utorak, 17. listopada 2017.

KOZMETIČKI FAVORIT-kolovoz, 2017.


U zaostatku sam sa mjesečnim favoritima, ali nikada nije kasno za recenziju kvalitetnih proizvoda.
U kolovozu sam se više posvetila njezi tijela i konačno kupila toliko hvaljen Olival Čarobni Piling Gel za tijelo. 


Kada su u pitanju proizvodi za njegu tijela volim isprobavati proizvode i kod mene na blogu često su zastupljene njihove recenzije.
Iskreno ne znam zašto ovaj proizvod nisam kupila ranije jer sam pročitala toliko pozitivnih mišljenja o njemu. Radi se o drogerijskom proizvodu koji bih ja po cijeni i kvaliteti ipak svrstala u luksuzne drogerijske proizvode, ako takvi uopće postoje.


U kvalitetu Olival proizvoda nisam nikada sumnjala ali ipak me Čarobni piling gel za tijelo oduševio.
Proizvod dolazi u minimalističkom ali otmjenom pakiranju. Prozirnoj i mekoj plastičnoj boci posebnost daju predivne zlatne čestice pilinga koje su same od sebe dovoljan ukras ambalaže.
Tekstura proizvoda je gusta, kremasta sa sitno mljevenim zrncima koštica marelice i masline. Za tuširanje je dovoljna mala količina proizvoda zbog bogate teksture, pa će vam boca od 200ml ipak solidno trajati. 


Olival Čarobni Piling Gel za tijelo namijenjen je svakodnevnom tuširanju jer potiče regeneraciju kože i održava njen tonus, pri tome vršeći lagano uklanjanje odumrlih stanica kože.

Mislim da sam ovaj gel kupila u najboljem periodu godine, nakon dva mjeseca neprekidnog kupanja u moru. Iako sam kožu tijekom ljeta svakodnevno njegovala Olival Čarobni Piling Gel za tijelo došao je kao šlag na torti.
 Nježan miris proizvoda koji se razvija prilikom tuširanja na mene je djelovao jako opuštajuće i bio je pravo osvježenje nakon svih mirišljavih proizvoda koje sam koristila u zadnje vrijeme. Taj nježan miris gela za tuširanje zadržava se dugo na koži što je za svaku pohvalu.
Nakon tuširanja osim što je koža mirisna ona nije isušena niti iritirana. Toliko je glatka i meka na dodir da joj je daljnja njega skoro pa nepotrebna.

Sastav:

Baza gela je prirodni tenzid bez SLS-a koji ne isušuje kožu i emolijenti biolipidi koji hrane kožu tijela.

Moje mišljenje:
Kod Olival Čarobnog Piling Gela za tijelo je sve izbalansirano do savršenstva. Miris, bogata tekstura, veličina zrnaca pilinga...sve je u savršenom omjeru što čine ovaj proizvod odličnim.
Razmazite svoje tijelo i kupite ovaj proizvod koji možete naći u svakoj drogeriji.
Cijena proizvoda je oko 50kn za 200ml.

Jeste li koristili ovaj proizvod?
Dijelite li moje oduševljenje sa njim?






1 komentar