petak, 19. svibnja 2017.

NABLA COSMETICS: Sjenila za oči

Većina vas koja me redovito prati znate da više volim kupovati kremice nego makeup proizvode. Naravno da se svaki dan šminkam, ali nekako sam se zatrpala paletama sjenila koja jako sporo trošim, pa nema baš smisla da ih kupujem.
Na Pink Panda sam prije par mjeseci vidjela za mene novi brend dekorativne kozmetike. Riječ je o talijanskom brendu Nabla koji ima stvarno veliki izbor dekorativne kozmetike. Najviše me oduševilo što imaju relife sjenila i rumenila.
Volim sama slagati svoje palete (to sam do sada radila s Artdeco proizvodima) jer tako u paleti imam proizvode za koje sam sigurna da ću ih koristiti. 






Kada se upoznajem sa novim brendom dekorativne kozmetike priznajem da me pakiranje „može kupiti“!. Kada su mi stigla Nabla sjenila i prazna paleta koju sam naručila bila sam oduševljena.
Sva pakiranja su jako kvalitetna i odmah se vidi da se vodilo računa o svakom detalju. 
Prazna paleta (iz LE kolekcije) je napravljena od čvrstog kartona, a njen dizajn mi je baš lijep. Paleta se zatvara na magnet, a također ima i magnetno dno za koje se drže refil sjenila.
 Sada, nakon što je imam 3 mjeseca mogu reći da je paleta jako kvalitetno izrađena jer je još uvijek kao nova. 


Svako pojedino refil sjenilo pakirano je u čvrstoj kartonskoj kutiji.
Izbor sjenila je veliki: mat ili shimmer-asta sjenila, nijanse poput žute, nebesko plave, indigo plave...čitav spektar smeđih nijansi....pravi raj za oči! 



Ono što im je zajedničko je da 100% originalni i veganski proizvodi.
Sjenila su odlično pigmentirana i minimalno se truse pri apliciranju. Ne sadrže silikone, parabene niti mineralna ulja. Na dnu svakog sjenila piše njegov naziv što me oduševilo jer kartonska pakiranja bacim, a volim znati naziv sjenila.

Tekstura sjenila je meka, baršunasta i jako lijepo se blendaju. Mogu se nanositi suhim ili mokrim kistom. 

Sada ćete vidjeti pojedinačno nijasne sjenila koja imam.



Entropy-prava taupe nijansa sa sitno mljevenim shimmer-om. Ja je nanosim suhim kistom preko baze za kapak i tada je to dosta nježna nijansa. Inače u zadnje vrijeme kako koristim jači ruž volim oči manje naglasiti. Korstim je samostalno preko cijelog kapka i odlično se slaže s bojom mojih očiju, a cijeli makeup je gotov za par minuta (odlično kada ujutro žurite na posao!). 



Lazy Days- nijansa je mješavina boje breskve i zlatne, također sa shimmer-astim zav ršetkom. Ovu nijansu obožavam! Tako lijepo osvježi oči, ne uvlači se u borice kapka, nije nametljiva nijansa....divota. Odlična je i u kombinaciji sa mat tamno smeđim sjenilom kojeg stavim u vanjski kut oka. 



Farenheit- crvenkasta mat nijansa. Nikada nisam imala sličnu nijansu sjenila, ali nisam se pokajala što sam baš nju uzela. Posebno mi se sviđa što nijansa ne ide na narančasto. Nije toliko vatrena, ali nije ni neprimjetna na kapcima. Odlična mi je kombinacija Farenheit nijanse u vanjski dio oka i nježnih bež sjenila koja već imam od prije. 
Probala sam je nositi samu, ali malo mi je too much za dnevni look. 

Moje mišljenje:
Ako želite kvalitetna sjenila „ludih“ ili uobičajenih nijansi po pristojnoj cijeni, svakako čekirajte Nabla sjenila. Osim u refilu, možete ih kupiti i kao mono sjenila.
Ja sam sjenila naručila na hrvatskoj stranici Pink Panda, ali mogu se naručiti i direktno na stranici Nabla Cosmetics (razlika u cijeni je jako mala, ali na njihovoj stranici je izbor nijansi puno veći).
Cijena refil sjenila je oko 50kn, a prazne palete 50-80kn (ovisno je li paleta namijenjena za 6 ili 12 sjenila).

Jesam li vas bar malo zainteresirala za Nabla sjenila?

2 komentara

  1. Volim Nablu,ali narucujem direktno od njih i stvarno su super i pakiranjima i kvalitetom :)) Entropy je preprekrasna nijansa

    OdgovoriIzbriši