četvrtak, 20. kolovoza 2015.

EMPTY #4


Dugo je prošlo od kada sam zadnji put pisala post ovog tipa! Sveta lijenost.....proizvode uredno sakupljam, a nikako se odlučiti sročiti par riječi o njima.
 Krenimo odmah, bez velikog i dubokoumnog uvoda.
Odmah ću vas razočarati, nisam potrošila ništa od dekorativne kozmetike. Tome je pridonijelo ljeto, kada sam svoje lice odmarala i nisam se uopće šminkala.






Proizvodi za kosu


Potrošila sam tri šampona za kosu, svi su bili jako dobri. Dakle, nježni prema vlasištu i ne isušuju kosu. Detaljnu recenziju šampona Urtekram Nettle šampon protiv peruti možete pročitati ovdje.
Nedavno sam pisala recenziju Alverde Ultra Sensitive šampona za osjetljivo vlasište.
Ovo ljeto sam otkrila Garnire Ultra Doux šampon za kosu s aloa verom koji od mene dobiva prolaznu ocjenu.


Maske za kosu sam u zadnje vrijeme trošila kao luda. SO.CUP Original maska za kosu s aloa verom je dobar i jeftin proizvod koji sam svakodnevno koristila umjesto regeneratora.
U ovom postu sam pisala o maski iz iste kolekcije na bazi meda i pšeničnih klica.

Gelovi za tuširanje


Ja ove proizvode jako brzo trošim i u upotrebi ih uvijek imam najmanje dva koja povremeno rotiram.
Yves Rocher Jardine de Monde sa zelenim čajem odličan, mirišljavi i hidratantni gel. Njihovu kolekciju gelova za tuširanje obožavam, ali još ih sve nisam isprobala.
Novi gel za tuširanje koji sam uzela u Bipi zbog pristupačne cijene je Le Petit Olivier s mirisom mandarine. Dobar drogerijski gel s prekrasnim mirisom.
Još jedno sniženje nisam propustila i kupila sam Le Petit Marseiliais gel za tuširanje sa mirisom cvijeta naranče. Jako dobra proizvod, kremaste teksture, lijepog mirisa. Kožu ostavlja hidratiziranom i mekom.
Od Oriflame sam na recenziju između ostalog dobila njihov gel za tuširanje iz ljetne kolekcije Solar o kojem više možete pročitati ovdje.

Piling za tijelo


Jako volim pilinge za tijelo i redovito ih koristim, posebno ljeti. Ovo je moj najdraži (i najjeftiniji!) piling s krupnim zrncima morske soli. Kupljen je u Bipi i dio je njihove robne marke My Body. Detaljna recenzija je ovdje.

Njega tijela

Moja koža tijela je ljeti jako suha, to pripisujem utjecaju mora i sunca. Nećete vjerovati, ali za ljeto su mi potrebna „jača“ mlijeka za tijelo nego zimi.
Eucerin Complete Repair losion sa 5% uree odličan je proizvod za njegu suhe kože. Recenzija je ovdje!

Od drage Martine sam dobila posebno za mene napravljen mlijeko za tijelo Alpstories koje sadrži  kvalitetne prirodne sastojke.

Dezodoransi

Kada bi me netko pitao koji mi je od ova tri dezodoransa najdraži, teško bih se odlučila! Sva tri ne sadrže alkohol niti aluminijeve soli, a jako dobro me štite od smrada znoja.
o Bionsen dezodoransu imate ovdje recenziju.
Nivea pure&natural dezodorans s mirisom jasmina je jedini Nivea dezodorans koji sam uspjela pronaći da ne sadrži aluminijeve soli. Pruža dobru zaštitu, a miris se samo u početku lagano osjeti.
Neutro Roberts Derma Zero 0% je hvaljeni dezodorans koji ne sadrži štetne sastojke i pruža zaštitu samo onim osobama koje se pretjerano ne znoje

Njega stopala

Jedan jedini razlog zbog kojeg mrzim ljeto je taj što mi koža na stopalima izgleda grozno!
Borim se protiv toga koliko mogu, koristim piling za stopala, kreme, rašpice....od svih krema najbolja mi je Balea krema za stopala koja sadrži 10% uree. Ako redovito svaku večer koristite ovu kremu, rezultat vam je zagarantiran.

Osvježavajuća vodica za usta


Među puno skupih proizvoda iste namjene, ja koristim Dentodent vodicu za ispiranje usta koja ne sadrži alkohol. Možete je kupiti po jako povoljnoj cijeni u DM dućanima.

Njega lica

Nekada je vladalo mišljenje kako more i sunce najbolje očiste lice. Međutim, iz iskustva znam da ga oni samo dobro isuše što dovodi do pojačanog lučenja sebuma. Zato ljeti moja mješovito/masna koža lica postane samo masna i jako dehidrirana.
Potrošila sam dva meni jako draga gela za umivanje: Alpstories sa kaduljom i mentom (recenzija!) i Apivita gel za umivanje za mješovitu i masnu kožu lica.
Oba proizvoda sadrže odlične prirodne sastojke, blagi su prema koži lica i temeljito uklone sve nečistoće. Pri tome dodatno ne isuše kožu lica.


Nivea Aqua Effect Intensiv Reinigendes Waschgel  (recenzija!) je blagi gel/piling za čišćenje lica s morskim algama i HydraIQ. Ovaj proizvod mi se pokazao odličan za svakodnevno korištenje, blag je prema koži lica jer sadrži mikro čestice koje rade lagani piling lica.

Parfem

Jean Paul Gaultier-ov parfem „Classique“ limitirano izdanje iz 2013. godine sam kupila prošlo ljeto preko interneta. Lijepo dizajnirano pakiranje, ženski torzo odjeven u mornarsku odjeću, bio je hit ljeta 2013. Prevladavaju note đumbira, vanilije, ruže i cvijeta naranče.
Kao i svi njegovi parfemi iz linije „Classique“ ovaj parfem je malo jači, postojanost mu je jako dobra. Međutim, kako je ovo parfem iz limitirane ljetne kolekcije, nije pretežak i odličan je za toplije vrijeme.



Jeste li koristili neki od ovih proizvoda?








Broj komentara: 10

  1. Baš si bila vredna a meni se kao i uvek sve dopada, naročito bočica ovog parfema nisam nikada videla tako nešto :).

    OdgovoriIzbriši
  2. Dentodent vodicu koristim i ja, puno je povoljnija od ostalih, a rezultati isti i Apivita vodicu obožavam. Zainteresirala si me za My Body piling, idem čitati recenziju. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako kod pilinga za tijelo voliš krupnija zrnca, onda će ti se ovaj piling sigurno svidjeti

      Izbriši
  3. Apivita gel svi hvale, morat ću ga i ja isprobati! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni je super vidjeti kada se kozmetika troši a ne samo kupuje. Baš mi je drago da ti je mlijeko odgovaralo a obožavam JPG Clasique <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Joj ovaj NIVEA roll on meni nikako nije odgovarao,bio mi je isuviše ljepljiv,a i ostajao mi je bijeli trag... to je jedini deo koji me je iznervirao jer sam očekivala više od njega.A sad koristim NIVEA ljubičasti onaj dezodorans i odličan mi je :D

    OdgovoriIzbriši