srijeda, 27. travnja 2016.

ORIFLAME: Giordani Gold Bronzing Pearls


Prvi pogled na ove perlice, vratio me u djetinjstvo. Mama je imala ovakve perlice (ne sjećam se koji je to brend bio) i svaki dan sam je s oduševljenjem gledala kako ih koristi. Ali, nisam mogla odoljeti i jednog dana sam se i ja odlučila uljepšati s  perlicama. Zbog moje nespretnosti, perlice su se rasule po cijeloj kupaonici....ostatak priče možete naslutit!
Sada sam ja mama koja ima priliku koristiti perlice ili kuglice, kako ih ja volim zvati!




Giordani Gold Bronzing Pearls dolaze u četiri nijanse: Natural Bronce, Natural Peach, Dark Bronce i Naturale Radiance koje ja imam. 


Pakirane su u crno-zlatnu kartonsku kutiju kojoj je jedina mana što se presijava, pa ju je teško fotkati. Same perlice (puno njih....25g) pakirane su u elegantnoj, crnoj, plastičnoj kutiji koja se čvrsto zatvara. U kutiji se nalazi i mekana spužvica koja ove perlice štiti i drži na okupu.
Kuglice dolaze u 3 boje: smeđa, boja breskve i tamno žuta. Zajedno pomiješane daju malo tamniju nijansu na licu, pa mislim da ne bi odgovarale osobama svijetlog tena.


Brončane perlice su male kuglice praškaste teksture obogaćene kompleksom minerala. Kada kuglicu stisnete među prstima, ona se lako raspadne u fini, sitno mljeveni prah.



Namijenjene su da se koriste kao bronzer, rumenilo ili higlighter. Ja ih najviše koristim kao rumenilo jer tako lijepo izgleda na mojim obrazima kojima daje prirodan sjaj i toplinu cijelom licu.
Naturale Radiance je nježna, smeđe-ružičastu nijansa koja nije mat. Na licu  lagano reflektira svjetlost što licu daje sjaj i satenski završetak. 


Nijansa je nosiva za svaki dan, a i lako se nadograđuje ako želite jači intezitet na svom licu.
Za nanošenje proizvoda na lice koristim veliki kist za rumenilo. Kistom lagano prođem po kuglicama i ta količina mi je dovoljna za dnevnu varijantu rumenila.

Moje mišljenje:
Giordani Gold Bronzing Pearls je proizvod koji jako volim i koristim gotovo svakodnevno. 
Sviđa mi se:
  • dobra pigmentiranost
  • lako apliciranje na lice
  • licu daju prirodan izgled i suptilan sjaj
  • nijnsa se lako može nadograditi do željenog inteziteta
Ne sviđa mi se:
  • cijena je za naše prilike visoka, oko 119kn
  • prilikom korištenja uvijek me strah da će se perlice prosuti iz kutije, voljela bih da je kutija dublja
  • rok trajanja im je 2 godine, ali kako ih potrošiti za to vrijeme? 
Giordani Gold Bronzing Pearls možete kupiti jedino putem kataloške prodaje.

PR proizvod

Jeste li ikada koristile ovakav proizvod? Koje po vama ovakav proizvod ima prednosti i mane?




Nema komentara