nedjelja, 7. listopada 2018.

KIEHL`S: Ultra Facial Oil-Free Gel Cream


Puno ljudi se kune u Kiehl`s Ultra Facial kremu za lice (recenzija) i ujedno je to jedan od njihovih najprodavanijih proizvoda u svijetu.
Meni ta krema nije odgovarala. Njena tekstura mi je bila preteška čak i po zimi.
Zato sam se jako obradovala kada sam u svibnju u splitskom Kiehl`s dućanu vidjela novu verziju iste kreme namijenjenu normalnoj do masnoj koži lica. 

Ultra Facial Oil-Free Gel Cream formulirana je bez ulja i parabena. Trebala bi masnoj koži pružati 24 sata hidratacije i reguliranje lučenja sebuma. 
Misli da je po opisu ovakva krema san svih masnokožaca. 
Kako je moja koža lica ljeti više masna nego mješovita, kupila sam kremu i očekivala da će ona biti top krema tijekom ljeta.

Kupila sam manju verziju kreme od 50ml čija je cijena 190kn. 
Pakiranje je plastično u plavoj boji koja karakterizira cijelu oil-free liniju proizvoda (pored gel kreme postoji još čistač i tonik). Također, na posudi je zaštitna folija, dakle, sve je po propisu.



Tekstura gel kreme je lagana, želatinasta. Krema se instant upije u kožu i za sobom ne ostavlja doslovno nikakav film na koži. Koža postaje glatka i spremna za makeup. Moja zamjerka je što krema ne sadrži spf zaštitu.






Sastav:
Water, Glycerin, Alcohol Denat., Dimethicone, Isononyl Isononanoate, Carbomer, Imperata Cylindrica Root Extract, Dimethiconol, Caprylyl Glycol, Chlorphenesin, Sodium Hydroxide, Xanthan Gum, Pseudoalteromonas Ferment Extract, Tetrasodium EDTA, Tocopheryl Acetate, Menthoxypropanediol, Phenoxyethanol, Biosaccharide Gum-1, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Fmla 685677 Code F.I.L. D164354/3 

U sastavu kreme nalazi se Alcohol Denat koji se nalazi u većini krema za masnu kožu lica. Meni osobno to nije smetalo, nisam imala nikakve neželjene reakcije na koži. Kako ova kreme nema miris, jedino što u početku osjećate je lagani miris alkohola koji brzo ishlapi.
Ono što je najvažnije Ultra Facial Oil-Free Gel Cream mi nije pružala dovoljno hidratacije čak ni tijekom najvrućih ljetnih dana. Zato sam je koristila prije kreme sa spf zaštitom i kao takva se pokazala dobra. 

Moje mišljenje:
Među velikim izborom Kiehl`s proizvoda, neki od njih su me stvarno oduševili, recenzije imate OVDJE, OVDJE, OVDJE i OVDJE
Ultra Facial Oil-Free Gel Cream ne spada u tu grupu proizvoda. Očekivala sam puno više od ove kreme.
Ne mogu reći da je ovo loš proizvod, ali ne bih se složila sa tvrdnjom da je krema namijenjena normalnoj koži lica. Ipak bih je preporučila samo osobama sa masnom kožom lica. 

Volite li Kiehl`s proizvode?
Jeste li koristili ovu gel kremu?

Nema komentara