četvrtak, 29. kolovoza 2019.

GIORGIO ARMANI: SUN di Gioia eau de parfum





Sunce, ljeto, pješčana plaža i ja na njoj. Vjetar donosi miris mora, a sunce mi lagano miluje lice. Šum valova je najljepša muzika za moje uši. Ovo su trenuci koji oplemenjuju moje misli, ponovo upijaju životnu energiju.
Giorgio Armani shvatio je blagodati mora i prirode i 2010. godine predstavio miris Acqua di Gioia kao miris mora, posvećen jakoj i dostojanstvenoj ženi.
Kolekciji se 2016. pridružuje SUN di Gioia koji asocira na povjetarac i ljetno sunce. 



SUN di Gioia karakteriziraju tople note vanilije i jantara. Bijelo cvijeće i puderaste note pridonose ovom ženstvenom mirisu. 
Parfem kao da sa sobom nosi atmosferu ljeta i osjećaj sreće koje tople sunčeve zrake ostavljaju na koži. 



Cvijet frangipanija omotan irisom i posut puderastim prahom vanilije. 



Doživljaj parfema je osoban, a ja SUN di Gioia doživljavam kao ljeto zarobljeno u bočici sa zlatnim čepom. Podiže raspoloženje i energiju.
Ovo je jedan od Armanijevih parfema koje sam ovo ljeto s guštom nosila.

SUN di Gioia sam kupila u Douglas parfumeriji, a cijena mu je 415kn za 30ml proizvoda.

Koji je parfem ovo ljeto vas oborio s nogu?

Nema komentara