četvrtak, 4. lipnja 2015.

ESSENCE: I love nude


Sigurno sam vam već dosadila pišući o Essence proizvodima. Što bi tek bilo da me plaćaju za to pisanje, hahaha....
Essence Cosmetics ima proizvode različite kvalitete, ali ja uvijek pronađem nešto što me oduševi. Priznajem, privlače me i njihove cijene koje su više nego pristupačne.




Znate kako je teško pronaći odgovarajući nude ruž! Mislim da je to nijansa ruža koju sve mi volimo, ali i nijansa koja na svačijim usnama izgleda drugačije. Puno ovisi o pod tonu kože.

Kada sam uspjela pronaći čak dva nude ruža koja mi odgovaraju, bila sam presretna.


Radi se o ruževima iz Essence kolekcije I love Nude čije proizvode još uvijek možete pronaći u drogerijama.
Nijanse ruževa su 05 Cool nude i 03 Come naturally.


Pakiranje im je plastično, ovog puta u nijansi smeđe boje sa karakterističnim crnim prstenom. Već sam se uvjerila da su pakiranja Essence ruževa čvrsta i pogodna za nošenje u torbi. Pakiranje sadrži 3,8g proizvoda, a cijena je 19,90kn.


Tekstura ovih ruževa je odlična
Imate osjećaj da ste nanijeli balzam za usne. Lako se nanose, ne razlijevaju se preko rubova usana, ja ih nanosim i bez ogledala (haha...koliko prakse!). Hidratiziraju usne i ne uvlače se u pore usana. Imaju pomalo satenski završetak, dakle nisu potpuno mat.


Postojanost im je osrednja. Ako jedete ili pijete, morate popravljati ruž. Inače, meni u prosjeku na usnama izdrže oko 3 sata.

Nijanse 05 Cool nude i 03 Come naturally su nude nijanse koje sam dugo tražila. To nisu one presvijetle nude nijanse, jer one moje lice umrtve.
Ove nijanse samo malo naglase prirodnu boju mojih usana i daju im lijepi završetak.
Nijansa 03 Come naturally je malo tamnija i moram priznati da mi je draža.
Inače, ovo su odlične nijanse za svaki dan. Slažu se s ostatkom makeupa, bez obzira koje boje imate na očima. Ja kada ne znam koji ruž odabrati, posegnem za jednim od ova dva ruža.



Essence I Love Nude kolekcija ima 5 nijansi ruževa, tako da svatko može odabrati nijansu za sebe.
Ako ste u potrazi za nude nijansama, s ovim ruževima ne možete pogriješiti.


Volite li nude nijanse ruža?
Imate li neki od ovih ruževa?

Broj komentara: 12

  1. Htjela sam uzeti come naturaly, ali nisam, mislila sam, kao, ajde, ne treba ti još jedna ruž. Ali takooo je dobar. A i cool nude ne izgleda loš... joooj sad ću morati otići po njih :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Super što si uradila recenziju ovih ruževa, moja drgarica se baš razmišljala koji da uzme. Sad ću da je uputim ovde :D

    OdgovoriIzbriši
  3. U zadnje vrijeme obožavam Nude ruževe! Nemam još nijedan od ova 2 ruža, ali treutno koristim NYX olovku in 1000 years koja je nude. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjeruj mi, ja još ništa od NYX kozmetike nisam koristila! Sram me bilo!

      Izbriši
  4. Imam 03 Come naturally i malo mi je isušio usne, tako da obavezno ispod moram nanijeti balzam, ali mi je jako drag ruž :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Imam i jedan i drugi i oba su mi predobra. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Imam come naturally i predivan mi je :)

    OdgovoriIzbriši