četvrtak, 11. kolovoza 2016.

OLIVAL: Sun Gold zlatno ulje za tamnjenje

Ovo ljeto sam jako puno pisala o proizvodima za tamnjenje.
Danas vam pišem recenziju posljednjeg proizvoda te namjene. Riječ je o Olival Sun Gold ulju za tamnjenje.




Proizvod dolazi u čvrstoj, tamnoj plastičnoj boci od 200ml koja se dobro zatvara, pa je ovo proizvod za kojeg ne trebate brinuti da će vam se razliti po torbi za plažu.
Proizvod će vam dugo potrajati jer ga je potrebno staviti jako malo na tijelo. Ja ga nisam koristila na licu iz straha da mi dodatno ne začepi pore. 


Proizvod se dozira pomoću pumpice koja ravnomjerno raspši ulje po koži. 
Tekstura ovog ulja je masna i nikada se neće u potpunosti upiti u kožu (iako piše da je ovo suho ulje koje se u potpunosti upija u kožu!).
Zato sam i napisala da će vam proizvod dugo trajati jer ja sam ga stavljala u jako tankom sloju.



Karakteristike zlatnog ulja:
Olival Sun Gold ulju za tamnjenje sadrži zrnca zlatnog sjaja koja naglašavaju preplanulost. 

Kako koristiti zlatno ulje:
Ulje se nanosi prije izlaganja suncu ili nakon kupanja. Oprez-ulje ne sadrži zaštitni faktor!
Također, može se koristiti i kod večernjg izlaska jer lijepo naglasi preplanulost kože.

Sastav:

Olival Sun Gold ulju za tamnjenje obogaćeno je uljima makacamije, mrkve, oraha i masline koji obnavljaju i štite kožu. Ulje je obogaćeno prirodnim pigmentom beta karotena koji mu daje narančasto-smeđu boju.


Moje mišljenje:
Olival Sun Gold ulje za tamnjenje radi svoj posao odlično! Ako ga redovito koristite na plaži, dobit će te lijepu tamnu boju (opet ovisi o tipu vaše kože i stupnju do kojeg vaša koža može potamnjeti!) 
Olival Sun Gold ulje za tamnjenje možete kupiti u Bipi, Kozmu ili DM-u po cijeni od 79kn.

PR proizvod

Kod proizvoda za tamnjenje je li vam draži pekmez ili ulje?
Kakva su vaša iskusta sa ovom vrstom proizvod?
Jeste li dobili boju koju ste željeli?




















Broj komentara: 6

  1. Ipak više volim marmelade, a Olivalova mi je ljubav od prošlog ljeta.

    OdgovoriIzbriši
  2. Imam oba ta ulja, sa i bez zlatnih čestica i prezadovoljna sam. Slažem se sa tvojim utiscima :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Olival ulje bez zlatnih čestica nisam imala, ali bih ga rado probala

      Izbriši
  3. Koristila sam Olival pekmez i pokazao se odličnim,ali naravno uz dodatnu zaštitu jer inače bi izborila.Mene je najviše zadivio miris :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probala sam njihov pekmez i sviđa mi se tekstura, miris i učinak.

      Izbriši