utorak, 21. srpnja 2020.

SIMPLE Moisturising Facial Wash


Ovo proljeće u Hrvatsku je stigao poznati britanski brend Simple. Kao što mu ime govori, Simple se predstavlja kao brend koji koristi jednostavne sastojke poput vitamina, minerala, biljnih ekstrakata i trostruko pročišćene vode. Njihovi proizvodi ne sadrže umjetne boje i mirise, aklohol i ostale potencijalne alergene. 
Testirala sam jedan njihov proizvod pa ako vas moje mišljenje zanima, nastavite čitati post.




Simple hidratantni gel za umivanje za osjetljivu kožu činio mi se kao najbolji primjerak za isprobati proizvode ovog brenda, a i trebao mi je novi gel za umivanje. 
Pakiran je u mekoj plastičnoj tubi koja sadrži 150ml proizvoda. Tuba se čvrsto zatvara, pakiranje je vizualno lijepo, malo me podsjeća na pakiranja ljekarničkih brendova.
Tekstura gela je gusta, podsjeća me na šampon za kosu. U dodiru sa vodom lijepo se pjeni i odlično surađuje sa Foreo Lunom koju koristim za čišćenje lica u večernjoj rutini. 



Simple hidratantni gel za umivanje lica nema mirisa i ne nadražuje oči prilikom umivanja. Svoj posao čišćenja lica obavlja dobro. Ali...uvijek postoji to "ali".
Gel sam koristila oko 20 dana za večernje i jutarnje umivanje. Jako mi je isušio kožu lica. Iako je navedeno da je proizvod namijenjen osjetljivoj koži lica, dermatološki ispitan, hidratantan...sve ono što bi trebalo činiti da ovaj proizvod bude idealan za moju kožu lica, u praksi se pokazalo upravo suprotno. Nemam zahtjevnu kožu lica i ne sjećam se kada mi je neki drogerijski gel za umivanje ovako isušio kožu. Nakon umivanja, koža lica mi je bila lijepo očišćena i glatka na dodir, ali me jako zatezala. Kako na dnevnoj bazi vodim računa o hidrataciji lica, dok sam koristila ovaj gel za umivanje, nijedna hidratantna krema niti serum, pa čak ni hijaluronska kiselina nije mi pomogla. Konstantno me lice zatezalo, a to je, vjerujte mi, jako neugodan osjećaj. 

Moje mišljenje:
Jesam li podlegla kampanji na društevnim mrežama #OdaberiNježnost kod kojom je ovaj britanski brend predstavljen u Hrvatskoj-jesam. 
Jedna nepromišljena kupovina dovela je do toga da sam morala doslovno promijeniti par proizvoda u njezi lica, pojačati hidrtaciju kroz više proizvoda kako bih vratila kožu u normalno stanje. 
Nemojte slijediti moj primjer i otvoreno ću reći nemojte kupiti ovaj proizvod čak i ako imate masnu kožu lica jer takav tip kože se najlakše dehidrira.
Simple hidratantni gel za umivanje sam kupila u Bipi, a cijena mu je oko 40kn.

Jeste li koristili neki proizvod britanskog brenda Simple?



1 komentar

  1. Čula sam da se dosta žena neugodno iznenadilo kad su isprobale njihove proizvode jer su bili jako razvikani kao nešto fantastično. Drago mi je da sam ovo vidjela jer ću zaobilaziti ovu umivalicu u širokom luku

    OdgovoriIzbriši