subota, 19. rujna 2015.

TheBalm: Betty-Lou Manizer

Od nedavno su i u Hrvatskoj dostupni proizvodi poznatog svjetskog brenda dekorativne kozmetike TheBalm. Za mene je ovo prvi susret sa ovim brendom o čijem poznatom Mary-lou Manizer highlighteru sam čitala puno pohvalnih recenzija kod naših i stranih beauty blogerica.
TheBalm proizvodi su me oduvijek privlačili prvo svojim izgledom. Ovaj brend je uložio stvarno puno truda u osmišljavanju pakiranja za svoje proizvode. Njihove šarene kutijice kao magnet privlače sve nas šminkoljubce.
Pored inovativnog i zanimljivog pakiranja, TheBalm proizvode krasi i visoka kvaliteta.

Od tvrtke MativaGroup koja je distributer TheBalm proizvoda za Hrvatsku na recenziju dobila Betty-Lou manizer.





Pakiranje:
Proizvod je pakiran u čvrstu, plastičnu, srebrnu kutiju sa ogledalom. Kutija se  čvrsto zatvara, pa je proizvod pogodan za nošenje u torbi ili na putovanja. 


Betty-Lou manizer je proizvod kojeg možete koristiti kao bronzer, higlighter ili sjenilo za oči. 




Tektura je ono što me prvo oduševilo kod ovog proizvoda. Ona je meka, baršunasta i lagana za nanošenje. Daje lijepi brončani, suptilni sjaj licu.




Pigmentacija je odlična! Morate biti jako oprezni i štedljivo ga koristiti kako vam lice ne bi izgledalo kao disco kugla. Na licu traje doslovno dok ga ne skinete.
Nijansa je dosta tamna, brončana pa pretpostavljam da osobama svijetle puti  ne bi baš pristajala. Ja bih boju opisala kao suptilno brončanu sa zlatnim sjajem.
Shimmer u ovom bronzer nije jako vidljiv. Drugim riječima,  možete ga koristiti po cijelom licu i ne izgledaju ne bliještati.

Betty-Lou manizer sam koristila kao bronzer tako da bih ga stavila na obraze, duž nosa, malo na bradu i na čelo uz korijen kose. Napominjem, koristila sam jako malu količinu proizvoda! Također, još imam taman ten od sunčanja, pa mi je ovaj proizvod bilo puno lakše koristiti.

Kao higlighter ga nisam koristila jer mi je nijansa bila pretamna. Mom tonu kože bolje pristaju ružičasti higlighteri. Na slici možete vidjeti njegovu razliku u odnosu na higlightere koje inače koristim (Essence Soo Glow i Makeup Revolution Vivid baked higlighter).



Što mi se sviđa kod ovog proizvoda:
  • višenamjenski proizvod - može se koristiti na licu i očima
  • tekstura koja je odlična
  • čini da mi lice izgleda glowy i blistavo
  • 8,5g proizvoda je velika količina-čak ako ga svakodnevno koristite, trajat će vam jako dugo

Što mi se ne sviđa kod ovog proizvoda:
  • voljela bih da je nijasna svjetlija
  • ne odgovara mi kao higlighter



Moje mišljenje:
Kvalitetan proizvod koji opravdava svoju cijenu od 179,90kn .

Više o TheBalm proizvodima pogledajte na TheBalm Hrvatska Facebook stranici.

Koji je vaš najdraži TheBalm proizvod?




Broj komentara: 6

  1. Imam toliko bronzera da se ne bih ni usudila da pomislim da kupim još neki, ali tako je simpatičan sa tom ambalažom :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ambalaza mi je preslatka, odlicno izgleda. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ne znam tko bi to koristio kao highlight, osim možda afroamerikanke, jer je riječ o baš tamnoj nijansi. Dobro si se snašla s bronzerom te još može proći i kao sjenilo :D

    OdgovoriIzbriši