srijeda, 12. travnja 2017.

KOZMETIČKI FAVORIT –ožujak 2017.

Jedan proizvod kojeg sam dobila prošlog ljeta koristila sam doslovno svaki dan u prošlom mjesecu. To je kod mene rijetkost kada se radi o dekorativnom proizvodu, ali eto, događa se!

Riječ je o predivnom MAC Mineralize Skinfinish higlighteru u nijansi Soft & Gentle. 






MAC Mineralize Skinfinish higlighter su pečeni higlighteri koji sadrže kompleks 77 minerala i vitamin E. Dermatološki i oftamološki su testirani i ne izazivaju akne na licu.
Dolaze u dvije nijanse: Soft & Gentle i Lightscapade.


Kada sam probala ovaj highlighter bila je to ljubav na prvi pogled tj. na prvi dodir.
Highlighter dolazi u minimalističkoj, a opet lijepoj ambalaži. To je crna, mat kutija sa prozirnim poklopcem na magnetno zatvaranje koje mene uvijek oduševi kod svakog proizvoda. U posudi se nalazi 10g proizvoda što je jako puno. Međutim, rok trajanja mu je 3 godine od otvaranja, tako da nema bojazni da ga neću potrošiti. 


Tekstura je svilenkasta, dobro pigmentirana i jako postojana na licu. Budući da se radi o pečenom higlighteru iznenađujuće lako se proizvod pokupi kistom tj. proizvod nije suh. Jedan potez kista po proizvodu je dovoljan za naglasiti jagodice, područje ispod obrva i iznad gornje usne. Odlično se blenda i jako je lijepo raditi s njim. 



U posudi higlighter je dosta tamne boje sa vidljivim svjetlucavim česticama.
U početku sam se bojala da će mi na licu biti pretaman, više mi je izgledao kao bronzer nego kao higlighter.  MAC ovu nijansu opisuje kao „gilded peach bronze“ sa metalic završetkom.


Ja bih je opisala kao breskva-šampanjac nijansu. Kada ga izblednam na licu izgleda predivno. Daje lijep, zdrav sjaj. Ne izgleda umjetno, kao da svježina koju daje licu dolazi iznutra. Ono što uvijek moram imati na umu kada radim sa ovako pigmentiranim proizvodom je da koristim jako malu količinu proizvoda kako bih dobila suptilan sjaj na licu.
Ova nijasna higlightera je topla nijansa i vjerujem da bi pristajala svim ženama osim onima sa jako svijetlim tenom. 


Trajnost na licu mu je oko 5 sati. Nakon toga počinje jednoliko blijediti, ali idalje se vidi decentan sjaj.

Od kada koristim MAC Softe & Gentle i theBalm Mary-Lou higlightere postala sam razmažena i izbirljiva. Svi ostali proizvodi ovog tipa su mi...onako...mogu proći.
Još jednom sam se uvjerila da u kvalitetan proizvod vrijedi uložiti!
Kod ovog higlightera mislim da je omjer cijene, količine proizvoda i kvalitete više nego povoljan.
MAC Softe & Gentle higlighter možete kupiti u svim MAC dućanima po cijeni od 242,90kn.

PR proizvod

Jeste li koristile MAC higlighter?
Dijelimo li mišljenje o ovom proizvodu?
Koji je vaš najdraži higlighter?

Nema komentara