nedjelja, 29. rujna 2019.

DERMALOGICA ACTIVE MOIST KREMA ZA LICE

dermalogica_notino.hr

U svakoj životnoj dobi i kod svih tipova kože lica hidratacija je najvažnija u skincare rutini. Kod dehidrirane kože lica javlja se pojačano lučenje sebuma što dovodi do čepljenja pora i pojave akni (masna koža), neugodno zatezanje, prijevremena pojava bora, a i takva koža jako ružno izgleda pri šminkanju.
Isprobala sam puno drogerijskih i skupljih hidratantnih krema za lice i već davno imam svoje favorite, ali želja za isprobavanjem novih primjeraka je i dalje prisutna.
Dermaligicu, kao brend, cijenim i volim jer imaju u svojoj ponudi jasno definirane proizvode za svaku dob i stanje kože koji su mi se do sada pokazali odličnim.



dermalogica_hidratantna_krema_notino.hr

Nakon ljeta (iako mi u Splitu još ne osjećamo dolazak jeseni, osim što se temperatura mora spustila) moje lice traži dobru hirataciju. Meni hidratantna krema ne smije biti teška ni masna jer mi se tada pojave komedoni, najviše na području brade. 
Zato sam odabrala Dermalogica Active Moist hirdatantnu kremu za koju sam čula da je odlična za mješoviti i masni tip kože. 
Active Moist je "lagana dnevna krema koja ne sadrži ulja, a pomaže kod površinske hidratacije i istovremeno zaglađuje kožu biljnim ekstraktima."
To kaže proizvođač, a u nastavku posta pišem svoje mišljenje.


deramlogica_krema_notino.hr

Krema je pakirana u tubici od 100ml što je duplo veća količina proizvoda od uobičajenih pakiranja. 
Dermalogica proizvodi imaju jednostavna pakiranja koja dosta podsjećaju na ljekarnička. Nema tu luksuza, staklenih posuda od kojih mi zastaje dah. Sve je bazirano na kvaliteti proizvoda i znate da kroz cijenu plaćate samo to.
Moram spomenuti i visoku razinu higijene, tubica je zaštićena folijom.


dermalogica_krema_za_lice_notino.hr

 Tubica je meka i iz nje će se moći iscijediti zadnja kap proizvoda. Ovo je važno obzirom na visoku cijenu proizvoda. 

Sastav:
 Water/Aqua/Eau, Caprylic/Capric Triglyceride, Methyl Gluceth-20, Pentylene Glycol, Butylene Glycol, Dimethicone, Lactamide MEA, Ethylhexyl Methoxycinnamate, PEG-100 Stearate, Cetearyl Alcohol Stearic Acid, Glyceryl Stearate, Lavandula Angustifolia (Lavender) Extract, Malva Sylvestris (Mallow) Flower/Leaf/Stem Extract, Hedera Helix (Ivy) Leaf/Stem Extract, Cucumis Sativus (Cucumber) Fruit Extract, Sambucus Nigra Flower Extract, Arnica Montana Flower Extract, Parietaria Officinalis Extract, Nasturtium Officinale Flower/Leaf Extract, Arctium Lappa Root Extract, Salvia Officinalis (Sage) Leaf Extract, Citrus Medica Limonum (Lemon) Fruit Extract, Saponaria Officinalis Leaf/Root Extract, Silk Amino Acids, Glycolipids, Sodium Hyaluronate, Leuconostoc/Radish Root Ferment Filtrate, Palmitoyl, Hydroxypropyltrimonium Amylopectin/Glycerin Crosspolymer, Lecithin, Vitis Vinifera (Grape) Seed Extract, Allantoin, Panthenol, Cetyl Alcohol, Polyquaternium-10, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Polysorbate 60, Aminomethyl Propanol, Disodium EDTA, Linalool, Lavandula Hybrida Oil.

U sastavu kreme su aminokiseline svile koje zaglađuju i poboljšavaju teksturu kože, te prirodni adstrigensi iz limuna, bršljana, potočarke i čička koji čiste kožu lica.


dermalogica_krema_za_lice_notino.hr

Tekstura kreme je lagna, vodenasta, podsjeća na emulziju ili na teksturu seruma. Jako lijepo se razmazuje po licu i upije se već nakon par sekundi. 
Bijele je boje bez jakog mirisa, meni miriše svježe i ugodno.
Ne ostavlja mastan niti ljepljiv trag na koži, a predivno zagladi kožu i pripremi je za puder. 
Isprobala sam više vrsti tekućih pudera i ova krema je odlična podloga za svaki od njih.


dermalogica_active_mist_notino.hr


dermalogica_hidratantna_krema_notino.hr

Jedina mana ove kreme je što kao dnevna krema ne sadrži spf zaštitu.

Zaključak:
Malo je reći da obožavam Dermalogica Active Mist hirdatantnu kremu iako je jako skupa. Ali, nadam se da će mi pakiranje od 100ml trajati barem 7 mjeseci. Zanima me hoće li mi krema samostalno biti dovoljna kada dođe zima...međutim, uvijek je mogu pojačati dodavanje boostera. 
Dermalogica Active Moist hirdatantnu kremu možete kupiti na Notino web shopu, a cijena proizvoda od 50ml je 319,90kn.

PR proizvod

Koristite li Dermalogica proizvode?
Koja je vama najbolja hidratantna krema za mješovitu i masnu kožu lica?

Nema komentara