četvrtak, 24. ožujka 2016.

EMPTY #5


Potrošeni proizvodi su se nagomilali jer davno nisam pisala ovakav post. Potrošila sam puno „uobičajenih“ kozmetičkih proizvoda, ali ima tu i kvalitetnih proizvoda koje nisam posebno recenzirala, pa ću o njima napisati svoj dojam.





Proizvodi za tuširanje:


Nivea Goodbye Stress je u mojoj obitelji omiljena tuširalica. Kremaste je teksture koja dobro hidratizira kožu, a miris je jednostavno božanstven...cvjetni, osvježavajući i dok se tuširate miriše cijela kupaonica.
Dove Silk je isto kremasta i hidratizirajuća tuširalica koja miriše na vaniliju.


Palmolive Naturals Piacere Nutriente gel wash odlična tuširalica za zimu kada je koži potrebna jača njega. Sadrži med i hidratizirajuće mlijeko u sebi. Miris je slatkast, nešto između meda i vanilije.
Le Petit Marseilians sa bademom-polako napredujem i ostale su mislim 2-3 tuširalice ovog brenda koje nisam isprobala. Mislim da su to prosječni, drogerijski gelovi za tuširanje i da se prošle godine prilikom predstavljanja ovog brenda u Hrvatskoj digla nepotrebna pompa.
L`Occitane Cedre & Oranger je odličan gel za tuširanje čiju recenziju možete pročitati ovdje.

Treaclemoon One Ginger morning odličan drogerijski gel za tuširanje sa osvježavajućim mirisom đumbira. Recenziju možete pročitati ovdje.
Borotalco Original gel za tuširanje me osvojio svojim puderastim mirisom (recenzija je ovdje).

Proizvodi za kosu:

Garnier Ultra Doux Vitality Shampoo koji sadrži 5 vrsti biljaka: zeleni čaj, limun, eukaliptus, verbenu i koprivu. Izuzetno blag šampon, ugodnog biljnog mirisa koji ne nadražuje vlasište.
Nivea Repair šampon protiv peruti koristim samo povremeno kada mi se pojavi perut. Inače, ovaj šampon je za moje vlasište prejak i zato ga ne mogu koristiti više od dva puta za redom, ali perut otklanja odlično.


SebaMed every day shampoo-nježno čisti kosu i ujedno hidratizira vlasište. Ne sadrži parabene, sapun i ima pH 5,5 (što je ujedno pH vrijednost zdrave kože). Ne znam jeste li upoznati, ali pH vrijednost šampona ima veliki utjecaj na vanjski omotač vlasi kose. Što je pH vrijednost šampona veća, kosa je suvlja i lakše će se zamrsiti.
Ovo je idealan šampon za moje vlasište posebno ljeti, kada kosu perem svaki dan.

Schwarzkopf Gliss hair repair with liquid keratin complex je regenerator u spreju. Ovaj proizvod koristim najčešće ljeti, na moru. Špricam kostu s njim često jer štiti kosu od isušivanja i omogućuje lako rasčešljavanje.
 Schwarzkopf Gliss ultimate repair anti-damage treatment je po meni najbolja drogerijska maska za kosu. Guste je teksture i lako se nanosi na opranu kosu. Nakon redovitog korištenja ove maske za kosu stvarno se vide poboljšanja u smislu da je kosa meka, glatka i nahranjena.

Piling za tijelo:


My Body MeerSalz Magnolie piling za tijelo ima predivan, cvjetni miris. Čestiče su malo grublje, ali ja to volim.
Balea Merz Salz Lemongras uljni piling zatijelo je moj omiljeni drogerijski piling čiju recenziju možete pročitati ovdje.

Intimna njega:

Kada su u pitanju proizvodi za intimnu njegu, tu ne biram puno, jer mi svaki ovakav proizvod odgovara. Lactacyd i Carefree su samo neki od drogerijskih proizvoda koje sam potrošila.

Dezodorans:

Borotalco Original roll-on dezodorans učinkovito me štitio od neugodnih mirisa, a detaljna recenzija je ovdje.

Čišćenje lica:

Čuvenu Bioderma micelarnu otopinu sam kupila u manjem pakiranju jer inače često ne koristim micelarne otopine. Moje dojmove o ovom proizvodu imate ovdje.
Balea pjena za umivanje s ekstraktom lotosa je odlična, nježna čistilica koju sam recenzirala ovdje.

Njega lica:

La Roche-Posay Hydreane Legere je odličan fluid za mješovitu/masnu kožu lica koji je dobro hidratizira i brzo se upija u kožu. Toliko volim ovu kremu da moram napisati njenu recenziju!
Dermalogica Oil Control Lotion je skuplja verzija LRP kreme. Pruža odličnu hidratizaciju za mješovitu/masnu kožu lica i uz to jako dobro matira lice.


Apivita anti-wrinkle serum-volim sve Apivita serume i oni se jako dobro slažu s mojom kožom. Recenziju ovog seruma imate ovdje.
Vichy Idealia life serum bih uvrstila u kategoriju srednje kvalitetnih seruma. Ovaj serum ima fluidnu teksturu i nježan miris, te daje licu suptilan sjaj. Voljela bih da serum pruža bolju hidratizaciju.

Makeup proizvodi:

Balea skidač makeupa sa aloa verom i bez alkohola na mene nije ostavio veći dojam. Šminku sa očiju ne skida baš efikasno i brzo. Potrebno je na blazinicu staviti dosta proizvoda i dugo tapkati po kapcima da bi se maskara otopila. Sigurna sam da ovaj proizvod više neću kupiti.


Kao strastvena sakupljačica ruževa, ne stignem ih sve potrošiti. Ruževima na slici je istekao rok trajanja. Nisam ih skroz potrošila, ali tješi me da je jako malo proizvoda ostalo.
Dior Adict spada u ruževe koji njeguju usne i lagano su pigmentirani, pa im samim tim ni trajnost na usnama nije velika. Volim njihovu teksturu i odlični su mi za svaki dan.
Clarins i Lancome ruž za usne imaju bogatu pigmentaciju i satin finish na usnama.


Dior rumenilo (ne znam točno koja je nijansa) sam rado koristila jer ova predivna ružičasta nijansa daje svjež izgled cijelom licu. Kist koji dolazi zajedno s rumenilom je jako kvalitetan.
Artdeco baza za sjenila je meni najbolja drogerijska baza. Lijepo ujednači boju kapka i produži trajnost sjenila na njemu. Mana joj je pakiranje u teglici, nije baš higijenski. Zato ja koristim štapić za uši i pomoću njega vadim proizvod iz teglice.

Proizvod za stopala i usne:


Hansaplast gel protiv žuljeva je proizvod kojeg obavezno nosim sa sobom u torbi, posebno tijekom ljeta. Nikada ne znate kada će vas nažuljati sandale, a vidjeti flaster ispod remečćica sandale nije baš lijepo. Tu u pomoć uskače ovaj gel kojeg u tankom sloju stavite na žulj i bol više ne osjećate.

 Apivita balzam za usne s medom odlično štiti usne od isušivanja i uz to ih hrani. Detaljnu recenziju ovog proizvoda imate ovdje.



Malo se post odužio.....hvala svima vama koji ste ga pročitali do kraja!





Broj komentara: 6

  1. Baš je lijepo vidjeti i potrošenu dekorativu :) Balea pjenu za umivanje, kao i LRP kremicu jako volim :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Dosta zanimljivih potrosenih proizvoda, dopadaju mi se nijanse ruzeva :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nijanse ruževa su i meni bile drage...žao mi je što im je istekao rok trajanja

      Izbriši
  3. Koristila sam Sebamed šampon i Glissovu masku. Jedan i drugi proizvod su mi bili dobri :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Azzie, drago mi je da dijelimo mišljenje o tim proizvodima :)

      Izbriši