nedjelja, 5. listopada 2014.

TAG: Potroši 6 do Božića

Clipboard01

Zar ste sumnjale da se neću priključiti ovom TAGU!




Poznato je koliko volim TAG postove i već sam ih nekoliko napisala. Sinoć sam vidjela ovaj TAG kod Art of Beauty i samo je trebalo smisliti koje proizvode odabrati.
Za one neupućene, TAG se sastoji od toga da sama odaberem 6 kozmetičkih proizvoda kojih do 25.12. moram potrošiti. Uz to, svakog 25-tog u mjesecu ću vas izvještavati kako napredujem!
Evo moga izbora!

Clipboard10

HIPP Losion za tijelo mi je odličan za hidratizaciju moje, ne baš suhe kože. ali, volim isprobavati različita mlijeka za tijelo, pa ih sve ne stignem potrošiti. U ovoj boci je ostala još polovica proizvoda, pa se bacam na trošenje.

Clipboard03

Neutro Roberts dezodorans sam nedavno kupila prvi put u životu iz čiste znatiželje....kao, ne sadrži štetne sastojke i tako to....Odličan je, uskoro će i recenzija ovog dezodoransa.

Clipboard04

Apivita Natural Serum Radiance sam već recenzirala u ovom postu. Ostalo je još dosta u boci iako mi savršeno odgovara. Sada je vrijeme da ga potrošim i prestanem isprobavati ostale serume na neko vrijeme.

Clipboard05

Natura Siberica Renew Lifting Face serum obožavam, jednostavno se izgubio u svim mojim serumima. O njemu sam isto pisala recenziju. Odlučila sam  Apivita serum koristiti za lice, a Natura Siberica za vrat i dekolte!

Odabrala sam i dva dekorativna proizvoda!

Clipboard07

Ovo Collistar mono sjenilo imam jako dugo, često ga koristim (što se vidi na fotografiji!), ali nikako da mu vidim kraj! Sjenilo je shimmerasto, lijepe zlatno-smeđe nijanse, predivno za ove jesenske dane.

Šećer za kraj!

IMG_3414



IMG_3415

Estee Lauder „čuveni“ ruž pod nazivom Crystal Baby!

Predivna nude nijansa (rijetko nađem nude nijansu koja mi baš pristaje!), lagana tekstura, lijepo hidratizira usne, ma predivan! Vjerujem da ga većina vas ima, jer ovaj ruž je jednostavno „must have“. Uz gore navedeno sjenilo će mi savršeno pristajati za svakodnevni makeup.



To bi bilo to! Ovo su proizvodi koje sam ja odabrala za potrošiti do Božića.

Pozivam sve blogokolegice da mi se pridruže u ovom zanimljivom izazovu!















Broj komentara: 12

  1. Hehe i ja sam jučer odradila tag i baš me zanimala kako će nam ići.. Odabrala si baš zanimljive proizvode i ovaj dezodorans me baš zanima :)

    OdgovoriIzbriši
  2. A znaš mene, ne propuštam ništa zanimljivo!
    Uskoro će recenzija dezića

    OdgovoriIzbriši
  3. Uz dužno poštovanje, htjela bih samo reći da smatram da oni koji se već odvaže na pisanje blogova, trebaju znati neka osnovna pravila i norme hrvatskog standardnog jezika što znači da bi trebali znati da se piše sumNJam, a ne sumLJam.
    Samo konstruktivna kritika. Lijep pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako mi se sviđaju izabrani proizvodi! I ja odradih tag i malo me frka :D

    OdgovoriIzbriši
  5. I ja ću se pridružiti tagu, nadam se da ćeš uspjeti u svojoj namjeri :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ma nema frke....ako uspijem, odlično, ako ne uspijem, opet dobro!

    OdgovoriIzbriši
  7. Jako me zanima recenzija dezodoransa. I sama tražim neku neškodljivu alternativu, nadam se da bi ovaj mogao biti TAJ. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Zanimljivi proizvodi! 2 seruma, bit će čupavo :D
    Ja bih možda mogla ovaj tag izvesti s preparativom, ali s dekorativom nikako hehe.. Previše štedim svoje miljenike :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Dva seruma, napisala sam jedan za lice, drugi za vrat i dekolte! Vidjeti ćemo....

    OdgovoriIzbriši
  10. uf, ja bi trebala dekorativu s obzirom da nju najsporije trošim :P

    OdgovoriIzbriši