četvrtak, 1. studenoga 2018.

OLIVAL: LAGANA DNEVNA KREMA ZELENA KAVA


Još jedna novitet stiže nam iz Olivala, anti-age krema zelena kava.
Zelena kava je hit u kozmetičkoj industriji i u zadnje vrijeme se svuda reklamiraju proizvodi koji je sadrže. Olival nudi cijelu liniju proizvoda sa zelenom kavom koja sadrži laganu i hranjivu dnevnu kremu, serum, kremu za okoloočno područje i micelarnu otopinu.

Na prirodni proces starenja utiču naš ubrzani tempo života, izloženost stresu i onečišćenju okoliša. Starenje ne možemo izbjeći, ali možemo preventivno djelovati na pojavu prvih bora i gubitak tonusa kože lica. 
Svaki dan počinjem šalicom kave, ali sirova, neobrađena kava je bogata izuzetno hranjivim esencijalnim masnim kiselinama. Procesom hladnog prešanja iz zelene kave Coffe Arabica dobiva se prirodno ulje bogato sastojcima koji ublažavaju bore, vlaže kožu te joj vraćaju zdrav izgled. 


Olival Lagana dnevna krema zelena kava dolazi u mekoj tubi od 50ml. 
Tekstura kreme je gušća i bogatija nego što bih očekivala od "lagane kreme". Mislim da bi krema osobama s masnom kožom lica bila dobra u večernjoj njezi, dok za osobe sa suhom kožom lica bi bila prikladnija Hranjiva krema iz iste linije. 


Na mojoj mješovitoj koži lica krema se brzo upije u kožu. Za sobom ne ostavlja mastan trag, koža bude meka i vidno nahranjena. Krema ne sadrži spf zaštitu i to je moja jedina zamjerka ovom proizvodu. Ja je zato koristim samo kada je oblačno, jer mi je ispod kreme sa spf zaštitom preteška. 
Redovito sam je koristila u večernjoj rutini i tu mi se pokazala odličnom. 

Sastav:

U sastavu kreme nalazi ulje zelene kave za koje je dokazano da štiti stanice kože od oksidacijskog stresa (smog, pušenje). Na taj način krema obnavlja teksturu kože. 
Ulje potiče sintezu kolagena i elastina, pa koža ostaje napeta. 
Ulje također širi tzv. akvaporinske kanale koji su zaslužni za zadržavanje vlage. 
U sastavu su još hranjivo ulje makadamije i jojobe. 

Moje mišljenje:
Nakon mjesec dana korištenja (nekada u jutarnjoj, a nekada u večernjoj rutini) mogu vam reći da Lagana dnevna krema sa zelenom kavom je jako ugodna na licu. Pruža odličnu hidratizaciju i nakon višednevne upotrebe koža na obazima mi ima onaj plump efekt tj. djeluje napetija. 
Naravno da mi postojeće bore nije izbrisala, to i nije njen zadatak. 
Kremu bih preporučila mlađim osobama od 30 godina pa na dalje kada se prve bore i počinju pojavljivati. 
Ovu Olival kremu možete kupiti u DM-u, Bipi i Muller-u po cijeni od 49,90kn.

PR proizvod

Koristite li Olival proizvode?
Koji vam je njihov proizvod najdraži?






2 komentara