nedjelja, 22. listopada 2017.

MEDICAMINA: Maslac za tijelo


Ako i vi uživate u raznim mazalicama kao ja onda će te razumjeti moju potrebu za stalnim isprobavanjem novih proizvoda.
 Danas vam ponovo predstavljam novi brend prirodne kozmetike Medicamina čije je središte u malom gradiću na sjeveru Istre.


Medicamina proizvodi osmišljeni su na temelju znanja iz fitoaromaterapije, te pomno izabranih sastojaka poput biljnih i eteričnih ulja, prirodnih emulgatora, hidrolata, voskova, aktivnih tvari i ostalih prirodnih sastojaka prilagođenih svakom pojedinom tipu kože. Proizvodi su uvijek svježi, izrađeni u malim količinama.
Prirodne formulacije ne iritiraju kožu i vrlo su nježne, pogodne za sve tipove kože, čak i one najosjetljivije. One također ne sadrže nikakve sastojke koji bi mogli zatvarati pore i na taj način prouzročiti nastanak upalnih procesa i akni. Prirodni pripravci nude svježe, nježne, ugodne, profinjene mirise koji djeluju relaksirajuće na cijelo tijelo.

Prvi Medicamina proizvod koji sam testirala je Maslac za tijelo. 


Proizvod je prikladan za njegu svih tipova kože, posebice suhe i dehidrirane. 
Dolazi pakiran u malu plastičnu teglicu koja sadrži 100ml proizvoda, a cijena je 55kn.

Kada kažem „maslac“ odmah pomislim na tešku, masnu teksturu kojoj treba vremena da se upije u kožu. E, kod ovog proizvoda je situacija drugačija.
Tekstura ovog maslaca za tijelo je pjenasta, lagana, lijepo i lako se razmazuje po tijelu. Što se upijanja u kožu tiče mogla bih slobodno reći da je ono momentalno. 



Brzo upijanje u kožu je moj veliki plus ovom proizvodu jer tko želi čekati 15-tak minuta da se možeš odjenuti.
Drugi plus je njegom nenametljiv, ugodan miris koji mu daju vanilija i ylang ylang.
Znam da ovi parametrima ne govore puno o kvaliteti proizvoda, ali ja uvijek padam na miris...valjda zato što obožavam parfeme.

Kada sam se prvi put namazala ovim maslacem, oduševila sam se. Ipak, nisam se dala zavarati, koristila sam ga svaku večer skoro mjesec dana kako bih vam mogla napisati svoj objektivan dojam.
Maslac moju kožu tijela hidratizira odlično. Posebno to vidim na laktovima i listovima koji su uvijek kod mene najsuša područja. Nema perutanja nakon depilacije, koža je nahranjena i lagano, ali stvarno lagano svjetlucava. Taj sjajni pigment potiče od mica mineralne boje.

Sastav:

U vezi sastava maslaca za tijelo nemam što reći. Vidite i sami da su to sve prirodni i kvalitetni sastojci tako da njegova učinkovitost ne čudi.
Samo ću vam malo pojasniti sastojke:
  • shea maslac – sadrži masne kiseline i estere cimetne kiseline koji štite kožu od isušivanja
  • babasu maslac – sadrži vitamin E, sterole i kratkolančane masne kiseline koje su zaslužne za njegovo brzo upijanje
  • cupuacu maslac – maslac blagog, čokoladnog mirisa bogat fitosterolima zbog čega kožu čini glatkom i mekanom
  • aloe vera sok – vlaži i zacjeljuje kožu
  • eterično ulje ylang ylang – potiče regeneraciju stanica kože
  • apsolut vanilije – ulje parfemskog mirisa koje regenerira kožu 
Moje mišljenje:
Znam da nas sa svih strana bombardiraju proizvodima za njegu tijela, posebno sada kada nam ide zima. Reći će mnogi Medicamina maslac za tijelo je samo još jedan u nizu takvih proizvoda. Slažem se, ali je prirodan, jako dobro obavlja svoj posao i svakako vrijedan vaše pažnje.

Medicamina proizvode za sada možete kupiti na njihovoj Facebook stranici (porukom u inbox). 

PR proizvod

Volite li mazati tijelo nakon tuširanja ili ste previše lijene za to?
Jeste li otvorene prema isprobavanju novih proizvoda ?


Broj komentara: 6

  1. Deluje kao fin proizvod. Ja mažem telo isključivo kremom za telo dok losone baš nešto i ne obožavam.
    Magični svet lepote

    OdgovoriIzbriši
  2. Izgleda i zvuči super. Trenutni favoriti u njezi kože su mi Ziaja losioni i Pyrusova hiratantna krema :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post
    https://kraljicadrameblog.wordpress.com/2017/10/22/5-trikova-kako-vizuelno-povecati-oci/

    OdgovoriIzbriši