petak, 29. rujna 2017.

THE ORDINARY: Salicylic Acid 2% Solution


Na proljeće je u našoj blogosferi nastala pomama oko The Ordinary proizvoda. Tada sam prvi put čula za DECIEM brend kojemu pripada The Ordinary.
Bacila sam se na surfanje internetom i gledanje Youtube videa kako bih se što bolje upoznala s njihovim proizvodima. Pomama je nastala prvenstveno zato što The Ordinary nudi proizvode po jako pristupačnim cijenama.
Moj zaključak je bio da The Ordinary ne nudi neke do sada neviđene proizvode, ali nudi kvalitetne serume i kiseline po više nego prihvatljivim cijenama.
E, sada tu sam bila malo skeptična...nitko danas ne nudi skincare proizvode tako jeftino. Je li kvaliteta tih proizvoda stvarno tako dobra kako neki blogeri navode, koliku količinu proizvoda dobijem po niskoj cijeni, trebam li kupiti više proizvoda iz te linije da bih vidjela na licu neki efekt...pitanja su se nizala jedno za drugim.
Napokon sam shvatila da ako želite koristiti The Ordinary proizvode za rješavanje nekog konkretnog problema (npr. akni, hiperpigmentacije i sl.) morate kupiti par proizvoda koji će jedino tako u istovremenom korištenju pokazati rezultate. Za razliku od njih, drugi brendovi nude jedan konkretan proizvod za rješavanje određenog problema.
Na njihovoj službenoj stranici možete pronaći način kombiniranja pojedinih proizvoda za različita stanja kože lica.



Naravno da sam kupila nekoliko The Ordinary proizvoda jer sve što je novo u njezi lica a ja sebi to financijski mogu priuštiti, moram i testirati. Takva sam i gotovo!
Danas vam pišem o proizvodu kojeg sam zadnjeg koristila, Salicylic Acid 2% Solution.


Ako me pratite, znate da volim salicilnu kiselinu i da sam već godinama vjerna Paula`s Choise Clear Regular Strength 2% Salicylic Acid.
Kako imam mješovito/masnu kožu lica, proizvodi koji sadrže salicilnu kiselinu mi savršeno odgovaraju. BHA kiselina je topiva u mastima i dubinski čisti pore radeći kemijski piling lica.
Salicylic Acid 2% Solution sadrži isti postotak kiseline koji sam i do sada koristila samo je puno jeftiniji.
Krenimo od ambalaže The Ordinary proizvoda.
Svi njihovi proizvodi imaju slična,jednostavna pakiranja. Bijele kartonske kutije me podsjećaju na neki medikament. Jednostavnost i bjelina ovih pakiranja mi se jako sviđa, a očito je da su uštedjeli novce na ambalaži. 


Salicylic Acid 2% Solution se nalazi u maloj staklenoj boci sa pipetom za doziranje što je jako pohvalno jer tako izbjegnete bespotrebno rasipanje proizvoda. Boca sadrži 15ml proizvoda što je meni trajalo oko mjesec dana. 

Sastav:

Proizvod koristim samo navečer. Par kapi kiseline razmažem među dlanovima i utapkam na čisto i suho lice.
Tekstura proizvoda je vodenasta, nije ljepljiva i ne ostavlja nikakav film na licu. Mirisa uopće nema.

Prva dva tjedna korištenja ovog proizvoda lice mi je doslovno poludjelo. Bila je to faza čišćenja koju nikada nisam prošla dok sam koristila Paula`s Choise proizvod sa BHA kiselinom, pa sam ostala pomalo zatečena. Znam da je to normalna reakcija kože na kiseline, ali meni se to ranije nije događalo. Bilo je tu potkožnih, bolnih cisti po obrazima, bradi i čeljusti.
Iskreno, toliko je loše izgledalo da sam na trenutke mislila prestati koristiti proizvod. 

Kada je faza „čišćenja“ prošla, nastavila sam proizvod koristiti ciljano na mjesta gdje mi se pojavi neka bubuljica za vrijeme „onih dana u mjesecu“. Tako ciljano korištenje proizvoda mi se pokazalo puno bolje.
Kada se proizvod osuši (što je jako brzo) cijelo lice dobro hidratiziram jer kiseline znaju jako isušiti kožu. I pored dobre hidratacije, koža oko nosa mi se ljuštila.

Moje mišljenje:
 Salicylic Acid 2% Solution je dobar proizvod, koji radi točno ono što treba. Vrši kemijski piling lica i smanjuje vidljivost pora, a samim tim poboljšava cjelokupni izgled kože.
Nakon mjesec dana korištenja bubuljice mi se rijetko pojave, pore su mi puno čistije, komedona na bradi je manje.
Hoću li ponovo kupiti ovaj proizvod? Neću, ne zato što nije kvalitetan. Želim isprobati nove proizvode koji sadrže kiseline.
Napomena: Ovaj proizvod ne smiju koristiti trudnice, dojilje i svi koji su alergični na aspirin.

The Ordinary  proizvode možete kupiti na web shop-ovima BeautyBay, Superskin, The Ordinary itd.
Cijena The Ordinary  Salicylic Acid 2% Solution je oko 40kn.

Jeste li koristile The Ordinary proizvode?
Pišite mi kakva su vaša iskustva!

Nema komentara