utorak, 5. svibnja 2015.

TOO FACED: Shadow Insurance Primer


Hehehe....konačno vam predstavljam jedan HE proizvod! Odmah ću reći da sam ga kupila krajem prošle godine i završio u ladici, tako da sam potpuno zaboravila na njega!



Već dva mjeseca ga svakodnevno koristim i konačno dijelim svoje mišljenje s vama.

Too Faced Shadow Insurance Primer je jedna od najpopularnijih baza za sjenila, naravno, odmah iz čuvene Urban Decay`s Primer Potion. Ova baza za sjenila dolazi u 4 nijanse, ja imam nijansu Original.



Baza za sjenila općenito služi da izjednači boju kapka i ukloni nepravilnosti na njima. Osim toga, funkcija joj je da produži trajnost sjenila i onemogući da sjenilo blijedi i da se skuplja u porama kapka.

Sve navedeno, Too Faced Shadow Insurance Primer radi odlično!

Ovaj silikonski premaz stvara čvrstu vezu između kapka i sjenila. Lijepo izjednačava ton kože na kapcima i zaglađuje linije. Čak i ako ga koristite sa sjenilom koje nije najbolje kvalitete, vjerujte, sjenilo izgleda lijepo na kapcima cijeli dan. 



Too Faced Shadow Insurance Primer dolazi pakiran u kartonsku kutiju, a sam proizvod je smješten u meku, plastičnu tubu lijepe svijetlo plave boje. Mekoća plastike od koje je tuba napravljena omogućava da lako istisnete zadnju kap proizvoda iz nje. Na tubi se nalazi čep na odvrtanje, što je po meni jako praktično. S prednje strane tube je Too Faced logo i naziv proizvoda. Sva Too Faced ambalaža se može reciklirati.

Kroz mali otvor lako će te dozirati proizvod.



Tekstura je kremasta, dosta rijetka (prerijetka u odnosu na Artdeco bazu koju sam do sada koristila!). Lijepo se razmazuje na kapak. Boju sjenila ne pojačava previše, ali odlično osigurava da sjenilo dugo traje (sve dok ga vi ne uklonite!) i sprječava da sjenilo počne blijediti. Od kada koristim ovu bazu  nije mi se dogodilo da mi se nakon radnog dana sjenilo nakupi u pregibima kapka. 





Također bih napomenula, da ako ga ne koristim par dana (najčešće vikendom), onda prije uporabe treba malo protresti tubicu jer inače baza zna biti u početku prerijetka.

Proizvod nije testiran na životinjama i ne sadrži parabene.

Sastav

Isododecane, Talc, Cyclopentasiloxane, Disteardimonium Hectorite, Trimethylsiloxysilicate, Triethylhexanoin, Polyethylene, Trihydroxystearin, Sorbitan Sesquioleate, Isopropyl Lanolate, VP/Eicosene Copolymer, Propylene Carbonate, Dimethicone, PEG-40 Stearate, Phenoxyethanol, Tocopherol, Mica. May Contain: Bismuth Oxychloride (CI 77163), Titanium Dioxide (CI 77891), Iron Oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499).


Too Faced Shadow Insurance Primer tuba sadrži 11g proizvoda, a cijena mu je 20 USD. Znam, preskupi za naše prilike, ali obzirom da vam je za dnevno korištenje potrebna količina proizvoda veličine zrna graška, nadam se da će mi dugo trajati.

Moje mišljenje

Nakon što ga koristim već duže vrijeme, potpuno razumijem zašto se digla tolika pozitivna buka oko ove baze za sjenila. Kako nisam profesionalni vizažist, do sada sam samo probala Artdeco i Avon bazu za sjenila. Sa njima se Too Faced baza uopće ne može porediti! Također, pri kupnji Naked 2 palete sjenila, dobila sam tester Urban Decay baze, koja je stvarno odlična, to se odmah vidi po njenoj teksturi i kako sjeda na kapak.

Dakle, u ovom slučaju vrijedi ona „koliko para, toliko muzike“!

Ako sebi želite priuštit stvarno kvalitetnu bazu za sjenila, onda je

Too Faced Shadow Insurance Primer pravi izbor!

 Proizvod sam naručila na Feelunique.




Koristite li baze za sjenila?

Koja je vama najdraža baza?

Broj komentara: 15

  1. Čitala sam mnogo recenzija o njoj i mnoge kažu da je bolja od Urban Decaya i bas zato zelim da je probam nekad u zivotu! :D I jos kazu pakovanje kolicinski traje duze od UD! XD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Urban Decay bazu sam probala u obliku testera, jako je dobra.

      Izbriši
  2. Ova baza i UD baze sanjam. Sve bih dala da ih mogu probati, ali nemam opciju naručivanja, a to je jedini način da dođem do njih. I onda kad pročitam još oduševljenih recenzija, još ih više želim! <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga, pa ja sam je naručila! Kako misliš nemaš opciju naručivanja?

      Izbriši
    2. nemam paypal račun otvoren, a ne znam da li se može naručit bez njega, pretpostavljam da ne jer manje više sve transakcije idu putem njega

      Izbriši
  3. ništa bolje od dobre baze za sjenila! trenutno ih imam i previše, ali čim smanjim kolekciju, ovu ću da nabavim :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Ova baza mi je na wl. Imam trentno dvije i imam osjećaj da ih nikad neću potrošiti pa mi nekako glupo gomilati, ali svakako ću naručiti, kad tad :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Nemam naviku nanošenja baze za sjenilo. Iako mi je lice masno, imam sreće što kapci nisu, tako da mi sjenilo dosta dugo traje. Ali slažem se da u dobru bazu treba uložiti pa makar se koristila samo za posebne prilike :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se sa tobom! neki proizvodi su stvarno vrijedni uloženog novca

      Izbriši
  6. ova baza me privlači od kada sam ju vidjela, čak više nego Primer Potion :D
    prema svemu opisanom se čini super,,a ambalaža je preslatka :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Najbolje je to što je treba stvarno jako malo, tako da će mi ovo pakiranje potrajati

      Izbriši
  7. Definitivno se nalazi na wish listi, nadam se da cu je kupiti nekada. :D

    OdgovoriIzbriši