ponedjeljak, 27. travnja 2015.

REVLON: Uniq One all in one hair treatment


Njezi svoje kose posvećujem dosta pažnje. U mladosti sam se „iživljavala“ na svojoj kosi. Još na početku faxa imala sam minival (to je ono kada osobe s ravnom kosom čeznu da im kosa bude kovrčava!), blajhala sam je puno puta, jer je promjena boje kose kod mene bila skoro na mjesečnoj bazi. Tako sam vam ja bila plavuša, imala sam kosu boje mrkve, tamno crvenu, smeđu, davala sam pramenove svih nijansi, da bih konačno završila kao crnka. U zadnjih par godina nemam potrebe za promjenom boje kose, što sve koji me poznaju  iznenađuje (a najviše moju frizerku!). Valjda to tako mora biti....sa godinama sam postala „normalnija“ i odlučila svoju kosu više ne maltretirati.
Jako sam zahvalna prirodi što mi je podarila gustu i kvalitetnu kosu, koja je hrabro izdržala sva moja mučenja. Zato danas pažljivo biram proizvode za njegu kose i nastojim je i dalje održati zdravom.
Ovu zimu sam od prijateljice dobila na poklon Revlon Uniq One all in one hair treatment.


To je proizvod koji obećava njegu kose u 10 segmenata.
Evo što proizvođač kaže o ovom proizvodu:
Uniq one je tretman koji u jednom proizvodu nudi 10 istinskih prednosti za vašu kosu. Štiti kosu od oštećenja, čini postojanom te joj daje zdrav izgled. Probajte da biste povjerovali.“

I onda također navodi 10 efekata koji ovaj proizvod radi:
1. Obnavlja suhu i oštećenu kosu
2. Daje kosi sjaj
3. Štiti je od topline
4. Kosa postaje svilenkasta i glatka
5. Štiti boju kose s UVA & UVB filterima
6. Omogućava lakše češljanje i peglanje
7. Omogućava lako raščešljavanje
8. Postojanost frizure je dugotrajna
9. Štiti vrhove kose od pucanja
10. Daje kosi volumen

Pakiranje proizvoda


Proizvod je pakiran u čvrstoj crveno-zlatnoj boci s raspršivačem. Pakiranje je elegantno, plastika kvalitetna, a to što se nanosi na kosu pomoću raspršivača dodatno me oduševilo.


Revlon Uniq One all in one hair treatment dolazi u dvije varijante: originalnoj, crvenoj i s mirisom kokosa. Na sreću, ja sam dobila proizvod koji nema miris kokosa (jer taj miris ne volim kod kozmetičkih proizvoda), nego mu je miris nježan, slatkast i dugo se zadržava na kosi. Dobijete 150ml proizvoda što je meni dugo trajalo s obzirom na to da kosu perem najmanje dva puta tjedno. 
Proizvod se može kupiti u frizerskim salonima (ne znam cijenu!) i na Feelunique gdje mu je cijena 14GBP.

Sastav


Kada sam pročitala da proizvod sadrži alkohol, odmah sam bila skeptična prema njegovoj učinkovitosti jer stvarno ne volim kozmetičke proizvode koji u svom sastavu imaju alkohol. 

Kako se proizvod koristi
Ovaj proizvod zamjenjuje regenerator i masku za kosu. Nanosi se na opranu i ručnikom posušenu kosu. Ja sam ga koristila tako da bih ga pošpricala po cijeloj dužini kose i vrhovima, a izbjegavala sam ga nanositi na tjeme. Može se koristiti i na suhoj kosi, ali kako je moja kosa sklona mašćenje, to nisam radila.

Što je od obećanog proizvod napravio mojoj kosi
Odmah ću reći da sam oduševljenja ovim proizvodom.
Ono što je meni važno je da proizvod ne ostavlja tragove na kosi i dodatno je ne masti. Na mom osjetljivom vlasištu nije izazvao nikakvu neugodu
Imam dugu, gustu kosu koju nakon svakog pranja peglam. Nisam primijetila da mi se koda zbog tako učestalog peglanja oštetila. Kod raščešljavanja kose je izvrstan. Četka jednostavno klizi kroz kosu bez imalo napora i čupanja (mislim da svi znate koliko češljanje guste kose zna biti bolno). Nakon sušenja, vlasi kose su lijepo zaglađenje, nisu naelektrizirane, a kosa ima predivan sjaj i miris. Moja frizura je jednostavna, pa ne modu tvrditi da održava postojanost frizure.
Što se volumena tiče, imam kose za dvije glave, tako da tu nisam mjerodavna.

Uglavnom, mogu reći da koliko se „golim okom“ može vidjeti, ovaj proizvod stvarno radi ono što proizvođač obećava. Kosa je zdrava, sjajna, puna života.
Iako znam da Revlon Uniq One all in one hair treatment za naše prilike nije jeftin, svima bih vam ga od srca preporučila!

Jeste li koristili Revlon Uniq One all in one hair treatment?
Koji se proizvod pokazao najboljim u njezi vaše kose?

Broj komentara: 7

  1. Ja sam imala isto to ali od kokosa i glupača poklonila dalje jer samimala previše stvari u tom trenutku. Uskoro ću naručiti novaj ali ovakav, bez kokosa :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jesam :) i jako ga volim. Evo, stiskam nakon svakog pranja, a količina unutra čini se ne mrda :)
    Pored Uniq One-a, jako sam zadovoljna Macadamia Natural Oil maskom, a ako govorimo o kućnoj radinosti- maska od avokada i banane 8uz što duže držanje, čuda radi... samo se nema uvek vremena za nju).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Macadamia maska mi je već duže na wish listi, a nikako da je kupim ;)

      Izbriši
  3. Od Revlona sam koristila jedino boje za kosu bez amonijaka i s njima sam jako zadovoljna :D Trenutno koristim Matrix oil wonders - Indian Amla Oil i obožavam to ulje :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Kupila jučer od frizerke i koristit ću sa velikom nadom i povjerenjem, jer ga u tu frizerku imam. Mogla mi je prešutiti pa bih češće kod nje dolazila. Hvala, Sandra...

    OdgovoriIzbriši