srijeda, 12. listopada 2016.

AURA HAUL #2


Tijekom kolovoza u Kozmu je bio nekakav popust koji sam ja iskoristila za kupnju Aura proizvoda. Inače, Aura je brend s kojim imam „volim-ne volim“ odnos. Nisam isprobala sve njihove proizvode, ali od onih koje sam probala pola njih mi odgovara, a pola ne.
Pisala sam u ovom postu o nekim Aura proizvodima, pa ako vas zanima pročitajte.
U ovoj kupnji malo više sam se bazirala na kistove o kojima sam čitala jako dobre recenzije.





Aura kistovi dolaze u plastičnoj ambalaži na kojoj piše namjena kista, što njihovu kupovinu čini lakšom. Na žalost, ambalažu sam bacila prije fotkanja...
Kistovi imaju drvenu dršku, crne su boje sa bijelim logom brenda.

Duo Shader brush


Dvostruki kist je jako kvalitetan, pa ih već imam dva u svojoj kolekciji. Načinjen je od prirodne dlake ponija i jako je mekan. Širi, pljosnati dio kista načinjen je od jako guste dlake. Koristim ga za utapkavanje sjenila na gornji kapak. Jako dobro aplicira sjenilo i odlično ga blenda pa je dobar za postizanje soft look-a. Često uz rub trepavica stavim olovku i tada ovaj kistić koristim za ublažavanje oštrih prijelaza između olovke i sjenila.


Uži dio kista ima vlakna grupirana u obliku vrha olovke (pencil brush) i odličan je za precizno nanošenje sjenila uz rub gornjeg kapka. Koristim ga i za stavljanje sjenila u pregib kapka.


Problem kod dvostrukih kistova je što ih ne mogu držati uspravno u posudi za kistove jer bi se jedna strana kista mogla oštetiti. Zato ih držim u vodoravnom položaju. Prala sam ih puno puta i nije im otpala nijedna dlačica. Još uvijek izgledaju kao novi.
Cijena dvostrukog kista je oko 20kn.

Powder brush



Kist je napravljen od prirodne kozje dlake koja je malo grublja. To osjetim kada s njim stavljam mineralni puder u prahu. Obavlja odličan posao, puder nanese ravnomjerno na lice, ali pri tome imam osjećaj da će mi cijelo lice ostati izgrebano. Ne volim to...volim kada su dlačice kista meke i kada mi je gušt s njim prelaziti po licu.
Ovaj kist se može koristiti i za setiranje pudera.
Što se kvalitete kista tiče, tu sam se jako razočarala. Nakon par puta korištenja dlake na kistu su se deformirale, raširile...kist je u potpunosti izgubio svoj oblik.
Još uvijek koristim svakodnevno ovaj kist, ali samo dok ne skupim novce i ne kupim jednom za uvijek kvalitetan kist za nanošenje pudera u prahu.
Cijena ovog kista je oko 56kn.

Smudging brush



Odličan kist! Načinjen je od prirodne dlake ponija i jako je mekan. Odlično blenda sjenilo i olovku, a može se koristiti i za nanošenje sjenila. Kvaliteta mu je odlična, dlačice prilikom pranja ne ispadaju.
Cijena ovog kista je oko 30kn.

Rumenilo


Aura rumenila pripadaju liniji Glorious Cheeks i imaju odličan izbor nijansi. Meni je trebala neka nijansa koja će istaknuti taman ten koji sam imala ovog ljeta. Odabrala sam nijansu Chianti 222.


 Ovo je ružičasta nijansa hladnog podtona i zbog toga pristaje osobama tamne puti. Rumenilo ima satin završetak i suptilno se presijava na dnevnom svjetlu. 


Tekstura je meka, ne rasipa se i jako lijepo se stapa s kožom lica.
Nijansa je puno svjetlija nego što izgleda u pakiranju, a meni se to baš svidjelo. Pigmentiranost je jako dobra i pazite da ne pretjerate s količinom proizvoda.
 Ova nijansa rumenila lijepo stoji i na svjetlijoj puti samo ako se pravilno dozira.
Cijena rumenila je oko 30kn.


Koristite li Aura proizvode?
Koji vam je njihov proizvod najdraži?
Kako ste zadovoljni sa Aura kistovima?




Broj komentara: 5

  1. Koristim. Imam par stvarcica.
    Rumenilo u nijansi 212 Cotton Candy.
    Iluminator u nijansi Sunlight.
    Dva sjenila- 64 i 65
    Tekuci ruz u nijansi 620.
    Nažalost, kistove nemam.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sjenila još nisam imala, a rumenilo je stvarno dobro

      Izbriši
    2. Meni je nijansa 65 odlična. Dosta je svjetla a i bez baze dosta potraje na očima..a rumenilo.. vrh :)

      Izbriši
  2. Imam jedan kist od aure i to onaj za blendanje, jako mi je dobar, takoder imam iluminator, jedno sjenilo i tri tekuca ruza, odlicni proizvodi

    Maggie's Blog

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni se mat tekući ruževi nisu svidjeli. Ovaj kist mora biti grublji jer je načinjen od konjske dlake, ali ne znam zašto se tijekom vremena deformirao

      Izbriši