utorak, 22. ožujka 2016.

Himalaya Herbals Purifying Neem Foaming face wash

Himalaya Herbals  je Ayurvedski brend za njegu kože.
Ayurveda, doslovno prevedeno s Sanskrita znači "Znanje o životu".
To je najstariji wellness program na Zemlji. To je stara, prirodna medicina koja dolazi s područja Indije. 

Vjerujem da je većina vas čula ili koristila Himalaya Herbals  proizvode koji se kod nas mogu kupiti u DM-u po relativno pristupačnoj cijeni.

Kako volim isprobavati čistilice lica, kupila sam Himalaya Herbals  Purifying Neem pjenu za čišćenje lica. 





Na ambalaži ovog proizvoda piše da je namijenjen normalnoj i masnoj koži lica.
Ja od čistilice lica očekujem da mi temeljito ukloni sve nečistoće, očisti pore i da mi ne isuši lice. Mislim da su to realna očekivanja i do sada sam našla priličan broj čistilica koje su te zahtjeve ispunili.
Himalaya Herbals Purifying Neem pjena za čišćenje dolazi u plastičnoj, prozirnoj boci sa pumpicom za doziranje proizvoda. U boci je tekućina zelene boje, biljnog je i osvježavajućeg mirisa koji se ne zadržava na licu.


Ja sam pjenu koristila navečer i ujutro više od mjesec dana. Moja koža lica je mješovito/masna i meni je ovakav način korištenja pjene odgovarao.
Vama preporučujem da općenito, svaki proizvod koji koristite prilagodite vrsti i stanju vaše kože lica. 

Sastav:

Sastav Himalaya Herbals Purifying Neem pjene za čišćenje lica nije idealan. Sastojke koje sam na slici označila nisu poželjni u nijednom preparativnom proizvodu.
Od dobrih sastojaka tu je neem.
Neem se već stotinama godina koristi u Ayurvedskim lijekovima kao antiseptik, u borbi protiv virusa i bakterija, urinarnih tegoba, proljeva, vrućice, kožnih oboljenja, opeklina i raznih upala
Ovaj proizvod ne sadrži parabene niti SLS/SLES.

Moje mišljenje:
Himalaya Herbals Purifying Neem pjena za čišćenje lica je dobar, drogerijski proizvod koji meni nije izazvao nikakve neugodnosti na licu.
Što je najvažnije, koža lica mi nije isušena, niti nakon umivanja imam osjećaj da me lice zateže. Nakon uporabe, moje lice je svježe i čisto.

Himalaya Herbals Purifying Neem pjenu za čišćenje lica možete kupiti u Muller i DM dućanima po cijeni od oko 39kn.

Jeste li koristili neki od Himalaya Herbals proizvoda?
Kakvo je vaše iskustvo?

Broj komentara: 6

  1. Zanimljiva pjenica, trazim nesto slicno da ne isusuje lice :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ima puno drogerijskih pjena za čušćenje lica koje su jako dobre i ne isušuju lice. Ako budeš kupila ovu pjenu, počni s njom čistiti lice jednom dnevno (ako imaš osjetljivu kožu lica!), pa ako ti odgovara onda je možeš koristiti i dva puta dnevno

      Izbriši
  2. ja imam divnu saradnju sa Himalaya Herbals BiH i dobila sam dosta proizvoda na isprobavanje ali bih voljela i ovo da probam :D zanimljive su mi ove pjene :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Osim ove pjene koristila sam još samo njihov piling za lice.
      Moram pročitati tvoje recenzije o ostalim proizvodima

      Izbriši
  3. Himalayu sam zaobilazila u širokom luku jer sam pročitala nekoliko negativnih recenzija. Ali ovu pjenu ću isprobati. Inače imamo isti tip kože i tebi vjerujem, sve što sam kupila na tvoju preporuku nisam se pokajala. Hvala.
    Mare M.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja sam također čitala negativne recenzije, ali prošli popust u DM-u sam iskoristila da se sama uvjerim u to. Normalno je da ljudi imaju različita mišljenja o istom proizvodu jer nam je tip i trenutno stanje kože svima različito.
      Drago mi je da su ti koristile moje recenzije i hvala ti što me pratiš:)

      Izbriši