subota, 30. siječnja 2016.

MOJI ZIMSKI LJUBIMCI


Ove zime sam opsjednuta tamnim nijansama ruževa. Iako ih imam par, još uvijek za za potragom „prave“ nijanse koju sam si zamislila u glavi. Tamne ruževe nisam nosila sigurno 10-tak godine, ne zato što nisu bili „in“ nego sam preferila nude nijanse.
Davno sam imala predivnu plum nijasnu Deborah ruža za usne i točno takvu nijansu tražim i danas.





Dok ne nađem svoju idealnu nijansu tamnog ruža, u ovom postu ću vam pisati o ruževima koje trenutno svakodnevno rotiram. Iako sve nijanse na prvi pogled izgledaju iste, ovi ruževi se jako razlikuju po teksturi, trajanju na usnama, kao i završetku.

Artdeco Performance lipstick #465


Elegantno, metalno pakiranje sa čvrstim zatvaranjem. Mada ovog pakiranja je što na njemu ostaju otisci prstiju. Tekstura ruža je „puna“, dovoljan je jedan premaz da se njegova boja u potpunosti istakne na usnama. Ruž ima mat završetak, ali za razliku od drugih mat ruževa, ne isušujuje usne. Potrebno ga je precizno nanijeti na usne, jer mana svih tamnih ruževa je da se svaka pogreška i te kako vidi. Ovo je kvalitetan ruž koji daje lijep osjećaj na usnama , a preživjet će manji obrok ili kavu. 


Nijansa #465 je smeđa sa narančastim pigmentom. Ruž je u tubi puno tamniji nego na mojim usnama. Nisam oduševljena ovom nijansom, ali to je tako kada ruž kupujete preko web shopa.



 Artdeco ruževi su dostupni u Mulller-u po cijeni od oko 90kn.

Catrice Ultimate Colour #340 Berry Bradshaw


Do sada sam imala samo jedan Catrice ruž u nekoj svijetloj nijansi, ali mi se tekstura i trajnost ovih ruževa jako sviđa. Budući da se radi o jeftinim drogerijskim ruževima, od mene imaju čistu peticu!


Nijansa #340 Berry Bradshaw mi se jako sviđa. To je tamna boja šljive s prirodnim sjajem. Tekstura ruža je odlična, hidratantna, kremasta, ravnomjerno blijedi na usnama. Trajnost ruža je odlična zato što ruž ravnomjerno blijedi pa ćete uvijek imati boju na usnama. 



Catrice ruževe možete kupiti u DM-u, Mulleru ili Kozmu po cijeni od oko 30kn.

Wet and wild: Mega Last Matte Lipstick u nijansi Cherry Bomb


Kod W`n`W ruževa me općenito jako nervira njihovo pakiranje. Ok, plastična tuba se dobro zatvara, ali čep ne pokriva cijeli ruž. Zbog toga mi se ruž pri svakom korištenju ošteti, a i cijelo pakiranje se zamaže i izgleda neuredno.


Tekstura ruža je jako kruta, dosta teško se razmazuje po usnama i ova nijansa ne prašta pogreške pri nanošenju. Po meni je malo presuh, ne daje usnama dovoljno hidratizacije. Zato je dobro staviti balzam za usne prije ovog ruža.
Trajnost bi mu iz naziva linije ruževa u koju spada trebala biti oko 4 sata, a vjerujte mi, on ostaje i duže na usnama. 



Kupila sam ovu nijansu ruža jer je bila najbliža nijansi Ravin` Raisin koju još uvijek ne mogu pronaći u niti jednoj drogeriji u Splitu.
Cijena ovih ruževa je oko 15kn.

Essence sheer & shine ruž za usne u nijansi I feel preety #09


Već sam vam pisala o ružu iz ove linije čija mi nijansa nije odgovarala. Uglavnom, radi se o nježnoj, laganoj formuli ruža za usne koja meni djeluje nešto između balzama i ruža


Nijansa I feel preety #09 je dosta pigmentirana i na usnama se drži u prosjeku oko 2 sata. To je suptilna, ružičasta nijansa sa sjajnim završetkom.
Ovo je ruž idealan za dnevni makeup. Lijepo će istaknuti vaše usne, a nije napadna niti previše tamna nijansa.



Ruž se može kupiti u Kozmu, Muller-u i DM-u po cijeni od 16,9kn.

Rimmel Moinsture Renew Lipstick  #180 Vintage Pink


Rimmel-ove ruževe nisam dugo koristila, neopravdano, jer oni spadaju u bolje drpgerijske ruževe.
Ruževi iz njihove linije Rimmel Moinsture Renew Lipstick  dolaze u plastičnoj, plavo-ljubičastoj tubi i ambalaža izgleda jako krhka. Linija se reklamira kao „jako pigmentirani ruževi koji pružaju jaku hidratiziranost usana zahvaljujući vitaminima A, C i E koje sadrže“.


Tekstura ruža je glatka i kremasta i jako ugodna na usnama. Ruž se lako nanosi, ne uvlači se u pore usana, ima satenski završetak.
Pigmentiranost je jako dobra i ruž ostaje na usnama oko 3 sata  (ako u međuvremenu konzumirate samo sok ili kavu). 
Nijansa #180 Vintage Pink je šljivasto-roza koja se lijepo uklopila s mojim tenom. 


Ja sam ovaj ruž kupila na web stranici Lookfantastic i koštao je oko 60kn.

Malo se post odužio...nadam se da vam nije bilo dosadno čitajući ga.
Koji su vaši trenutno najdraži ruževi za usne?
Imate li neku preporuku za mene?


Broj komentara: 10

  1. Essence ruž imam i ja i super je. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, to je odličan dnevni ruž i dolazi u velikom rasponu nijansi

      Izbriši
  2. Svi su divni, ali najviše mi se svidja Rimmel <3 bas cu ga staviti ma wish listu :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasni su ti ljubimci, islažem se za Wet n wild, nisam kupila samo zbog ambalaže a svakako ću pogledati ovaj Essence

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da se slažeš s mojim mišljenjem, a vjerujem da i sve čitateljice dijele to mišljenje.
      Svakako kupi neku jače pigmentiranu nijansu ovog Essence ruža

      Izbriši
  4. mmm ovo su odlicne nijanse :D bas su za zimu i odvazni :D essence je bas super i on se moze nositi kad god :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Jesu li odvažne ne znam, ja se baš ne mogu usudim staviti npr crnu ili neku neonsku boju ruža na usne. Čini mi se da to ne priliči mojim godinama :)

      Izbriši
  5. Totalno te razumijem vezano uz tamnije nijanse jer ih ni ja baš nisam nosila jer sam uvjerila samu sebe da mi ne stoje. Meni su najdraže roza fuksijaste nijanse ili roza crvene, dok se ove zime ne odvajam od Essence let's berry-tales begin iz Merry Berry kolekcije, divan tamni berry ruž <3 Od tvoje ekipe mi se najviše sviđa Vintage Pink i moram reći da ti ta nijansa odlično stoji :*

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja iz Merry Berry kolekcije nisam uspjela uhvatiti nijedan proizvod

    OdgovoriIzbriši