četvrtak, 15. kolovoza 2019.

KIEHL`S: IRIS EXTRACT ACTIVATING TREATMENT ESSENCE


Ako ste upoznati s korejskom rutinom njege lica onda vam pojam esencije nije nepoznat. To je proizvod koji se koristi nakon čišćenja i toniranja kože, a prije seruma i/ili kreme. 
Esencija pomaže drugim proizvodima da se temeljito upiju u kožu lica i na taj način se pojačava njihovo djelovanje. 
Esencije mogu sadržavati različite aktivne sastojke,antioksidanse, vitamine, organske kiseline i td. 
Koritsti se u maloj količini tako da su jako isplative iako im je cijena visoka.




Kiehl`s Iris Extract Activating Treatment Essence je jedan od poznatijih Kiehl`s proizvoda, puno žena u svijetu se kune u njenu djelotvornost. 
Dolazi u jednostavnoj, a opet predivnoj boci od 200ml. Na žalost, kao i većina esencija koje sam koristila, pakiranje nema pumpicu za lakše doziranje pa mi se često zna dogoditi da izlijem veću količinu nego što mi je potrebna. Za jednu uporabu potrebna je doslovno kapljica veličine zrna graška.


Tekstura je polu vodena, lagano ljepljiva. U početku se osjeti jak miris alkohola, koji kasnije prelazi u lijep, nenametljiv cvjetni miris. Primijetila sam da se sporije upija u kožu od drugih esencija koje sam koristila.


Prema riječima proizvođača, ovaj proizvod zahvaljujući ekstraktu korijena biljke Iris Florentina duboko prodire u kožu, pojačava njen sjaj, smanjuje pojavu sitnih linija i poboljšava tonus kože. 

Sastav:


Esencija sadrži tri ključna sastojka:
  • Lipo Hydroxy Acid (LHA) - aktivira prirodni proces pilinga kože kako bi se uklonile mrtve stanice na vanjskim slojevima kože i tako potaklo što bolje upijanje ostalih proizvoda za njegu koji se kasnije koriste.
  • Ekstrakt korijena Iris Florentina - poznat je po svojim hranjivim i anti-age sastojcima. Ovakva formula povećava dubinsku hidrataciju kože 
  • Natrijev hijaluronat - odmah hidratizira kožu i utiče na smanjenje finih linija na koži

Moje mišljenje:
Nakon par dana što sam u jutarnjoj njezi lica koristila Kiehl`s Iris esenciju primijetila sam kako mi koža postaje suvlja. Bilo mi je čudno jer sam koristila isti serum i kremu kao ranije, a esencija bi trebala doprinijeti hidrataciji kože. Nastavila sam s korištenjem esencije a promijenila dnevnu kremu. Međutim, stanje nije išlo na bolje, koža me jako zatezala i u predjelu nosa se počela perutati. U pomoć sam pozvala gospodina "gooogla" i vidjela da nisam jedina sa ovim problemom. Većina žena pri tome kao krivca navodi Alcohol Denat koji se u ovoj esenciji nalazi pri vrhu popisa sastojaka što znači da ga ima u ne baš zanemarivom postotku. 
Znala sam od početka da proizvod sadrži alkohol i sve o posljedicama koje nazočnost alkohola može imati na koži, ali nikada ranije moja koža nije reagirala na njega. Kako imam mješovito/msanu kožu lica većina proizvoda koje koristim sadrži alkohol, jedino ga izbjegavam u tonicima i gelovima za umivanje.
Kao što se u narodu kaže sve ima svoj prvi put. Tako je kod mene bilo sa ovim proizvodom. 
Odmah sam ga prestala koristiti jer znam da ima esencija sa drugačijom formulacijom koje moja koža jako voli. 
Prežalila sam cijenu od 340kn i još jedan Kiehl`s proizvod prekrižila za korištenje. Izgleda da baš nemam sreće sa Kiehl`s proizvodima.

Koristite li esencije u njezi lica?
Jeste li koristile baš ovu esenciju?
Odgovaraju li vama Kiehl`s proizvodi?



Nema komentara