ponedjeljak, 5. studenoga 2018.

EVELIN ARGAN + KERATIN HAIR CONDITIONER 8u1


Ne pišem vam često o proizvodima za njegu kose, ali kada me neki proizvod oduševi to moram podijeliti s vama.
Moja kosa je gusta, zdrava zbog redovitog šišanja iako je nakon svakog pranja peglam. Jedini problem koji imam s kosom je osjetljivo vlasište s toga koristim blage šampone za pranje. Također, svako tri tjedna farbam izrast jer sijede vlasi su već odavno tu.


Nakon svakog pranja obavezno koristim regenerator ili masku za kosu. O takvim proizvodima možete pročitati OVDJE, OVDJE, OVDJE.
Trenutno trošim zadnje kapi Evelin Argan+Keratin regeneratora pa ću svoj dojam odmah podijeliti sa vama.


Regenerator dolazi u mekoj plastičnoj tubi koja se čvrsto zatvara i sadrži 200ml proizvoda. Iz tube stvarno lako možete istisnuti zadnju kap proizvoda i to mi se sviđa jer ne volim krute tube iz kojih ne mogu iskoristiti proizvod do kraja.
Tekstura je srednje gusta i potrebna je mala količina za moju poludugu kosu. Regenerator rasporedim na donji dio kose, nikako blizu tjemena. 
Miris regeneratora je predivan i nakon sušenja se još neko vrijeme zadrži na kosi.

Proizvođač navodi: "Regenerator temeljito i nježno obnavlja obojenu i oštećenu kosu. Inovativna formula sadrži: arganovo ulje, kretin, shea butter, čičkovo ulje, ekstrkt koprive, proteine svile, d-pantenol, vitamine E, A i F.
Proizvod štiti boju kose i daje joj sjaj".

Moje mišljenje:
Evelin Argan+Keratin regenerator za kosu odlično pomaže da gustu kosu počešljate i raspetljate nakon pranja. Kosi pruža mekoću i predivan sjaj. Također sam primijetila da nakon upotrebe ovog proizvoda puno lakše oblikujem frizuru tj. ispeglam kosu. 
Što se tiče obnavljanja oštećene kose, ja vam ne vjerujem da to može učiniti bilo koji proizvod. Za oštećenu kosu potrebno je šišanje, a tek onda koristiti proizvod za njegu kako bi kosu održali zdravom. 
Regenerator mi nije dodatno mastio kosu. 
Cijena proizvoda je oko 30kn, a možete ga kupiti u DM-u i Muller-u.

Kako vi njegujete vašu kosu? Koji proizvodi za njegu kose su vam najbolji?






2 komentara