srijeda, 2. rujna 2015.

OLIVAL: Čarobno zlatno ulje

Ovo ljeto će definitivno ostati u beauty sferi zapamćeno po suhim uljima u njezi tijela. Po uzoru na poznato Nuxe suho ulje, drago mi je da je i Olival, kao hrvatski kozmetički brend, na tržište izbacio čak tri svoja ulja: Zlatno ulje smilja, Čarobno suho ulje i Čarobno zlatno ulje.




Ulje je pakirano u debelu,staklenu bočicu sa lijepim zlatnim čepom. Staklo je prozirno, pa već na prvi pogled možete vidjeti sitne, zletne čestice koje se nalaze u ulju. Također, na bočici se nalazi pumpica koja olakšava doziranje proizvoda. Ipak, budite oprezni sa pumpicom, jer se meni par puta dogodilo da pusti veći mlaz, pa bi ulja bilo po svuda. 


Tesktura ulja, kada ga tek izlijete na ruku, je malo gušća i tamnije boje (zbog zlatnih čestica koje se nalaze u u ulju). Međutim, kada se ovo ulje razmaže po tijelu, zlatne čestice se puno manje vide (što meni savršeno odgovara!).  


Iako nisam od onih koje vole bilo koji proizvod koji u sebi ima shimmer ili bilo što svjetlucavo, Olival čarobno zlatno ulje me osvojilo na prvu.
Čestice se lijepo, suptilno presijavaju na koži tijela, tako da ovo ulje možete koristiti i kao dnevnu varijantu. Posebno se ističu na preplanuloj koži.
Ne bojte se, nećete izgledati kao disco kugla!


Ovo ulje je namijenjeno svim tipovima kože. Također, možete ga koristiti na tijelu, licu i kosi.
Ja nisam puno eksperimentirala i koristila sam ga samo za njegu tijela.
Ulje nanosim na tijelo nakon tuširanja, dok je koža još mokra. Jako lijepo se upije u kožu i za sobom ne ostavlja mastan trag. Isto tako, ulje dobro hidratizira kožu tijela koja je kod mene ljeti dosta suha. Kada koristim Olival suho ulje, nemam potrebu za dodatnom hidratacijom kože.
Miris ulja je dosta jak i slatkast, i dosta dugo se zadrži na koži. Ja inače volim slatkaste mirise, ali za sve vas koje ljeti volite osvježavajuće mirise, možda vam se miris ovog ulja neće svidjeti.

Sastav:

U njegovom sastavu se nalazi pet prirodnih ulja: lješnjak, makadamija, ruža, badem i jojoba. Također, sadrži i vitamin E.

Moje mišljenje:
Ovo je prvo ulje sa zlatnim česticama u mojoj kolekciji. I sama sam ostala iznenađena koliko mi se taj svjetlucavi efekt na preplanuloj koži tijela svidio!

Olival zlatno ulje možete kupiti u DM-u i Kozmu. Cijena ulja je 119,90kn za 50ml proizvoda.


PR proizvod


Koristite li neko ulje u njezi tijela?
Ako ste ga koristili, kakvo je vaše mišljenje o ovom ulju?





Broj komentara: 6

  1. Prelepo izgleda na preplanuloj kozi. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Volim suha ulja u njezi koze,trenutno koristim Melvitino kojim sam prezadovoljna,a kad ga potrosim mislim da ce ovo Olivalovo biti sljedece.Jako mi je drago sto i mi imamo svog "konja za trku"!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajme, Melvita......malo su im proizvodi skuplji, ali na wish listi mi je!

      Izbriši
  3. Mogu samo zamisliti kako ti je lijepo leglo nakon što si lipo preplanula <3

    OdgovoriIzbriši