utorak, 10. veljače 2015.

U SLUŽBI PRIRODE


Drage moje,
danas na blogu možete čitati prvi gostujući post posvećen prirodnim lijekovima. Uživajte!




Hvala dragoj Marijani što je isprobala neke moje proizvode i omogućila mi da ih sa vama podijelim na njenom blogu.
Ja sam Nataša Duvančić majka,žena,radnica i velika zaljubljenica u prirodu. To me nagnalo da počnem čitati ona sitna slova na poleđini proizvoda i razmišljati o njihovoj kvaliteti.
Budući da mi je lice jako osjetljivo i reagira na stres (u vidu potkožnih akni) okrenula sam se aromakozmetici. Mislim da smo danas svi postali pomalo lijeni,prije ćemo kupiti neki kozmetički proizvod,nego dati mašti na volju i od sastojaka koji su nam na dohvat ruke napraviti za sebe piling, kremu ili neki prirodni lijek.


 Za aromakozmetiku je potrebno poznavanje eteričnih ulja.


Dugotrajan je to put..ništa ne dolazi preko noći. 
Trebala sam puno toga pročitati i naučiti. Uložila sam puno truda, puno puta pogriješila u pripravku, isprobavala različite kombinacije sastojaka dok ne bih bila u potpunosti zadovoljna sa konačnim proizvodom. Ne kaže se uzalud "na greškama se uči".
Uživam sam u svemu tome...na kraju se sav uloženi trud isplatio. 

To je ono što me tjera da i dalje nastavim sa svojim radom.


Sada je zima, vrijeme viroza, prehlada...postoji puno biljnih pripravaka  koji vam u tome mogu pomoći.

U ovom postu sam sa vama odlučila podijeliti tri recepta koja nisam ja smislila, ali ih koristim dugo i jako sam zadovoljna njihovim učinkom.

SIRUP PROTIV SUHOG KAŠLJA


 
 Sastojci koji su vam potrebni:
  4 dcl vode
 10 dkg šećera (bijeli ili smeđi)
 10 listova lovora

 Postupak izrade:
 Šećer polako otopiti na štednjaku (pazitI da ne zagori), a zatim dodati vodu. 
 Kada smjesa prokuha staviti listove lovora i sve zajedno kuhati 10-15 min na laganoj vatri. Smjesu zatim ohladiti, izvaditi lovor i dodati sok jednog limuna. 

Kako koristiti:  Sirup se uzima 3 puta dnevno po 1-.2 žličice.

                                                                
                                                              BOMBONI PROTIV KAŠLJA 


 Sastojci:
10  dkg šećera
1/2 žličice đumbira u prahu (možete dodati i malo kadulje)
 1 žličica limunovog soka

 Postupak izrade:
 Šećer polako topiti, stalno miješajući. Kad se šećer rastopi dodati đumbir i  limun
 Sve zajedno kuhati 2-3 minute. Zatim vruću smjesu izliti u kalupe ili tepsiju  obloženu papirom za pečenje. 

Kako koristiti: Bomboni se uzimaju prema potrebi (najviše 5 bombona dnevno)


MELAT



 Melat je divna sinergija meda i eteričnih ulja.

 Ovaj recept je isključivo za poznavatelje eteričnih ulja.
 Ja korisim Isamo eterična ulja Oshadhi i Pranorom.


 Potrebni sastojci:
10 dkg meda
do 20 kapi eteričnih ulja
Ovo je potrebno miksati 2-3 min
Zatim dodajem eterična ulja:               
 - eterično ulje ravensara (za imunitet)
 - eterično ulje niauli (za imunitet)
 - eterično ulje slatke naranče ili prava lavanda  (opušta,smiruje)         
 - eterično ulje limuna (blagi antiseptik,mogu ga koristiti i djeca)
Kombinaciju eteričnih ulja možete mijenjati prema vlastitim potrebama i željama. 

Priprema:
Dodati eterično ulje u med i sve zajedno izmiksati.

Kako koristiti:
Uzimati po jednu žličicu melata, lagano otopiti u ustima i progutati.

Namjena:
Melat služi za za podizanje imuniteta (tu su odlična eterična ulja ravensare i niauli), za smirenje (eterična ulja lavande i naranće)




Drage čitateljice, toliko od mene za ovaj put!
Ako vam se sviđaju postovi ovog tipa, napišite u komentarima, pa će ih biti još.


Pusa, Nataša







Broj komentara: 7

  1. Odlican post,ja sam definitivno za jos ovakvih tekstova!Imas pravo,svi smo malo lijeni,lakse je kupiti gotov proizvod!

    OdgovoriIzbriši
  2. Probala sam i ja Natašine proizvode: melat za kojeg sam iskreno prvi put čula i uzimam svaki dan za imunitet, skidač šminke, gavezova tinktura i melem...sve je odlilčno, bravo!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam zadovoljna njenim proizvodima! Još kada bi mi bombone napravila.....;)

      Izbriši
  3. Ovo je super a prvi recept za suvi kašalj ću isprobati već danas jer muž baš kašlje tako ovih dana.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tijana, drago mi je da ti se post svidio! Kada probaš recept, obavezno javi kakvi su ti dojmovi

      Izbriši