četvrtak, 30. travnja 2015.

ESSENCE CINDERELLA-Highlighter power


Nisam mogla odoljeti proizvodima iz ove proljetne Essence kolekcije!
Odlučila sam kupiti još jedan highlighter koji me na prvi pogled očarao svojim izgledom.






Što je i čemu služi highlighter?
Highligther je sjajni puder koji služi isticanju pojedinih dijelova lica. Kada stavite highlighter na lice, on daje blistav i svjež izgled.
 Važno je znati da highlighter ne služi za prekrivanje, nego za isticanje!
  Ja ga nanosim nakon pudera, na predio jagodica, u unutarnji kut oka i iznad gornje usne. Potrbno ga je pažljivo nanijeti jer možete lako postići suprotan efekt tj. zasjajiti se kao disco kugla.

Proizvod dolazi u jednostavnom, plastičnom pakiranju kao i ostali Essence proizvodi. Ipak, pakiranje je čvrsto i dobro se zatvara..
Cijena mu je oko 29kn. 

Ono što vam ne može promaknuti je prekrasan, cvjetni, reljefasti izgled ovog highlightera.
Cijena mu je oko 29kn.



Toliko mi se sviđa ovaj izgled, da mi je proizvod bilo žao početi koristiti. Međutim, cvjetići nisu nestali iako highlighter koristim već neko vrijeme.
Ovaj highlighter dolazi u samo jednoj nijansi-01 The Glass Slipper. To je nježno roza nijansa, idealna za moj neutralni podton kože.
Kvalitetom proizvoda sam jako zadovoljna. Lijepo se održi na licu cijeli radni dan. Pri nanošenju se uopće ne trusi
Nanosim ga sintetičkim, plosnatim kistom, koji ne pokupi previše proizvoda.



 Ovo je jedan dobar i jeftin proizvod koji će vašem licu dati lagani sjaj i svježinu.

Koristite li highlighter?
Koji je vaš omiljeni?

24 komentara

  1. Prelijepo izgleda, a pogotovo dizajn i ružice!!!! <3
    Luda sam za hajlajterima, a u zadnje vrijeme najčešće koristim Illamasqua mirage kremasti... xD

    OdgovoriIzbriši
  2. Ajme kada sam ga vidjela sam se zaljubila u njegov reljef <3 Iako predivno izgleda i boja mi je odlična, ipak sam ga preskočila jer ne volim roze highlightere :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Boja mu je stvarno nježno roza....ništa previše, mislim da bi ga zavoljela

      Izbriši
  3. Predivan je :) davno sam imala jedan Essence-ov koji sam obožavala, ali je povučen iz prodaje tako da ću ovoga sigurno upecati!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja ne mogu bez highlitera. Koristim ih skoro svaki dan i super je što s njima lice uvijek ima lijep sjaj i svježinu. Nemam najdraži, ali uvijek nekoliko komada u upotrebi :D

    OdgovoriIzbriši
  5. propustila sam cijelu ovu kolekciju, a htjela sam jako taj highlighter i rumenilo :( a sad ih više nema za kupiti kod mene.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Žao mi je što ih više nema za kupiti....ako želiš, ja ću ti poslati, javi mi se u inbox

      Izbriši
  6. Divno izgleda, obavezno cu ga probati. :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Diivno izgleda, ak ga vidim definitivno kupujem :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Gledala sam ga, predivan mi je, ali sam ga preskocila. Sad ga gledam kod tebe, opet ga zelim :D
    Imam zuto neutralni ten, nekako mi ne stoje ti rozi highlighteri :(

    OdgovoriIzbriši
  9. Potpisujem shpeksyy, gledala sam ga neki dan i vagala bi li ga uzela ili ne i na kraju odustala...
    Ovaj koji trenutno koristim ide kraju i stvarno mi treba novi, no nekako sam si zamislila da bi radije neki u toplijem tonu s obzirom da mi je trenutni u hladnom tonu...
    Nooo, mislim da se vraćam i po ovaj pa što bude :D

    OdgovoriIzbriši
  10. obožavam highlightere jer lice s njima izgleda svježije <3 Highlighter i korektor za podočnjake su mi obavezni :D
    Ovaj je stvarno lijep- pogotovo reljef *-*

    OdgovoriIzbriši
  11. Dizajn je prelijep, bas privlaci da ga kupimo :) Ja imam essence soo glow highlighter pa ne kupujem vise, dovoljan mi je ovaj ionako ga zaboravim staviti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam i ja Essence O soo glow highlighter...on je kremaste teksture za razliku od ovog, ali sam isto zadovoljna sa njim

      Izbriši