ponedjeljak, 21. rujna 2015.

Essence lakovi za nokte-kolekcija jesen/zima 2015

Vi koji me pratite, znate da ne pišem često post o lakovima za nokte. Ja obožavam lakove za nokte, ali zbog nedostatka vremena i želje da uvijek imam uredne i lakirane nokte, imam gel na noktima.
Od Essence sam dobila lakove za nokte iz kolekcije jesen/zima 2015. koji su me svojim nijansama oduševili.








Za Essence lakove za nokte već svi znate da su jeftini, dobre kvalitete i predivnih nijansi koje su posebno prilagođene godišnjim dobima.

Tu su i razne naljepnice kojima se možete igrati i svoje nokte učiniti jedinstvenima.

Prvo ću vam predstaviti Light reflection nadlak u nijansi  #28.


Ovo je nadlak koji se najbolje slaže sa Essence mat lakovima za nokte dajući im jednu sasvim novu dimenziju. Dobit ćete čudesne efekte na noktima, samo pustite mašti na volju.
Cijena ovog nadlaka je 16,9kn. 

I love TRENDS lak za nokte The darks u nijansi Happy new green  #18



Radi se o pravom mat laku za nokte, guste teksture i široke četkice sa kojom se lak jako precizno i lako nanosi na nokat. Nijansa je jako pigmentirana. Boja je crna, ali ne ona prava crna boja. Ovo je mješavina crne i tamno plave boje....neobična boja, ali jako efektna na noktima.
Cijena laka za nokte je 15,9kn.
Na slikama možete vidjeti kako na noktima izgleda ovaj lak za nokte kada sam preko njega stavila Light reflection nadlak.



No make-up look lak za nokte, nijansa Powdery beige #02



Puno mojih prijateljica voli neutralne nijanse na noktima, a ova nijansa je baš takva. Nježna nijansa koja osigurava prekrasan, prirodan izgled noktiju. Pigmentacija mu je lošija, pa će vam biti potrebna bar dva premaza da nijansa dođe do izražaja.
Ovo je definitivno jedna lagana tekstura sa suptilnim prekrivanjem pruža polu-mat,puderast završetak.
Cijena ovog laka za nokte je 15,9kn.



Gel lak za nokte, nijansa Miss captain #51



Predivna, petrolej plava nijasa, koja je mene, kao ljubiteljicu svih plavih nijansi, odmah ostavila bez daha. Da sama biram nijansu, ovu bih sigurno izabrala!
Inače, lakovi za nokte iz ove kolekcije sadrže specijalnu formulu za dugotrajnu manikuru i predivan sjaj koji se vidi i na mojim slikama.
Na ovom laku sam isto stavila nadlak Light reflection , pa možete vidjeti kako je i ta kombinacija odlična.
Cijena laka za nokte je 12,9kn. 



Gel lak za nokte, nijansa Amazed by you #52



Još jedna nijasa laka za nokte po mom guštu. Boja je tamno ljubičasta, moja omiljena nijansa za jesen i zimu. Pogledajte na slici kako ova nijasa izgleda kada se preko nje stavi nadlak Light reflection.
Cijena laka za nokte je 12,9kn. 



Effect lak za nokte, nijansa The pink bang, #34



Ovi lakovi za nokte pružaju veliku prekrivenost i jako lijepo se nanose na nokat. Srebrni reljef u samoj teksturi ovog laka za nokte pokušala sam uhvatiti foto aparatom, nadam se da sam uspjela!
Na noktima ima svjetlucavi završetak sa tisuću čestica koje reflektiraju svjetlost i ne mogu ostaviti vaše nokte neprimjećenim.
Cijena laka za nokte je 16,9kn. 



PR proizvod

Jeste li već odabrali svoje jesenske nijanse Essence lakova za nokte?
Koja vam se od ovih nijasi najviše sviđa?














Broj komentara: 14

  1. UUUU poslednja dva su vrh vrhova a i crni mi se dopada :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovaj boje pudera i plavi me užasno privlače i kupuju se prvom prilikom. Nadlak me nešto ne oduševljava :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadlak je za dodatni efekt na noktima. Slažem se s tvojim odabirom nijansi

      Izbriši
  3. Danas sam se počastila essence sa dva ljepotana :
    no make up 01-powdery rose
    French 01 girl best french.....
    Nešto mi se jako sviđaju ovi nježni romantični tonovi

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nježne nijanse su uvijek nosive i daju notu elegancije noktima

      Izbriši
  4. Predobro izgledaju, poslednji mi je odlican. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Divni su, a od The darks planiram nabaviti koji, ako ne i sve, jer su mi predivni :D Imam The pink bang i jako je lijep na noktima te već vidim da će biti nošen i voljen :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. The Darks su baš sve nijanse jako neobične i bit će odlične za nadolazeću zimu

      Izbriši
  6. Gledala sam taj sapuničavi premaz i mislim da ću ga kupiti :D Fora su mi te stvari kojima možeš promijeniti lak kog imaš. Također mi se sviđa i ovaj "no make up". Mislim da će se i to naći kod mene, kao i ovaj ljubičasto-bordo. Moja boja. Uvijek se zakačim za takve nijanse. Jedino mi ova zadnja nije po guštu. Nekako viče 80-te :D. Imala sam sličnu nijansu i nikako se nisam našla s njom pa sam u nju nakrkala crnog laka i nekakvu čudnu ljubičastu - tko bi rekao :D.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lijepu bordo nijansu je teško pronaći, zato me ovaj lak baš oduševio

      Izbriši
  7. Svi su lijepi, jedino nisam od sedefastih nijansi. Ovaj bordo moram kupiti<3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa ja volim sedefaste nijanse, ali ova ljubičasta mi je malo too much

      Izbriši