petak, 4. rujna 2015.

Treacle Moon: One ginger morning bath and shower gel

Dugo vremena gledam po internetu Treacle Moon gelove za tuširanje i bila sam presretna kada sam ih pronašla u Muller-u.
U ponudi su razni mirisi: đumbir, limun, cimet, kokos, kakao, malina, vanilija itd. Kupiti možete i mlijeko za tijelo istog mirisa, tako da je onda doživljaj potpun.
  

Nisam baš mogla birati mirise, jer su bile svega tri vrste u dućanu, pa sam se bez puno razmišljanja odlučila za One ginger morning gel za tuširanje.


Pakiranje ovih gelova za tuširanje je preslatko. Plastična, gomoljasta boca sa crnim čepom. Lijepo sjeda u ruci i neće vam kliznuti kada je mokra. Na prednjoj strani boce je simpatičan tekst (svaki miris ima svoj tekst!). Na mom gelu piše ovo:

„Wakey, wakey duvent princess...with a gentle yawn she stretched and captured her dream...still warm...today seemed full of endless promise.“

Tekstura ovog gela za tuširanje je gusta, tako da vam je potrebna jako mala količina za jedno tuširanje. Gel se jako dobro pjeni


Boja gela je zelena i to ona prava neonski zelena, što izgleda jako privlačno. 


Kada otvorite gel zapuhne vas divan svježi miris đumbira i citrusa koji za ljeto pruža savršeno osvježenje. Ja inače nisam ljubiteljica mirisa đumbira, ali ovdje u kombinaciji sa citrusom daje jedan puni, osvježavajući miris koji ne možete često susresti kod gelova za tuširanje. Nakon tuširanja, miris se dugo zadrži na tijelu.
To je ono što ovaj gel za tuširanje čini posebnim! Dakle, tuširanje postaje čisto uživanje u predivnom mirisu koji odmah ispuni doslovno cijelu kupaonicu.

Sastav:

Gel nije testiran na životinjama.

Kada je riječ o svojstvima za njegu kože, ja stvarno nisam primijetila da je ovaj gel za tuširanje drugačiji od ostalih, ali nije mi isušio kožu što mi je najvažnije.

Ako želite da vam tuširanje osim uobičajene rutine postane užitak, svakako kupite neki od Treacle Moon gelova za tuširanje!
One ginger morning dolazi u pakiranju od 500ml po cijeni od 30kn.

Jeste li koristili neki od Treacle Moon gelova za tuširanje?



Broj komentara: 12

  1. Moram priznati da nisam nikad cula za ovaj brend ali obavezno bacim pogled:) Nisam ljubitelj citrusa pa vjerujem da ću izabrati neki drugi miris,

    OdgovoriIzbriši
  2. Zvuči vrlo dobro. :) Nisam još isprobala ništa od ovog branda.

    OdgovoriIzbriši
  3. Bas lepo izgleda, pakovanje je preslatko, podseca me na I love.. gelove i losione. :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Imam njihov losion u mini pakovanju i koristim ga za njegu ruku :) moj je s mirisom cimeta i neodoljiiv je :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja nisam mogla pronaći losion sa mirisom gingera i baš mi je žao zbog toga

      Izbriši
  5. Baš sam neznalica jer prvi put čujem za ovaj brend, ali mi se sviđa što čujem :D Vidim da ima velika ponuda mirisa, tako da ću sigurno naći nešto za sebe :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerujem da je u Osijeku puno veća ponuda mirisa nego u Splitu!

      Izbriši
  6. Imam njihov sprej za tijelo, ali od borovnice. Miris je predivan <3 ali na žalost ne traje dugo, 15ak minuta i ispari. To mi je baš krivo jer miris je božanstven

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne volim miris borovnice, maline, jagode....više mi odgovaraju citrusni ili puderasti mirisi

      Izbriši