subota, 24. studenoga 2018.

SKINTEGRA: LUMION


Lumion nije prvi Skintegra proizvod sa kiselinama kojeg sam koristila, moje iskustvo sa Clarionom možete pročitati OVDJE.
Proizvod sam počela koristiti sredinom rujna i mislim da je pravo vrijeme da vam napišem svoje dojmove o istom.


Opis proizvoda:
"Lumion je tekući noćni eksfolijant na bazi AHA i PHA kiselina, namijenjen svim tipovima kože, uključujući suhu i zrelu kožu.
Po nanošenju na kožu Lumion vrši nježnu i učinkovitu eksfolijaciju površinskih slojeva kože tj. odstranjuje odumrle stanice kože, omekšava grubu kožu i ujednačava njen ton.Kontinuiranom primjenom, koža dobiva zdrav sjaj i ljepšu teksturu."

Ja sam jedna od onih koja "pada" na lijepa pakiranja kozmetičkih proizvoda, a Skintegra proizvodi imaju, po mom mišljenju, predivna pakiranja. Staklena boca sa pumpicom koja besprijekorno radi je minimalističkog dizajna, sa daškom luksuza u sebi.


Tekstura proizvoda je vodenasta, nije ljepljiva, trenutno se upija u kožu. 


Proizvod se koristi navečer, par kapi se utapka u cijelo lice izbjegavajući područje oko očiju. Meni je bilo zgodnije proizvod izliti u dlan i rukama ga utapkati u kožu nego u tu svrhu koristiti blazinice.
U početku korištenja proizvoda na licu vam se može pojaviti crvenilo i lagano peckanje koje prođe kroz par minuta. Ja nisam imala nikakve rekacije kože na ovaj proizvod. Vjerujem da je to zato što već duži niz godina koristim kiseline. 
Ono što mi se sviđa je da odmah nakon nanošenja proizvoda možete nastaviti sa ostatkom njege. Naravno, poželjno je pojačati hidratizaciju, iako je ovaj proizvod blag i formuliran tako da ne isušuje kožu.

Sastav proizvoda:

Lumion sadrži AHA i PHA kiseline. 
O AHA kiselinama sam već pisala i vjerujem da ste dobro upoznati sa njihovim učinkom na našu kožu, pa ću se malo osvrnuti na PHA kiseline.
PHA kiseline (polyhydroxy acid) su po svom djelovanju jako slične AHA kiselinama. Imaju veliku molekularnu veličinu zbog čega ne prodiru duboko u kožu, pa su pri njihovom korištenju puno manje nuspojave. Nisu osjetljive na UV zrake kao AHA kiseline što ne znači da ukoliko ih koristite navečer tijekom dana ne trebate koristiti kremu sa spf zaštitom.
PHA djeluju antioksidativno i protuupalno te vrše nježnu eksfolizaciju kože.



Moje mišljenje:
Lumion je proizvod koji će vam dugo trajati jer je za jednu upotrebu dovoljna mala količina proizvoda. To će te najbolje sami ocijeniti, uglavnom, ne pretjerujte sa proizvodom.
Već sam napisala da u početku korištenja Lumiona nisam imala negativne reakcije, odmah sam ga počela koristiti svaku večer. Ako vaša koža nije navikla na kiseline, u početku proizvod koristite 2 puta tjedno.
Moja koža lica ima više problema koje moram rješavati, tako da meni nije lako složiti učinkovitu rutinu. Povremeno mi se javljaju cistične akne na području čeljusti i brade (hormonalni poremećaj) koje tretiram salicilnom kiselinom. Po licu imam dosta hiperpigmentacijskih mrlja (melazma), a potrebna mi je i anti-age njega.
Lumion sam uvela u svoju večernju rutinu kako bi mi zajedno sa Superba C (recenzija) u jutarnjoj rutini smanjio hiperpigmentacijske mrlje, te kako bi mi pomogao brže ukloniti ožiljke od cističnih akni.
Ja sam Lumion koristila na način da sam u vrijeme kada sam imala cistične akne njega izbjegavala  stavljati na područje brade i čeljusti (tu sam koristila salicilnu kiselinu), a u periodu kada nisam imala problema koristila sam ga na cijelo lice svaku večer. 
Na donjim slikama možete vidjeti kako je moje lice izgledalo ovog ljeta.



U ovom periodu nisam imala cistične akne, ali hiperpigmentacijske mrlje su jako izražene. 
Ono što sam primijetila tijekom korištenja Lumiona (zadnje vrijeme ga ne koristim jer testiram jedan drugi proizvod) je da ožiljci od cističnih akni puno brže prolaze (već kroz par dana) i iza njih ostaje zdrava koža. 
Također, pod rukom sam osjetila da mi je koža na licu jako meka, dakle sama tekstura kože se puno promijenila. 
Lumion mi je u kombinaciji sa Superba C kao nijedan proizvod do sada izblijedio hiperpigmentacijske mrlje i to u tako kratkom roku da ni sama nisam u to mogla vjerovati. Hiperpigmentacijske mrlje su izblijedile do jednog stadija, a onda više napredak nije bio tako brz i uspješan. To mi je jasno, jer su mrlje hormonskog porijekla i dok se ne uspostavi balans hormona u organizmu ni one u potpunosti neće nestati. 
Dakle, ja ću i dalje nastavljam koristiti Lumion i nadam se da će pozitivni učinci na mojoj koži biti još vidljiviji, a na vama je da odlučite hoćete li kupiti svoj primjerak.
Skintegra proizvodi dostuni su većini nas samo na njihovom web shopu, dok u Zagrabu imaju svoj dućan.
Cijena Lumiona je 189kn.


Koji Skintegra proizvod ste vi koristili ili ga namjeravate koristiti?





2 komentara

  1. Pigmentacijske mrlje su problem koji i sama moram rješavati kao i još neki problemi na koži.Super da se može nakon njega nanositi i drugi proizvodi za njegu kože.Vidim da je puno zadovoljnih korisnika Skintegre pa je svaka informacija dobrodošla i hvala na recenziji :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svaka koža je posebna, neka brže reagira na LUmion, neka sporije. Poslije svakog Skintegra proizvoda možete odmah nastaviti daljnju njegu bez čekanja.
      Hvala vama na čitanju :)

      Izbriši