petak, 27. kolovoza 2021.

MOJA LJETNA SKINCARE RUTINA

 


Ljeti mi uvijek zbog sunca i mora koža poludi. Ovo je prvo ljeto da sam zadovoljna stanjem kože lica. Naravno da mi se melazma vratila, ali puno manje nego inače i sretna sam što sam naučila držati je pod kontrolom. Ako vas zanima koje skincare proizvode sam koristila, nastavite čitati post.

Kako živim na moru, moja ljetna rutina njege lica ovisi od toga idem li na plažu ili ne, pa tako imam dvje skincare rutine.

Skincare rutina kada dan provodim na plaži


Jutro počinjem čišćenjem nekim laganim sredstvom koje ne sadrži alkohol i ne isušuje mi lice. Koristila sam Weleda Cleaning Care nježnu pjenu za čišćenje lica (recenzija). 
Nakon čišćenja na lice stavljam Paola`s Choise Niacinamide Boost koji će dobiti svoju posebnu recenziju. Benefiti niacinamida su višestruki (antioksidans, anti-age djelovanje, smanjuje hiperigmentaciju i čepljenje pora) i moja koža lica ga baš voli
Za okoloočno područje sam koristila Balea Urea Augen Creme Urea koju sam kupila po preporuci jedne cure sa Instagrama.

 
Krema dolazi u tubici od 15ml i pakiranje je prvo što mi se kod ove kreme sviđa. Sadrži 5% uree te ulje avokada i jojobe. Tekstura kreme je gusta ali nije teška niti masna. 


Krema se lijepo tapkanjem nanosi na okoloočno područje te se u potpunosti upije kroz par minuta. Ako od okoloočne kreme tražite dobru hidrataciju, ova krema to odlično radi. Cijena kreme je 21,90kn.
Prije odlaska za plažu na lice, vrat i dekolte stavljam Avene Tinted Fluid Spf 50 (recenzija). Odličan proizvod koji pruža visoku spf zaštitu osjetljivoj mješovitoj koži lica. Fluid je lagano toniran i vodootporan. 
Na plažu volim ići ujutro, tako da nakon dolaska s plaže lice čistim dvostrukom metodom kako bih uklonila sve tragove kreme sa spf zaštitom. Mislim da je ovo najvažniji korak u ljetnoj skincare rutini. Često govorimo kako nam kreme sa spf zaštitom čepe pore i izazivaju akne. Nije to do kreme nego lice nije očišćeno kako spada. 
U čišćenju lica prvo koristim Banila Co. Clean It Zero Original balzam za skidanje makeupa, a zatim se umijem Weleda Cleaning Care pjenom. 
Nakon čišćenja samo stavim hidratantnu kremu Iunik Beta-Glukan Daily Moisture Cream.


Moje lice ne može bez kiselina, ali u ovom slučaju ne koristim glikolnu kiselinu koja je fotosenzibilna pa može dovesti do osipa i crvenila na koži. 
Na večer koristim azelaičnu i BHA kiselinu. Pratim stanje svoje kože i po potrebi koristim jednu od ove dvije kiseline.
Paola`s Choise 2% BHA Gel Exfoliant odlično regulira lučenje sebuma i drži pore pod kontrolom.
  Azelaična kiselina djeluje kao nježni eksfolijant te uništava bakterije koje izazivaju akne i bubuljice, smanjuje hiperpigmentacijske mrlje i površinu kože čini glatkom. Koristila sam Sesderma Azelac hidratacijsku kremu (recenzija) koju jako volim. 

Skincare rutina kada ne idem na plažu


 Jutro započinjem umivanjem Weleda Cleaning Care pjenom. Zatim na okoloočno područje stavim Balea Urea Augen Creme Urea kremu, a na lice Sesderma C-Vit liposomalni serum za posvjetljivanje kože lica. Vitamin C je dobro koristiti prije kreme sa spf zaštitom jer on neutralizira štetne slobodne radikale koje sunce oslobađa u koži.
Kada se serum upije stavim  Paola`s Choise Super-Light Daily Wrinkle Defence spf 30 kremu (recenzija) ili SVR Secure Fluide spf 50 (recenzija). 



Večernju rutinu započinjem dvostrukim čišćenjem:Banila Co. Clean It Zero Original balzam za skidanje makeupa i Weleda Cleaning Care pjena. 
Nakon čišćenja na lice prstima utapkam Pyunkang Yul Essence Toner koji je pun antioksidansa, hidratizira kožu i lijepo je pripremi za proizvode koji slijede.
Kako znam da se sutra neću direktno i puno izlagati suncu, stavljam REN Ready Steady Glow Lotion koji sadrži  mliječnu, glikolnu i azelaičnu kiselinu. Ovo je jako popularan i hvaljen tonik kojeg sam počela testirati početkom kolovoza. 
Tonik se brzo upije u kožu i za kraj sve "zaključam" hidratantnom kremom Iunik Beta-Glukan Daily Moisture Cream.
Na okoloočno područe stavljam Avene A-Oxitive okoloočnu kremu


 A-Oxitive krema za zaglađivanje područja oko očiju dolazi u bezzračnoj boci sa pumpicom i sadrži 15ml proizvoda. Ima laganu vodenastu teksturu koja se brzo upije.


 Avene A-Oxitive je provitaminska anti-age linija proizvoda za njegu lica i prvenstveno je namijenjena ženama u 30-tim godinama života. Iako sam puno starija, ljeti ne smijem koristiti okoloočnu kremu sa retinolom, pa sam se odlučila za ovaj jedinstveni kompleks baziran na retinaldehidu i provitaminu E.  Krema pojačava staničnu aktivnost, ujednačava teksturu kože i pomaže u detoksikaciji. 
Zadovoljna sam kremom jer lijepo osvježi i nahrani okoloočno područje, a to sam od nje i očekivala. Cijena Avene A-Oxitive okoloočne kreme je oko 180kn.
 

Nikada ne zaboravite njegovati područje vrata i dekoltea. Ja za to koristim iste proizvode kao i za njegu lica. Međutim, kako na području dekoltea imam melazmu ovo ljeto sam počela testirati Noreva Trio White XP serum i kremu koji su baš namijenjeni uklanjanju hiperpigmentacijskih mrlja. Kada vidim prve rezultate, pišem recenziju ovih proizvoda.

Iako vam se tako vjerojatno ne čini, moja skincare rutina nije složena bez obzira što rotiram puno proizvoda. 
Cijela rutina njege lica svodi se na dobro čišćenje lica, dobru hidrataciju i obaveznu zaštitu od sunca. Od aktivica tu su kiseline birane tako da u kombinaciji sa suncem ne izazovu iritaciju kože.
Najvažnije je pratiti stanje svoje kože i znati koje proizvode ne smijete koristiti tijekom ljeta.

Pišite mi u komentarima od čega se sastoji vaša ljetna rutina njege lica. 











 

 


    



 





Nema komentara