subota, 28. veljače 2015.

GĐICA PTICA KREMICE-Review


Ove male kremice, Gđica Naranča-cinet i Gđica Lavanda dobila sam još davno na recenziju, potrošila sam ih, a recenziju nikako napisati!
Gđica Ptica je prirodna, organska kozmetika koja „hrani, štiti i voli svaki tip kože“.
To su prirodne, višenamjenske kreme koje se mogu koristiti za njegu lica i tijela.
Inače, Gđica Ptica je hrvatski brend iz Metkovića. U svojoj ponudi osim ovih kremica imaju Gđica Ptica Dezić i Gđica Ptica Sexy Ulje za lice i tijelo.
Ali, vratimo se mi kremicama!

Kremice dolaze u staklenci i sadrže 25ml proizvoda. 





Obje kremice imaju istu boju i iste glavne sastojke:
  • Eterično ulje lavande-djeluje antibakterijski i protuupalno
  • Ekstra djevičansko maslinovo ulje-dubinski vlaži kožu
  • Pčelinji vosak-djeluje antibakterijski i vraća koži elastičnost
  • Neven i kamilica-pomažu pri zarastanju rana, ožiljaka i ispucale kože

Tekstura kremica
Kremice imaju masniju teksturu, ali kada ih nanesete na kožu, lako se razmazuju i brzo upiju. Zbog njihove masnije teksture, nisam ih koristila za njegu lica



Koristila sam ih stvarno u različite svrhe:
  • za njegu usana
  • za njegu ruku
  • za njegu stopala
  • za njegu kože nakon depilacije
  • nanosila sam ih na vrat i dekolte
  • za njegu cijelog tijela nakon tuširanja (u periodima kada bi puhala bura i koža mojeg tijela bila suha)

Naravno, svaka od kremica ima i neke posebne sastojke i primjene!

Gđica Ptica kremica od lavande sadrži još eterično ulje lavandina koje djeluje antibakterijski i protuupalno.
Ovu kremicu svakako teba imati sa sobom tijekom ljeta, jer je odličan saveznik u borbi protiv komaraca i u saniranju opeklina od sunca.

Kremica ima dosta jak, ali ugodan miris lavande.




Gđica Ptica kremica naranča-cimet sadrži eterično ulje naranče i cimet.
 Može se koristiti i ciljano, za dodatno vlaženje kože.
Kako cimet poboljšava cirkulaciju, korisna je u borbi protiv celulita.
Ova kremica mi je draža zbog predivnog mirisa naranče.



Ovu kremicu je Zavod za javno zdravstvo Republike Hrvatske ocijenio kao ljekovite.

MOJE MIŠLJENJE O OVIM KREMICAMA
Male, slatko pakirane i stvarno učinkovite kremice. Zgodne su za nošenje u torbi i prekrasno mirišu. Jako sam zadovoljna njihovom učinkovitošću iako, moram priznati, bila sam skeptična prema njima kao prema proizvodu koji „pomaže u svakoj nevolji“.
Kremice stvarno rade svoj posao....i to jako dobro!
Sigurno ću ih opet kupiti, a voljela bih probati i njihove ostale proizvode.

Odmah se vidi kada neka obitelj radi proizvode iz čistog zadovoljstva, ulažući u njih svo svoje znanje i trud. Ovo nisu marketinški razvikani proizvodi, ali su svakako kvalitetni i vrijedni vaše pažnje.

Gđica ptica proizvode možete kupiti klikom na link ili posjetite njihovu FB stranicu.

 PR proizvod
Napomena: Ova recenzija je napisana iskreno i iz osobnog iskustva.


Jeste li do sada čuli za ovaj hrvatski brend?
Imate li u planu isprobati ove male kremice i ostale proizvode Gđice Ptice?



Broj komentara: 12

  1. Pakiranje je preslatko i stvarno si me zainteresirala sad za te kremice, prvi put čujem za njih. Mislim da bi mi se svidjela Gđica Ptica Lavanda jer obožavam sve što miriše na lavandu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđaju, jer su stvarno dobre. Dodati ću link njihove FB stranice u post

      Izbriši
  2. Pakovanje je preslatko! Ludim za prirodnom kozmetikom... kod nas u BiH toga baš i nema puno... malo smo ograničeni s prirodnom kozmetikom... :(
    Ovo imam želju da probam, kao i Lilith kozmetiku iz Osijeka... :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Ove kremice možeš poručiti preko interneta, a ako hoćeš, mogu ti ih i ja poslati

    OdgovoriIzbriši
  4. Ime brenda mi je presmješno i preslatko :D Čitala sam već puno toga lijepog o Gđica Ptica proizvodima i definitivno bih voljela probati nešto njihovo, možda ovu naranča-cimet kremicu za početak. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. naziv, a i pakovanje je preslatko :) ne volim bas miris lavande, vise mi se svidja narandza i cimet :) ove staklenke se kasnije mogu iskoristiti za piling za usne, bas su super :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni se isto više sviđa kremica Naranča-cimet, ali ako kremica Lavanda štiti od komaraca, onda je obožavam!

      Izbriši
  6. Nikad ćula za ove kremice :) Nigdje ne mogu pronaći podatke ocijenama, jel znaš koliko koštaju? Proizvode s cimetom jaizbjegavam jer iritiraju osjetljivu kožu a ni ne djeluju na celulit.

    OdgovoriIzbriši
  7. Volim i maksimalno podržavam proizvodnju kozmetike u domaćoj radinosti. Prirodniji sastojci, bolja kvaliteta, a i radije dati novac za proizvod direktno osobi koja to stvarno izrađuje s ljubavlju, nego gigantskim tvrtkama i preprodavačima. Kremice djeluju odlično, vrlo su slatkog i privlačnog dizajna. Pohvale Gđici Ptici :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđaju!
      Slažem se sa tobom, ove kremice su rađene sa ljubavlju, to se vidi od pakiranja do sastojaka

      Izbriši