subota, 9. svibnja 2015.

KOZMETIČKI FAVORITI-travanj


Kako sam na kozmetičkoj dijeti (nema shoppinga dok se zalihe proizvoda ne smanje!), ovaj mjesec sam kopala po ladicama i koristila već zaboravljene kozmetičke proizvode. No, to ne znači da vam ovaj post neće biti zanimljiv za čitanje!


Počet ću s proizvodima za kosu. Potrošila sam Alpstories šampon i regenerator za kosu o kojima možete ovdje pročitati više. Mislim da sam njihovim korištenjem svoju kosu počastila dobrim i kvalitetnim prirodnim proizvodima. 


Makeup je bio većinom minimalistički, lagani, proljetni. Najviše sam koristila nude mono sjenilo za oči iz kolekcije Essence .........Uz to je išao malo jači ruž, Essence long lasting #09 ili laganiji Essence I Love Nude #03.



Igrala sam se rumenilima i higlighterom više nego inače i u tome sam jako uživala. Sleek rumenilo sam nosila u svim kombinacijama, a sjaj mom licu do je, pomalo zaboravljeni, Makeup Revolution highlighter u nijansi Pink Lights.



Kako su mi se na licu pojavilo par bubuljica, puder je bio opet u opticaju. Volim lagane, prozračne podloge, Shiseido je bio savršen izbor. 


I na kraju, njega tijela. Tu sam koristila dva nova, zaboravljena proizvoda. 
Gel za tuširanje Borotalco, lijepog puderastog mirisa i odlično, hidratantno Eucerin mlijeko za tijelo.



Koje kozmetičke proizvode ste vi najviše koristili u travnju?

      .

  

Broj komentara: 16

  1. meni taj Borotalco divno miriše <3 imam ga i ja.

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlican post! Nijansa karmina-prelepo <3

    http://www.adelaacanski.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Nisam znala da Borotalco ima i gelove za tuširanje. Inače volim miris njihovih dezića, baš mirišu po čistoći :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ne mogu da se odlučim sta mi se vise svidja!!! Favoriti su predobriiii!!!! :D


    <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Moram kupiti ovaj gel za tusiranje,ako je fin miris ko dezic vec znam da cu ga voljeti:-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Miris je identičan, samo je šteta što kratko traje na koži

      Izbriši