nedjelja, 1. studenoga 2020.

SESDERMA AZELAC HIDRATACIJSKA KREMA ZA NEPRAVILNOSTI NA KOŽI

 


Život u vrijeme korone promijenio nam je mnoge životne navike. Maske za lice moramo obavezno nositi u svim zatvorenim prostorima, ali i na otvorenom ako nismo na propisanom razmaku od drugih ljudi. Jedna sam od onih "sretnica" koja na poslu mora cijelo vrijeme nositi masku, a to se dosta odrazilo na stanje kože lica. 


U zadnja dva mjeseca puno mi se pogoršalo stanje kože lica. Pojavili su se komedoni na bradi i čeljusti, a česta je i pojava bolnih cističnih akni. Odmah mi je bilo jasno da je to posljedica višesatnog nošenja maske za lice. 

Pod maskom koža je puno osjetljivija, a u kombinaciji sa znojem, toplinom i šminkom stvara se idealna podloga za razvoj bakterija koje se popularno zovu maskne.

Maske direktno i indirektno utiču na kožu lica. Trenje između maske i lica dovodi do oštećenja vanjskog sloja kože pa ona postaje osjetljiva i suha. Također, maske zadržavaju vlagu i znoj što dovodi do pojačanog čepljenja pora i pojave maskni. 

Postavlja se pitanje trebamo li mijenjati svoju beauty rutinu?

Trebamo imati na umu da nam je koža postala osjetljiva i moramo biti oprezni kod korištenja proizvoda sa aktivnim supstancama, bogatim teksturama hidratacijskih krema i teškim puderima.

Adekvatno čišćenje lica je obavezno, pri čemu trebamo koristiti lagane čistače namijenjene osjetljivoj koži lica. Umjesto klasičnie kreme bolje je birati fluide ili gelaste teksture. Ako baš ne morate, nemojte koristiti pudere s velikom pokrivnom moći. Dovoljna će vam biti lagana BB krema koja će ujedno i njegovati kožu. 

Ja sam u svoju skincare rutinu uvela tri nova proizvoda, a o jednom od njih ću vam danas detaljnije pisati. Riječ je o Sesderma Azelac hidratacijkoj kremi koja je namijenjena borbi sa nepravilnostima na koži i rozaceji.


Sesderma je španjolski brend za njegu kože koji je od nedavno dostupan na našem tržištu. Već skoro dva mjeseca koristim njihovu Azelaic hidratantnu kremu u večernjoj skincare rutini. 

Krema je pakirana u kvalitetnu staklenu teglicu koja sadrži 50ml proizvoda. 

Tekstura kreme je pomalo neobična. Dok je u teglici, mene ova krema teksturom podsjeća na puding. 

Ima tu neku pomalo želatinstu formulu koja se apliciranjem na lice pretvara u masniju kremu za koju sam čak mislila da će mi biti preteška. Međutim, Sesderma Azelac hidratacijska krema za nepravilnosti na koži  pruža odličnu hidrataciju tijekom noći, brzo se upije u kožu i ujutro se ne budim masnog lica.

Iako se krema brzo upije, ne treba pretjerivati sa količinom. Ja sam par puta stavila više kreme nego je potrebno i ujutro mi se višak kreme doslovno ljuštio s lica.


Sada moja večernja skincare rutina izgleda ovako:

nakon dvrostrukom čišćenja lica prvo stavim Paula`s Choise Skin Perfecting 2% BHA Gel Exfoliaant (kombinacija azelaične i BHA kiseline daje odlične rezultate u borbi protiv akni). Nakon pola sata stavim Purito Centella Green Level Buffet Serum o kojem ću vam detaljnije pisati u narednoj recenziji. On se brzo upije u kožu pa mogu staviti Sesderma Azelaic hidratantnu kremu.

Naravno da do vidljivih poboljšanja ne dolazi preko noći, ali nakon više od dva mjeseca prakticiranja ove večenje rutine, sanirala sam sve postojeće cistične akne a nove više ne nastaju. Što se tiče komedona, prije početka korištenja ovih proizvoda išla sam kod kozmetičarke na mehaničko čišćenje lica jer se komedoni samo tako mogu ukloniti. Još uvijek nisam u potpunosti zadovoljna sa stanjem kože lica, ali ogroman napredak je i te kako vidljiv. 


Sastav:

Iz samog naziva kreme možete zaključiti da sadrži azelaičnu kiselinu koju do sada nisam koristila.

Azelaična kiselina je prirodna tvar koja se nalazi u našoj koži, pa se može koristiti i tijekom ljeta, ali i u trudnoći. Pogodna je za tretiranje kože sklone crvenilu ili rozaceji, ali i odlično djeluje na suzbijanje akni. 

Azelaična kiselina djeluje kao nježni eksfolijant te uništava bakterije koje izazivaju akne i bubuljice, smanjuje hiperpigmentacijske mrlje i površinu kože čini glatkom.

U sastavu ove hidratacijske kreme još se nalazi:

  • hijaluronska kiselina visoke i male molekularne težine
  • vitamin E koji djeluje antioksidativno
  • ekstrakt mlijeka čička koji djeluje antioksidativno i umirujuće
  • pantenol
  • fitosfinggozin biljnog porijekla koji smanjuje iritaciju

Sesderma Azelac hidratantnu kremu možete kupiti na Notino web shopu, a cijena joj je 202,50kn.

PR post


Pišite mi u komentarima kako se vi borite s iritacijama lica usljed nošenja maski?


Nema komentara