nedjelja, 6. prosinca 2020.

IDEJE ZA BOŽIĆNE POKLONE

 


Prosinac gazi brzim koracima, božićni blagdani su sve bliže, ali ove godine će ipak biti sve drugačije. Korona nam je puno toga već do sada upropastila, pa hajdemo spasiti Božić i učiniti ga što možemo ljepšim.
Ovih dana puno toga nije poželjno raditi, pa tako ni šetati po shopping centrima u potrazi za sitnicama kojima ćemo razveseliti naše najmilije. Zato su tu online shopovi gdje iz udobnosti svog doma možemo birati poklone. 
U ovom postu ću vam dati par ideja za požićne poklone koje možete naručiti na Notino web shopu. 
o ukusima se ne raspravlja, ovo je moj osobni odabir, ali nadam se da ću vam dati bar neku ideju za božićne poklone.

Iz iskustva znam da je najteže odabrati poklon za muškarca. Iako oni za sebe misle da nisu komplicirani, vjerujte mi da jesu. Ako volite da vaš muškarac lijepo miriše, parfemi za muškarce koje bih ja kupila su sljedeći:

Dobri "stari" Armani Code toaletna voda je senzualni miris koji se otvara svježim citrusnim notama položenim na bazi od duhana, tonka graha i kože. Cijena 30ml mirisa je 264,50kn.

Burrbery Brit Rhytm for Him toaletna voda bi bio moj izbor za mladog, razigranog, dinamičnog i samouvjerenog muškarca. Cijena 90ml mirisa je 189kn. 

Armani Emporio Stronger with You toaletna voda je odličan izbor za elegantnog, i samopouzdanog muškarca koji voli biti originalan. Ovaj miris me iznenadio svojom posebnošću i neobičnom kompozicijom lista ljubica, aromatičnog papra, ananasa, kadulje, vanilije i ambera. Cijena 30ml mirisa je 284,90kn. 

Yves Saint Laurent La Nuit de L`Homme toaletna voda je pravi muški senzualni miris, aromatičan, začinski s drvenastim notama. Cijena 30lm mirisa je 286,90kn.

Kada su u pitanju pokloni za mamu, sestru ili prijateljicu, tu ću vam predložiti nešto što jako volim, a do sada o tome nisam pisala na blogu. To su mirisne svijeće.  Obožavam kada mi stan lijepo miriše i kada se neutraliziraju svi oni mirisi od kuhanja. Posebni gušt je upaliti mirisnu svijeću u hladnoj zimskoj noći, i uz šalicu kuhanog vina pogledati dobar film. 
Mirisne svijeće koje godinama kupujem i koje prekrasno mirišu su Yankee Candle. Za ove zimske dane najdraži izbor su mi Vanilla Cupcake ili Spiced Orange. Ove svijeće dolaze u različitim veličinama kao čajne svijeće, male mirisne svijeće bez staklene posude ili u staklenoj posudi. Cijena svijeće od 104g je 95kn.  

Također, isplati se kupiti i set svijeća Alpine Christmas čija je cijena 255,80kn.

Prije dvije godine otkrila sam Woodwick mirisne svijeće s drvenim fitiljem. Posebnost ovih svijeća je što dok gore ispuštaju zvuk pucketanja drveta koji stavra posebnu atmosferu. Stvarno je veliki izbor mirisa Woodwick svijeća, kod mene doma trenutno sve miriše na Fireplace Fireside. Osobno, više volim manja pakiranja mirisnih svijeća jer mi njihov miris brzo dosadi. Cijena svijeće od 275g je 169kn.

Odlične i cjenovno povoljnije su DW Home mirisne svijeće. Trenutno omiljena mi je Peppered Citrus koja ima topli, začinski miris. Ove svijeće dolaze samo upakiranju od 425,53g i cijena im je 145kn.



Drage moje, uživajte u kupovini božićnih poklona. Zapamtite, vrijednost nije u cijeni poklona već u namjeri da nekog obradujete.

PR post
















Nema komentara