četvrtak, 11. srpnja 2024.

ERBORIAN BB CREAM

 


Ljeto, vrućina i full makeup na licu...za mene ne zamisliva dnevna kombinacija. Ljeti koristim laganije podloge u vidu BB ili CC kreme. 
Dugo sam željela testirati Erborian BB Cream ali nikako da dođe na red.
Korejski brend Erborian poznat je po svojoj CC kremi, BB kremi i Super BB kremi koje su već par godina postale doslovno kultni proizvodi (BB krema je 2020. godine, po izboru čitateljica dobila Elle Beauty Award).
Kupila sam Erborian BB kremu i nakon mjesec dana korištenja pišem vam svoje mišljenje.


Erborian je brend poznat po hibridnim proizvodima koji donose spoj njege kože i makeupa. 
Njegovi proizvodi predstavljaju jedinstveni spoj korejske i francuske kozmetike budući je njegova idejna osnivačica Katalin Berenyi francuskinja. Nju je rad u kozmetičkoj industriji doveo u Seul gdje je osnovala tvrtku Erborian. Ime "erborian" je kombinacija riječi "Herbes d`Orient" (biljke orijenta).


Tekstura ove BB kreme je lagana, nije previše tekuća i podsjeća me na lagani mousse. U početku na licu djeluje vlažno i ima lagani biljni miris. Moja koža je upije kroz par minuta. Suši se u polu mat završnicu koja je jako ugodna i ne zateže kožu. Lice ostaje blistavo sa zdravim prirodnim sjajem.



BB krema izvorno dolazi u četiri nijanse: Clair, Nude, Dore i Caramel.
Ja sam inače stručnjak za kupiti krivu nijansu podloge na web shopu, pa je i ovaj put bilo tako. Na lageru su tada bile samo dvije nijanse, svjetlija Clair, za koju sam znala da mi ne pristaje i tamnija Dore koju sam kupila. Na slici se vidi da nijansa ne odgovara mojem tonu kože, mada ako stavim  jako malo kreme i dobro je spužvicom izblendam ne izgleda loše. Kada malo potamnim bit će to odlična nijansa. 
Znam da puno žena voli BB ili CC kremu aplicirati prstima, ali ja nisam jedna od njih. Za ovu kremu mi se najbolje pokazala vlažna spužvica koja "ne popije"puno proizvoda a lijepo ga rasporedi po licu. 
Erborian BB krema ima SPF20 što nikako nije dovoljna zaštita. 
Uvijek prvo treba staviti kremu sa spf zaštitom koju inače koristite, a nakon nje podlogu.

Sastav:
Glavni sastojak je bijeli ginseng koji je poznat po brojnim blagodatima za kožu i posebno cijenjenim sastojkom u Koreji.

Moje mišljenje:
 Erborian BB krema je odlična podloga za svaki dan. Lijepo ujednači kožu lica i prekrije manje nepravilnosti. Zapravo, ima odlično prekrivanje za jednu BB kremu. Neće prekriti veće nepravilnosti ali uvijek je možete kombinirati sa korektorom. 
Sviđa mi se što je krema dostupna u pakiranju od 15ml i 40ml, voljela bih da svaki brend ima ovakvu opciju.
Krema je dermatološki testirana i kako proizvođač navodi, namijenjena svakom tipu kože lica. Mislim da bi suha koža zahtijevala predhodnu hidrataciju lica, a masna kože lagano settiranje T tone.
Ako volite koristiti BB kremu imate moju preporuku za Erborian BB kremu.
Kremu sam kupila na sniženju na Notino web shopu.

PR post

Koristite li BB i CC kreme ili su vam draži tekući puderi? 

 



 





Erborian BB krema se može kupiti u putnom pakiranju koje sadrži 15ml i koje vam je dovoljno za vidjeti odgovara li krema vašoj koži. 

Nema komentara