ponedjeljak, 9. svibnja 2016.

TEKUĆINA ZA ČIŠĆENJE KISTOVA

Redovito pranje kistova (koliko god bilo dosadno) je obavezno! Neka vam to postane rutina i najmanje jednom tjedno operite vaše kistove. Na njima nakon upotrebe ostanu tragovi proizvoda koji su odlična podloga za razvoj bakterija. Ponovnom upotrebom takvog kista riskirate pojavu akni ili alergije na vašem licu.

Do sada sam isprobala puno načina za pranje kistova. Najbolji mi se pokazao kruti sapun (koristim Dove sapun). Smočim sapun i po njemu prolazim kistom više puta, a zatim kist isperem pod mlazom tople vode. 

Čitala sam o tekućinama za pranje kistova (gotovo svaki kozmetički brend ih ima), ali uvijek mi se činilo bespotrebno kupovati takav proizvod.
Ali, bilo je samo pitanje kada ću taj proizvod kupiti jer moram ja sve isprobati!
U DM-u sam kupila Ebelin tekućinu za pranje kistova. Izabrala sam baš nju, iskreno, zbog niske cijene a i smatram da svi tekući čistači rade na isti princip.




U simpatičnoj kartonskoj kutiji nalazi se plastična, prozirna boca sa 100ml ljubičaste tekućine. Pohvalno je što boca ima pumpicu, pa je korištenje proizvoda jednostavno.
Miris proizvoda se osjeti, ali nije neugodan.


Na kutiji proizvoda je uputa za korištenje koje kaže da „tekućina otklanja ostatke rumenila, pudera i sjenila sa kista i to bez ispiranja“.

Kako koristiti sredstvo za pranje kistova?
Kist se poprska više puta tekućinom, obriše papirnatim ubrusom i ostavi se kratko da se osuši.
Dakle, jako jednostavno!

Učinkovitost proizvoda:
Ovim proizvodom sam najlakše očistila kistove koje koristim za nanošenje sjenila. Ovi kistovi imaju malu površinu, pa ih je dosta pošpricati dva puta, obrisati i kistovi su u potpunosti čisti.
Kist za bronzer i rumenilo se malo teže čiste tj.  potrebno je više tekine i postupak ponoviti nekoliko puta. Ali, na kraju i oni ostanu besprijekorno čisti.
Kod kista za nanošenje pudera, situacija je sasvim drugačija! Njega sam bezuspješno pokušavala očistiti. Postupak sam ponovila pet puta i odustala.
Proizvod je uklonio dosta pudera sa kista, ali kist još uvijek nije bio potpuno čist i morala sam ga na kraju oprati na uobičajeni način.

Sastav:
Proizvod sadrži manje od 5% neionskih površinski aktivnih tvari, mirise, alkohol, tetrametil acetil oktahidro naftalin.


Moje mišljenje:
Ebelin tekući čistač kistova je zgodan proizvod kada ste u stisci s vremenom ili kada nemate puno kistova, a želite koristiti sjenila u više boja (te kistove najbolje očisti). Kako proizvod sadrži alkohol, kistovi su ujedno i dezinficirani.
Vjerujem da su ovakvi proizvodi korisniji profesionalcima, nego meni, amateru u šminkanju.
Ne znam bi li ovaj proizvod (budući da se kistovi ne ispiru) osjetljivoj koži izazvao alergijske reakcije.
 Ebelin tekući čistač kistova možete kupiti u DM-u po cijeni od 20kn.

Kako vi čistite kistove? Jeste li koristili sličan proizvod?

3 komentara

  1. Kao i ti najbolji su mi se pokazali kruti sapuni i ako su po mogućnosti antibakterijski :D Kada su mi kistovi jako prljavi (od kremastih proizvoda) prvo ih očistim micelarnom, a onda operem sapunom :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Mislim da nije potrebno kupovati takve proizvode pošto i običan sapun može očistiti kistove odlično. Ja koristim brushegg i tekući sapun za ruke i odlično mi se očiste i imaju blagi miris.

    OdgovoriIzbriši