subota, 21. rujna 2019.

LIERAC: MAGNIFICENCE NOĆNA GEL KREMA


Lierac Magnificence je linija proizvoda namijenjena ženama koje žele proces starenja spriječiti u samom začetku. U tzv "crvenoj liniji " proizvoda možete birati između dnevne i noćne kreme za normalnu/mješovitu kožu, krema za suhu kožu, seruma i kreme za okoloočno područje. 



Lierac krema za lice

Lierac Magnificence gel kremu sam koristila ovo ljeto u noćnoj njezi lica i malo je reći dam sam sa njom oduševljena. 
Prvo, pakirana je u staklenoj, luksuznoj ambalaži koja je propisno zaštićena, a uz to dobijete malu "žlicu" za uzimanje kreme iz staklenke. 

Lierac Magnificence gel krema

Krema ima ne napadan cvjetni miris. Sadrži parfem, meni to ne smeta, ali svi vi koji imate reakcije na parfumirane kreme pripazite.
Tekstura kreme je luksuzna, konkretna, a opet lagana, svilenkasta...ma divota.  Moja koža lica je upije za par minuta i tada mi lice bude glatko, nahranjeno i baršunasto. Potrebna je mala količina kreme za jednu upotrebu, pa će vam pakiranje od 50ml dugo trajati. 


Lierac Magnificence gel krema



Od aktivnih komponenti u sastavu kreme nalazi se Lierac-ov moćni anti-age sastojak D-Glyox Complex u količini od 3.5%, 5% hijaluronske kiseline, matirajući pirinčani prah, hidrirajuće sastojke i vitamine C i E.

Sastav:

U sastavu kreme su i silikoni koji daju svjež i glatki izgleda kože, pa je krema odlična i u dnevnoj varijanti. Puder na ovu kremu sjeda savršeno. 
Kako je bilo ljeto, kremu sam tijekom dana koristila svega par puta. Ljeti ipak volim laganije teksture, ali mislim da bi mi u ovoj varijanti za zimu bila odlična.
Kao noćna njega tijekom ljeta krema mi je bila pun pogodak. Prije kreme sam koristila Uriage serum na vodenoj bazi ili The Ordinary Marine Hyaluron serum. Ova kombinacija mi se pokazala vrhunskom.

Ja ne mogu odoljeti luksuznim teksturama kreme za lice, a tu sam vidjela da su najbolji francuski brendovi poput Lierac, Filorga, Caudalie. 
Uživam u večernjem ritualu njege kože lica i za ovako kvalitetnu kremu nije mi žao izdvojiti oko 600kn. 
Lierac Magnificence kremu možete kupiti u svim bolje opskrbljenim ljekarnama.

Volite li Lierac proizvode?
Koja je vaša najdraža noćna krema?

2 komentara