srijeda, 5. prosinca 2018.

NEW IN #13


Nastojim biti racionalna kada je kupovina kozmetike u pitanju, ali kako mi je u rujnu bio rođendan ipak se skupila hrpa novih proizvoda.



Od Olivala sam dobila na testiranje Silk On silikonski serum za kosu (recenzija).



Garnier Fructis maske za kosu su jako popularne pa sam odabrala masku Goji Hair Food za njegu obojene kose.

Nastavljam s kupovinom Alverde šampona za kosu jer su blagi i ne isušuju mi vlasište. Ovo je njihov šampon protiv peruti.


Dove gelove za tuširanje baš volim i morala sam imati Sensitive Micelarni gel za tuširanje.


Cigale Bio sapun za tuširanje sa organskim esencijalnim uljem naranče sam kupila u DM-u.


Do sada Dove nije imao u ponudi piling za tijelo i baš me razveselio ovaj proizvod.



Rituals proizvode za njegu tijela obožavam, a ovo je piling sa đumbirom i eukaliptusom.



Iskoristila sam rođendanski popust na Melvita on line shopu i počastila se uljnim gelom za tuširanje uz koji sam dobila balzam za usne i ulje za tijelo.


Od kolegice sam dobila Sisley kremu za tijelo koja božanstveno miriše.


Skintegra Lumion (recenzija) koristila sam od kolovoza.


Lierac Magnificence Noćnu kremu sam dugo lovila na sniženjima i napokon sam je kupila.


Eucerin mi je na testiranje poslao Hyaluron-Filler Night Peeling&Serum čiju recenziju će te čitati uskoro.


Apivita mi je poslala Uljni serum iz linije Wine Elixir.


L`Occitane Cleansing Oil mi je jedno od dražih ulja za skidanje makeupa.
Nakon par potrošenih putnih pakiranja, odlučila sam kupiti full size pakiranje.


U DM-u se pojavio novi preparativni brend LVLY by Paola Maria pa sam se počastila Uljnim čistačem i maskom za lice.



Dolaskom hladnijeg vremena kod mene se jedan krema za ruke nalazi u torbi, druga na noćnom ormariću, treća u kuhinji itd..


Aura se ponovo pojavila na policama naših drogerija i baš me obradovala. Correct Me korektor mi je drag već od prije, a Correct Me bazu za sjenila koristim po prvi put.



Iz Essence kolekcije Wanted: sunset dreamers sam dobila rumenilo i predivnu paletu sjenila (recenzija).


Stopala treba njegovati tijekom cijele godine, a ovo je nova Balea maska za stopala koju već koristim.



Obnovila sam i zalihu drogerijskih maski za lice.



Dugo nisam koristila Pupa proizvode iako među njima od prije imam par favorita. Ruž za usne I`m Pure-Colour Lipstick sam kupila na jednom sniženju u Muller-u.



Jako sam se obradovala ovom predivnom Trussardi My Name parfemskom setu koji sadrži parfem od 75ml i kremu za tijelo.


Iskoristila sam popust u Douglas parfumeriji i sebe počastila parfemom YSL Cinema koji već dugo želim.

Kako vam se sviđaju moji noviteti?

2 komentara

  1. Dobar ti je new in. Svega se tu lijepog našlo

    OdgovoriIzbriši
  2. Za pola brendova nikad nisam cula. Divan new in, nadam se da ces uzivati <3

    OdgovoriIzbriši