petak, 11. prosinca 2020.

KIKO MILANO HAUL #2

 


Dok čekam da mi stigne nova Kiko Milano narudžba i nadam se da će svi proizvodi stići neoštećeni, danas ću vam pisati o nekoliko proizvoda koje sam davno kupila i već ih dobro testirala.

Kiko Milano Extra Sculpt Volume Mascara


U ovoj predivnoj crnoj tubi nepravilnog oblika dolazi Kiko Extra Sculpt Volume maskara za oči. Čitala sam kako su Kiko maskare za oči odlične i odlučila ih isprobati. Posebnost ove maskare je u obliku njene četkice.


Nikada se nisam susrela s ovakvim oblikom četkice i vjerujte mi, dugo sam je gledala pitajući se kako ću s njom raditi. Kao što na slici vidite, dlačice na četkici su sužene u središnjem dijelu što me zbunilo jer uvijek kraće dlačice služe kako bi obuhvatile najmanje trepavice u kutovima oka. Na kraju sam sve radila samo sa dužim dlačicama i ovakav oblik četkice mi se uopće ne sviđa.
Što se tiče formule ove maskare, na početku je maskara bila jako mokra i trebalo je pažljivo raditi kako se višak proizvoda ne bi preslikao na kapak. Kako ja imam loše trepavice i malo koja mskara mi odgovara, ni ova mi se nije pokazala dobrom. Volumen koji maksara daje mojim trepavicama daleko je od "extreme volumen". Cijena maskare je 9,99 EUR.

Kiko Milano Water Eyeshadow 



Ovo predivno sjenilo za oči možete koristiti mokrim ili suhim kistom, a dolazi u 22 nijanse. Pakirano je u kompaktnoj crnoj kutiji sa ogledalom. Jako lijepo izgleda sa reljefnim otiskom i ne mogu vjerovati da mu je cijena samo 8,99 EUR.
Nijansa Champagne 200 je nježna shimmerasta boja šampanjca koja je samostalno idealna za lagani svakodnevni look. Pigmentacija i trajnost sjenila je odlična, pa uz bazu za kapke na očima ostaje cijeli dan. Također, jako lako se blenda i nadograđuje. Lijepo se kombinira sa mat sjenilima iz grugih paleta, ali i sa olovkom za oči. Imate moju preporuku za kupovinu ovih sjenila, a sigurna sam da će se u budućnosti još neka nijansa naći kod mene.


Kiko Milano Long Lasting Eyeshadow Stick




O Kiko kremastim sjenilima u sticku sam već pisala (recenzija). Ovo je jedan od najpoznatijih Kiko proizvoda i kupila sam još dvije nijanse. 
Na gornjoj slici prikazana je nijansa Vintage Rose 47. Nijansa je nježno ružičasta sa sitnim shimmerom, prikladna za lagani makeup. Jako lijepo i ravnomjerno se nanosi i blenda s tim da se ova kremasta sjenila brzo suše, pa ih morate brzo blendati. Ja uz ovo sjenilo volim u pregibu kapka staviti neku mat nijansu koju dobro izblendam kao bih dala dubinu oku. 




Drugo kremasto sjenilo dolazi u nijansi Golden Taupe 38. Volim ovu nijansu koja je hladna, sivo-ljubičasta shimmerasta nijansa. Lijepo mi ide uz oči i stvarno je često koristim. Sve što sam rekla za prethodnu nijansu, vrijedi i za ovu. Konačno sam se uvjerila da svaka nijansa Kiko Kong Lasting Eyeshadow Stick nije jednako kvalitetna što se tiče trajnosti na kapcima i uvlačenja u borice kapka. Ako se sjećate, nikako nisam bila zadovoljna nijansom Golden Brown 06, dok su mi se nijanse 38 i 47 po tom pitanju pokazale odlične. 
Cijena proizvoda je 6,99 EUR.


Kiko Milano Lipsticks


Kiko ruževima za usne posvetila sam cijeli post (recenzija) i oduševili su me svojom kvalitetom. Ovaj put sam kupila sve ruževe u crvenim nijansama, ali su im formule različite. 
Pakiranja svih ruževa su kvalitetna, s magnetskim zatvaranjem i minimalističkim izgledom. 


Dva ruža su iz Velvet Passion kolekcije, njih sam već imala i jako sam zadovoljna kvalitetom. Ovo su kremasto mat ruževi koji vam neće osušiti usne, jer je njihova tekstura meka i ugodna na usnama. Imaju predivan velvet završetak i odličnu trajnost na usnama. 
Nijanse koje sam kupila su Coral 330 (crvena s narančastim podtonom) koju sam baš puno nosila prošlo ljeto  




 Poppy Red 311 (crvena nijansa hladnog podtona) koju nosim samo u posebnim prigodama.



Treći ruž je iz Powder Power kolekcije u nijansi Amaranth 10. 
Formula ruža me jako podsjeća na MAC POwder Kiss (recenzija). Ovo je nova linija Kiko ruževa koja je u prodaju stigla u proljeće 2020. godine. Dostupni su u 15 nijansi, a karakterizira ih lagana tekstura obogaćena njegujućim uljima. Na usnama se lako nadograđuju i ostavljaju mat završetak. 



Kao što na slici vidite, jednim premazom nećete postići punu punoću boje, već jačinu možete postupno nadograđivati do željene jačine. Nijansa Amaranth 10 ima narančasti podton što se meni jako sviđa. Ovi ruževi su posebno pogodni za nošenje ispod maske jer dosta dugo ostaju na usnama.
Cijena svih ruževa za usne je 6,99 EUR.

Kako vam se sviđaju Kiko Milano proizvodi koje sam kupila?
Volite li nositi crveni ruž?


























 

 














Nema komentara