nedjelja, 9. lipnja 2019.

BENEFIT BOI-ING BRIGHTENING CONCLEAR


Najvažnije kod šminkanja je postići besprijekoran ten pomoću pudera i korektroa. Od korektora se obično traži da što bolje prekrije tamne kolutove oko očiju, crvenilo na licu, ožiljke od akni itd. 
Međutim, meni je postalo jako važno da se korektror ne uvlači u sitne borice oko očiju. To je usko povezano s činjenicom da korektor mora biti hidratantan. Danas sve više brendova u svojoj ponudi imaju korektore koji sadrže sastojke koji su prisutni i u serumima, poput antioksidansa i hijaluronske kiseline.


Već duži period koristim Benefit Boi-ing korektor pa je vrijeme da s vama podijelim svoje mišljenje o njemu.
Meni svi Benefit proizvodi imaju predivna pakiranja. Korektor dolazi u kartonskoj kutiji oblika kose prizme (kaže matematičar u meni) koja je vesele ružičaste boje. Korektror je pakiran u plastičnu posudi koja podsjeća na malu teglu. Meni je ovo najslađe pakiranje korektrora kojeg sam imala.



Voljela bih da je pakiran u tubi, to mi je više higijeski za upotrebu. 
Teglica sadrži 4,4g proizvoda i to će vam dugo trajati.



Oprostite na ovoj slici gdje je korektor već korišten, ali morala sam ga ponovo slikati kako bih "uhvatila" njegovu pravu boju.
Kao što vidite korektor je boje lososa (nijansa je 02) koja odlično pokriva tamnija područja ispod oka. 
Tekstura mu je polu kremasta, nije previše tvrda, podsjeća na kremasta sjenila. 

U početku sam imala problema dok se nisam ušemila kako najbolje raditi s ovim korektorom.
Iz posude ga uzimam kistom i točkasto, u laganom sloju rasporedim na predio ispod oka. Pazim da korektor ne stavim tik uz rub donjih trepavica jer mi se tada puno više uvuče u borice. 
Prvo sam ga probala utapkavati prstima (nije išlo), pa blendati kistom (ostajao mi je trag kista) i na kraju mi je za blendanje najbolji beauty blender.

Ono što je važno kod ovog korektora kako biste postigli što bolji izgled je da ga nanesete u jako tankom sloju. On se bez problema može nadograditi kod mlađe kože, ali kod mene svako nadograđivanje naglašava borice ispod oka.
Također, korektor blendam od unutarnje prema vanjskoj strani oka jer se na vanjskoj strani nalazi najviše borica. 
Korektor se dosta sporo upija, velika je razlika tu između njega i npr. Maybelline Fit Me korektora. Ja ga obavezno setiram puderom u prahu i to tako što kistom lagano tapkam po području ispod oka. I ovdje se držim one "manje je više".
Ovako nanesen Benefit Boi-ing korektor traje mi oko 10 sati i minimalno se uvlači u bore.
Još nešto moram naglasiti: ne znam kako vi, ali ja ponekad pri šminkanju imam običaj na kapke staviti korektor umjesto baze za sjenila. To sa ovim korektorom nemojte raditi - uvlači se u pore kapka jako brzo i onda cijeli make up izgleda neuredno.

Zaključak: 
Benefit Boi-ing korektor je dobar korektor posebno za sve koje imaju borice oko očiju. Dosta je hidratantan, dobro pokriva podočnjake, jedino što je malo skuplji. Cijena mu je 189kn, kupila sam ga u Douglasu. 

Koji je vaš najdraži Benefit proizvod?
Pišite mi u komentarima, jer nisam isprobala puno proizvoda ovog brenda


Nema komentara