepo kombiniraju. Ako ipak preferirate hladnije tonove, ova paleta nije za vas. Ne brinite, naći će te nešto i za sebe. 

Tekstura sjenila je puderasta, meka, lako se nanose i nema viška koji leti na sve strane. Sjenila se odlično blendaju, možete ih nanositi čak i prstima za neki jednostavan dnevni look. 
Pigmentacija sjenila je izvrsna i baš sam iznenađena koliko su čak i svijetle nijanse dobro pigmentirane. 
Posebno mi se sviđa što ova sjenila mogu nositi bez da prethodno stavim bazu na kapke. Uglavnom ih tako i koristim i na kapcima mi traju do 6 sati što je meni sasvim dovoljno. Naravno da baza povećava trajnost i pigmentiranost sjenila. 

 

Meni je također važno da se sjenila ne nakupljaju u pregibu kapka jer imam spuštene kapke. 
Pogledajte swatcheve Nubian palete sjenila za oči:


U prvom redu se nalaze najsvjetlije nijanse sjelina, od kojih su dvije nijanse mat, a dvije imaju u sebi shimmer. Prva nijansa s lijeve strane je odlična za posvijetliti unutarnji kut oka. Drugu nijansu sam najviše koristila za brzinski look tako da bih je stavila preko cijelog kapka, a na sredinu kapka prstom utapkala zadnju nijansu.



U drugom redu su četiri tamnije, tople zlatne i bakrene nijanse koje sve u sebi imaju shimmer. Pigmentacija je čudesna i sve sam swatcheve radila bez baze.



U trećem redu nalaze se najtamnije nijanse od kojih su dvije mat nijanse. Sve nijanse uglavnom koristim na vanjskom kutu kapka ili na pregibu kapka kako bih vizualno oku dala dubinu. 
Zadnja nijansa, tamna boja ugljena, mi se najmanje sviđa i koristila sam je samo jednom. Nijansa je puno hladnijeg tona od ostalih i baš mi se ne uklapa u kompoziciju cijele palete.


Moje mišljenje:
Juvia`s Place Nubian paleta sjenila me jeko iznenadila pigmentacijom i postojanošću sjenila. Pored toga, nijasne su baš onakve kakve volim i sa njima, kao amater, lako mogu raditi.
Ova paleta sjenila dostupna je na Beauty Bay web shopu po cijeni od 28,75EUR.


Kako vam se sviđa ova paleta sjenila? 

2 komentara

  1. Moja omiljena paleta, mislim da sam već svima dosadila sa time koliko je hvalim :D

    OdgovoriIzbriši