srijeda, 3. listopada 2018.

SOPH X MAKEUP REVOLUTION Paleta sjenila za oči


Tijekom svibnja na hrvatsko tržište je izašla popularna paleta sjenila Soph X.
Ovu paletu je osmislila britanska youtuberica poznata kao Sophdoesnails u suradnji sa Makeup Revolution. 
Odmah sam kupila paletu jer su mi se nijanse sjenila u njoj jako svidjele.


Paleta je lijepo dizajnirana, sa ružičastim nijansama kartonsko pakiranje izgleda baš girly. Sama paleta je smještena u plastičnoj kutiji sa velikim ogledalom. Sadrži 24 sjenila među kojima ih ima mat, mat sa šljokicama i shimmer/metalic.
Također, sa paletom dobijete i prozirnu foliju s nazivima sjenila. Uz paletu nećete dobiti kist, meni je to u redu jer ionako svakom kistu iz palete nađem manu.


Sviđa mi se što se u paleti nalazi čak 14 mat nijasni, znate da ja preferiram mat sjenila. 
10 nijansi u sebi imaju sitne čestice shimmer-a, ali rado koristim i njih jer shimmer je dosta diskretan ako ga nanosite suhim kistom. 


U paleti nema nekih "ludih" nijansi, sve su to uobičajene nijanse smeđe, koraljne, zelene i ružičaste. 


Mat sjenila su kremasta, odlično pigmentirana, minimalno se truse pri nanošenju. Posebno me oduševila pigmentiranost nijansi Penquin, Pancakes i Fairy Lights (prve tri nijasne u gornjem redu). 
Nijanse koje sam najčešće koristila su Pumpkin, Strawberry Sweets i Danger (druga nijansa u rećen redu, prva u četvrtom redu i zadnja u trećem redu).
Shimmer-aste nijanse su također odlično pigmentirane i volim ih koristiti samostalno preko cijelog kapka za brzinski jutarnji makeup. 
Najviše sam koristila nijanse Smokey Bronze, Festive Flame i Copper Coin (treća nijansa u drugom redu, druga i treća nijansa u zadnjem redu).


Odlična je i crna mat nijansa koju možete tankim kistom koristiti umjesto eyelinera. 
Pogledajte sve swatch-eve:






Svi swatch-evi su rađeni bez baze, kako biste se uvjerili u pigmentiranost ovih sjenila. 
Sva sjenila se odlično blendaju i ne uvlače se u pregib kapka. 
Na očima mi ( uz prethodno stavljenu bazu) traju cijeli radni dan. Duži period ih nisam imala na očima, pa vam ne mogu reći bi li izdržala na kapcima 12 sati koliko navodi proizvođač. 

Moje mišljenje:
Soph X paleta sjenila je za sve nas amatere odlična i cjenovno prihvatljiva paleta. Za nijedno sjenilo ne mogu reći da je nekvalitetno. 
Ako želite pojačati pigmentiranost sjenila, aplicirajte ih mokrim kistom. 
Mislim da se isplati kupiti Soph X paletu sjenila. Raspon nijansi je odličan za dnevni i večernji makeup. 
Soph X paletu sjenila možete kupiti na Pink Panda, a cijena joj je 114,90kn. 
Na Pink Panda imate često sniženja, pa se njena cijena zna spustiti i do 80-tak kuna. 

Kako vam se sviđa ova paleta sjenila?
Namjeravate li je kupiti?
Koje nijanse sjenila su vama najdraže?

Nema komentara