subota, 8. svibnja 2021.

iUnik Propolis Vitamin Synergy Serum

 

Znate da ja nisam velika ljubiteljica korejske kozmetike samo zato što nemam vremena ni živaca u jednoj rutini nanositi puno proizvoda na lice. Ali, moram priznati korejci imaju kvalitetne proizvode koje lako možete uklopiti u svoju postojeću rutinu. Povremeno uključim korejski proizvod u svoju rutinu (recenzija) i oduševim se njegovom učinkovitošću. 

Već vidite u kojem smjeru će ići ova recenzija, pa ako vas zanima, nastavite čitati.

iUNIK je korejski brend kod kojeg su svi proizvodi hipoalergeni. Njegovo ime je skraćenica od "Ideal Unique Natural Ingredients Knowhow". Jedan od poznatijih proizvoda ovog brenda je iUNIK Propolis Synergy Serum koji sam koristila ovu zimu. 


Proizvod dolazi u staklenoj bočici sa pipetom. Volim ovo jednostavno i elegantno pakiranje jer mogu kontrolirati količinu proizvoda koja mi treba. Ja sam serum koristila ujutro i navečer, na čisto i suho lice, a popratila bih ga retinolom i hidratantnom kremom. 


Ova svijetložuta formula ima svilenkastu, polugustu teksturu. Miris nema ili ga bar ja nisam osjetila. Potrebno ga je lagano rukama utapkati u kožu i pustiti da se upije. Nanosila sam ga na lice, vrat i dekolte. Moja koža je odlično prihvatila ovaj serum, upio bi se kroz par sekundi bez da za sobom ostavi masni ili ljepljivi trag. Lagana i nježna formula odlično mi je odgovarala u kombinaciji sa retinolom koji sam po sebi dosta isuši kožu. 



Sastav:

Proizvođač navodi da serum sadrži "70% propolisa i 30% vitamina C u obliku ekstrakta Sea Buckthorn koji istovremeno smiruju, njeguju, posvjetljuju i revitaliziraju kožu".
Sea Buckthorn je biljka kod nas poznata kao pasji trn. Iz pulpe bobica dobija se jako kvalitetno i skupo ulje koje sadrži visoku koncentraciju rijetke palmitoleinske kiseline (Omega 7).
Propolis se već stoljećima koristi u kozmetičkim proizvodima i jako je vrijedan sastojak koji je pun bioflavonoida te ima antiseptička i antiupalna svojstva. Proizvodi sa propolisom dobar su dodatak anti-age njezi, dehidriranoj koži, kao i koži sa aknama.
Tu je i hijaluronska kiselina koja pojačava hidratizaciju kože. 


Moje mišljenje:
iUNIK Propolis Synergy Serum me iskreno oduševio i već ga vidim kao jednog od favorita ove 2021. godine.
Njegova tekstura je predivna i slaže se sa bilo kojom hidratantnom kremom. Serum je lijepo regenerirao moju retinolom dehidriranu kožu. Već nakon dva tjedna korištennja seruma primijetila sam da mi je koža "plumpy" i nahranjena (nije bilo zatezanja i onog osjećaja kada koža nakon umivanja vapi za kremom). Osvijetlio je moju umornu kožu lica (ne u smislu da su mi mrljice nestale, nego je koža dobila zdravi sjaj). 
Baš sam uživala u korištenju ovog seruma i sigurna sam da ću ga ponovo kupiti. 
Vrijedi svake lipe i toplo ga preporučujem svima za jačanje kožne barijere, hidrataciju ili ako imate upalne procese na licu.
50ml ovog seruma će vam trajati najmanje dva mjeseca, tako da je cijena od 167,90kn više nego povoljna. 
Serum možete kupiti na Notino web shopu. 

PR post

Volite li korejske skincare proizvode? Imate li svog favorita?

Nema komentara